Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ååååinnihelvete så min mor irriterer meg.

Jeg på død og liv ha noe å gjøre til høsten igjen, siden jeg ikke har noen planer. Går på skole for øyeblikket og jeg har nada peiling på hva jeg skal bedrive resten av mitt vakre liv med.

Hun snakker nok bare av egen erfaring.

Det er nok vanskelig å finne seg noe å drive med når man er ferdig på VGS, men friår generelt er ganske crappy. Du har mye fri, men i ukene når alle vennene dine er på skole/jobb så sitter du bare hjemme og loker.

Du kan jo skaffe deg en butikkjobb ellernoe, men også det er småkjipt. Jeg har ivhertfall funnet ut at det å ikke ta høyere utdannelse er helt utelukket for min del, butikkjobb rersten av livet? Nei takk.

Jeg har tysk prøve i morgen.

Du skal være glad for at du ikke har norskprøve.

Edit: FETT! Når jeg postet to innlegg på rad, så merget forumet de. DE E NAJS!

Endret av OlafG
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Hadde det forrige tirsdag.

Lenke til kommentar

Hun snakker nok bare av egen erfaring.

Det er nok vanskelig å finne seg noe å drive med når man er ferdig på VGS, men friår generelt er ganske crappy. Du har mye fri, men i ukene når alle vennene dine er på skole/jobb så sitter du bare hjemme og loker.

Du kan jo skaffe deg en butikkjobb ellernoe, men også det er småkjipt. Jeg har ivhertfall funnet ut at det å ikke ta høyere utdannelse er helt utelukket for min del, butikkjobb rersten av livet? Nei takk.

Høgskole / universitet kommer jeg til å gå uansett, og da blir jeg den første med unntak av onkel som har høyere utdanning enn videregående :new_woot:

Problemet her er at hun spankulerte inn på rommet mitt og krevde at jeg kom med svar i slutten av uken. Så jeg skal visst bare ta noe helt tilfeldig fag på høgskole neste år, GREAT FUCKING PLAN.

Lenke til kommentar

Jeg kan to meget nyttige tyskfraser som enhver turist trenger på ferie i Tyskland. Følgende:

1) Hei kan du vise meg veien til hotellet mitt? = Ich habe eine große spermkanon in meine läderhosen.

2) Kunne jeg fått litt ekstra ost? = Kan ich haben sie Schnabelkäse?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan to meget nyttige tyskfraser som enhver turist trenger på ferie i Tyskland. Følgende:

1) Hei kan du vise meg veien til hotellet mitt? = Ich habe eine große spermkanon in meine läderhosen.

HÆHÆHÆH, wunderbar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Takk for tipset, selv om jeg aldri kommer til å bruke de. ;)

Lenke til kommentar

Takk for tipset, selv om jeg aldri kommer til å bruke de. ;)

Jeg tror du tar feil. I følge en meningsmåling er "Schnabelkäse" det mest brukte ordet i Tyskland.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...