Niqābninja Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Norsk helsevesen er jo rimelig demotiverende i seg selv, det har jo vi sett utallige eksempler på. Er derfor man må stå på. Ja, og det er rimelig lett med ca minus på energilageret, mener du? Mitt tips: Bytt lege til du er fornøyd. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg hørte på spotify-listen din på vei til jobb i dag. Må nesten innrømme at jeg gjorde det i dag tidlig jeg, og. Whoopsie daisy. Det var faktisk mange gode sanger der. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ja, og det er rimelig lett med ca minus på energilageret, mener du? Har aldri sagt det er lett, men det blir ikke lettere av å bare la det være. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg slo på Spotifylisten og første sang var av Black Eyed Peas. Jeg kan forstå at folk liker Mikrofonkåt og Boten Anna og den slags - det er jo good-time musikk - men BEP? De er så SINNSYKT kjipe. Lenke til kommentar
Lerkys Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hva skjer? Er med med Wizzlee nå, vi skal på konf kurs snart Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg slo på Spotifylisten og første sang var av Black Eyed Peas. Jeg kan forstå at folk liker Mikrofonkåt og Boten Anna og den slags - det er jo good-time musikk - men BEP? De er så SINNSYKT kjipe. Ingen av de 3 sangene er på mobilen min. Er de lagt til i dag? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Det siste jeg fikk med meg var at alle konfirmantene i Norge skulle ut på gata og teste healing på random folk. DO E-H-T! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Har aldri sagt det er lett, men det blir ikke lettere av å bare la det være. Jeg har ikke sagt at man skal la det være sånn for evig. Men har du ikke stått i den situasjonen, kan du egentlig ikke uttale deg. Det er like konstruktivt som å si "Cheer up!" til et deprimert menneske. Hva skjer? Er med med Wizzlee nå, vi skal på konf kurs snart Herregud, så små dere er. /old Lenke til kommentar
Lerkys Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Hvordan logger jeg av skype på mac? Endret 9. februar 2011 av Lerkys Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg har ikke sagt at man skal la det være sånn for evig. Men har du ikke stått i den situasjonen, kan du egentlig ikke uttale deg. Det er like konstruktivt som å si "Cheer up!" til et deprimert menneske. Altså, det er ikke ment som kritikk på dere. Men jeg må vel få lov til å oppfordre til noe på tross av at jeg ikke har vært i samme situasjon selv? Eller er det slik at man må være "medlem av klubben" for å uttale seg om noe? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Herregud, så små dere er. /old Det er du også. /older Hvordan logger jeg av skype på mac? Finn slegge, sving slegge, treff cirka midt oppå toppen på mac'n. Da vil du logge av skype og samtidig gjøre deg selv en enorm tjeneste 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvorfor i all verden er det stygt å sende Nellik til folk utenom begravelse? hvorfor kan man bli anmeldt for dette? :!: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Er ansett som en fornærmelse å sende folk nelliker, men jeg tror ikke du kan bli anmeldt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 I mine øyne er dette en hvilken som helst hvit blomst (eller en annen farge) som burde ikke bli behandlet spesielt, selv om folk flest bruker de som begravelses blomster. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Altså, det er ikke ment som kritikk på dere. Men jeg må vel få lov til å oppfordre til noe på tross av at jeg ikke har vært i samme situasjon selv? Eller er det slik at man må være "medlem av klubben" for å uttale seg om noe? Problemet her er at på grunn av at du ikke har sittet i situasjonen selv, har du ikke forutsetninger til å skjønne hvordan det føles/er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Det var bare en diskusjon som oppsto når moren min skulle bestille blomster til bestemor i Spania, til morsdagen på søndag. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg hørte på spotify-listen din på vei til jobb i dag. Må nesten innrømme at jeg gjorde det i dag tidlig jeg, og. Whoopsie daisy. Den beste låten var selvsagt Enrique Iglesias med Jersey Shore sangen. Eller hva Vowels? Jeg vet du elsker guidos Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Noen som vet om det har noen betydning hva slags telefonkabel jeg kjøpte på Clas? Har lav lyd begge veier, og da har jeg satt lyden på maks. Jeg tok bare den første og "beste" (billigste?) kabelen jeg fant. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg skjønte ikke spørsmålet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Noen som vet om det har noen betydning hva slags telefonkabel jeg kjøpte på Clas? Har lav lyd begge veier, og da har jeg satt lyden på maks. Jeg tok bare den første og "beste" (billigste?) kabelen jeg fant. Kan ikke se for meg at det har noen som helst betydning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg