OlafG Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Bra at du ikke skal ha tegnsettingsprøve i morgen. 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jo mer jeg river ned og brenner ting, jo mer liker jeg det. Hva er det du river ned og brenner? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jo mer jeg river ned og brenner ting, jo mer liker jeg det. Hva er det du river ned og brenner? Hva enn det er, så liker jeg det jeg leser! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Jo mer jeg river ned og brenner ting, jo mer liker jeg det. Hva er det du river ned og brenner? Hva enn det er, så liker jeg det jeg leser! Brenne ting er noe alle burde like, skjønner virkelig ikke denne utskjellingen av pyromane. Om noen lager en "vi som liker og rive og brenne ting" gruppe på Face kommer jeg til å "like" den. Endret 9. februar 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg koser meg når jeg ser bygninger brenne eller falle sammen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jo mer jeg river ned og brenner ting, jo mer liker jeg det. Hva er det du river ned og brenner? Hva enn det er, så liker jeg det jeg leser! Brenne ting er noe alle burde like, skjønner virkelig ikke denne utskjellingen av pyromane. Om noen lager en "vi som liker og rive og brenne ting" gruppe på Face kommer jeg til å "like" den. Jeg med! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Har noen andre her tatt den testen hvor man løper en i en firkant? På den ene langsiden skal man legge seg ned på magen, for så å løpe videre. På den andre langsiden skal man ned på ryggen. Testen går ut på å løpe flest runder på 10 minutter. Jeg er faenmeg fortsatt sliten. Hentet fra phs.no Edit: FY FAEN. Læreren min løy til oss. Hu sa MINSTEKRAVET for menn var 1200 meter (27,2 runder), og kvinner 1100 meter (25 runder). Jeg løp 26 og holdt på å dævve. Ifølge phs.no var 21,5 runder toppkarakter for menn og 19 for kvinner. Møkkalærer. Her var jeg ikke fornøyd og sånt. Endret 9. februar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Har noen andre her tatt den testen hvor man løper en i en firkant? På den ene langsiden skal man legge seg ned på magen, for så å løpe videre. På den andre langsiden skal man ned på ryggen. Testen går ut på å løpe flest runder på 10 minutter. Jeg er faenmeg fortsatt sliten. Hentet fra phs.no Aldri tatt den, men hadde biptest for litt siden Var faen meg sliten helt til jeg skulle legge meg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Sliten? Du vet ikke hva "sliten" betyr før du har tatt mestringsøvelse i militæret. Der skal du få se sliten der. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Tja. Pusher du deg nok på en sånn test, så kan du bli helt jævli sliten etterpå. Forskjellen er at du kanskje blir pushet mer i militærtestene enn du blir i en gym- eller opptakstest. Har du den rette psyken kan du pushe deg like hardt alene. Endret 9. februar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Men i militæret kan ikke du stoppe, da de andre dytter deg videre. Og det varer gjerne en hel uke i strekk. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ja, fordi militæret er så hardcore at de skyter deg i foten og ber deg løpe en mil etterpå. Klarer du ikke dette på mindre enn en time driller de kneskåla di og ber deg løpe 2 straffemil til. I dypsnø. Naken. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Du trenger faktisk ikke overdrive. Jeg har vært i militæret, så jeg vet hvordan det er 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg og. Streetnavnet mitt er "drillen". Du kan jo tenkte deg hvorfor. 2 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg gleder meg sånn til forsvaret. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Selv fikk jeg tilnavnet "fittegliset", fordi jeg var alltid den eneste som smilte ved oppstilling 06:10, eller når det enn var. Jeg gleder meg sånn til forsvaret. Jasså, feltmadrass altså? Militæret er gøy det, men vennligst ikke bli slik som jentene jeg var sammen med. Gråt og sutra over det minste ting, og vi måtte alltid hjelpe dem. Da er det ikke gøy, hverken for dem eller oss. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg gleder meg sånn til forsvaret. Gleder meg til du starter i militæret jeg også Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jasså, feltmadrass altså? Militæret er gøy det, men vennligst ikke bli slik som jentene jeg var sammen med. Gråt og sutra over det minste ting, og vi måtte alltid hjelpe dem. Da er det ikke gøy, hverken for dem eller oss. Hehe, ingen planer om å bli feltmadrass, fysjameg. Skal selvfølgelig ikke sutre til befalet om at sekken er for tung, da har jeg ingenting å gjøre i forsvaret. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Det er ikke at de sutra til befalet. Det var at de alltid plassert fremst, noe som gjorde at de bestemte tempoet. Og så slet de med å bære sekkene sine... Men på en annen side. De fikk mye oppmerksomhet når de valgte å løpe rundt i bikini og hotpants en vanlig dag. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Tja. Pusher du deg nok på en sånn test, så kan du bli helt jævli sliten etterpå. Forskjellen er at du kanskje blir pushet mer i militærtestene enn du blir i en gym- eller opptakstest. Har du den rette psyken kan du pushe deg like hardt alene. Du trenger faktisk ikke overdrive. Jeg har vært i militæret, så jeg vet hvordan det er Kun eg som mimrar tilbake til tråden om Bernt-Kåre som ville bli spesialsoldat? 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg