Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri sagt det er lett, men det blir ikke lettere av å bare la det være.

Jeg har ikke sagt at man skal la det være sånn for evig. Men har du ikke stått i den situasjonen, kan du egentlig ikke uttale deg. Det er like konstruktivt som å si "Cheer up!" til et deprimert menneske.

Hva skjer? Er med med Wizzlee nå, vi skal på konf kurs snart :cool:

Herregud, så små dere er. /old

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt at man skal la det være sånn for evig. Men har du ikke stått i den situasjonen, kan du egentlig ikke uttale deg. Det er like konstruktivt som å si "Cheer up!" til et deprimert menneske.

Altså, det er ikke ment som kritikk på dere. Men jeg må vel få lov til å oppfordre til noe på tross av at jeg ikke har vært i samme situasjon selv? Eller er det slik at man være "medlem av klubben" for å uttale seg om noe?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

I mine øyne er dette en hvilken som helst hvit blomst (eller en annen farge) som burde ikke bli behandlet spesielt, selv om folk flest bruker de som begravelses blomster.

Lenke til kommentar

Altså, det er ikke ment som kritikk på dere. Men jeg må vel få lov til å oppfordre til noe på tross av at jeg ikke har vært i samme situasjon selv? Eller er det slik at man være "medlem av klubben" for å uttale seg om noe?

Problemet her er at på grunn av at du ikke har sittet i situasjonen selv, har du ikke forutsetninger til å skjønne hvordan det føles/er. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det var bare en diskusjon som oppsto når moren min skulle bestille blomster til bestemor i Spania, til morsdagen på søndag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Noen som vet om det har noen betydning hva slags telefonkabel jeg kjøpte på Clas? Har lav lyd begge veier, og da har jeg satt lyden på maks. Jeg tok bare den første og "beste" (billigste?) kabelen jeg fant.

Kan ikke se for meg at det har noen som helst betydning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...