Flabba Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 sliter med søvnen selv. har ikke sovet godt på 8-9månder. Det suger :/ Jeg har ikke noen gang sovet godt.I tillegg har jeg ikke kjent sultfølelse siden november 2008. O.o oi. Jeg pleide å sove ekstremt godt før. Men så plutselig tok det slutt:s Ikke kjent sultfølelse? hjelp? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Kanskje du har søvnproblemer, som gjør at kroppen aldri får sove skikkelig? Det er ikke noe kanskje i det hele tatt. Jeg har definitivt søvnproblemer. Da stikker du på en søvnlab og får sjekket hva som er galt med deg. Hva er en søvnlab og hva gjør de der? 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Sovemaske er da bare behagelig. Klarer ikke sove uten, jeg. Føles rart. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hva er en søvnlab og hva gjør de der? Du legger deg til å sove i et rom med overvåkning, samt diverse ting koblet på kroppen. Så leser de av og monitorerer søvnen din. Etter du har sovet en natt (Eller forsøkt), får du vite hva du gjør under nattesøvnen. Ja legen min sa jeg skulle prøve det. Men får ikke til å sove med noe på meg. Så det funka dårlig. Mye rart man kan venne seg til. Men kan også være andre ting. Jeg har ikke noen gang sovet godt. I tillegg har jeg ikke kjent sultfølelse siden november 2008. Høres fryktelig sunt ut. Stikk og test deg, det er ikke vits å utsette det. Sovemaske er da bare behagelig. Klarer ikke sove uten, jeg. Føles rart. Klarer ikke å sove uten? Stakkars. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Sovemaske er så som så. Jeg fikk ikke sove på FHS og da brukte jeg sovemaske. Virket som faen. Var litt ubehagelig i starten men gikk over etter hvert. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 @Mchansern: Naaaai! En hel uke uten deg? Stikker til sengs igjen jeg, livet har liksom plutselig ikke mening lengre. Det er greit, jeg skjønner deg fullt ut. PS: Du som bor i Tyskland, kan du bekrefte at dette: http://www.youtube.com/watch?v=RRe3gLoE0wU er en meget populær og kjent sang i Tyskland og Østerrike. Jeg elsker tysk traktor-dance ompa musikk og denne har jeg hørt på i mange år. Husker første gang starten på 2000-tallet. Da var jeg meget fascinert over tyskernes musikksmak. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg hater dere. Jeg kan ikke huske sist jeg var uthvilt. Tit tit, 11 timers søvn i natt Jeg la meg seks, men det hjalp ikke mye. Jeg hater dere. Jeg kan ikke huske sist jeg var uthvilt. Ikke jeg heller... Du hater ikke meg, for vi er i samme båt Jeg har ikke noen gang sovet godt. I tillegg har jeg ikke kjent sultfølelse siden november 2008. High five! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Noen som idag har forslag til hva som er verdig mine 169 kr? Moren til Snittleif er forsatt ikke et alternativ. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Høres fryktelig sunt ut. Stikk og test deg, det er ikke vits å utsette det. Som sagt så har jeg ikke hverken tid, penger eller energi til det. Jeg har vært til lege med søvnproblemene mine og det eneste han gav meg er sovepiller som ikke fungerer. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Flere enn meg som fortsatt gir langt faen i Ski!ppy sine 169 kroner? 5 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Som sagt så har jeg ikke hverken tid, penger eller energi til det. Vel, det blir ikke bedre ved å ignorere det. Noen ting burde man prioritere over alt annet mener nå jeg. Flere enn meg som fortsatt gir langt faen i Ski!ppy sine 169 kroner? Hvem er Sk!ppy og hvorfor har han tatt lommeboka mi? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Vel, det blir ikke bedre ved å ignorere det. Noen ting burde man prioritere over alt annet mener nå jeg. Man blir ikke rikere ved å ønske det heller, så jeg tror jeg må ignorere det High five! HI-FIVE! Noen som idag har forslag til hva som er verdig mine 169 kr? Moren til Snittleif er forsatt ikke et alternativ. Buhu. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Vel, det blir ikke bedre ved å ignorere det. Noen ting burde man prioritere over alt annet mener nå jeg. Vel, det er godt mulig. Men når du spør om hjelp og blir møtt av en vegg med piller som ikke fungerer, så er det relativt demotiverende. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvem er Sk!ppy og hvorfor har han tatt lommeboka mi? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg holder på å sovne, enda jeg akkurat drakk kaffe. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) @Mchansern: Naaaai! En hel uke uten deg? Stikker til sengs igjen jeg, livet har liksom plutselig ikke mening lengre. Det er greit, jeg skjønner deg fullt ut. PS: Du som bor i Tyskland, kan du bekrefte at dette: *video* er en meget populær og kjent sang i Tyskland og Østerrike. Jeg elsker tysk traktor-dance ompa musikk og denne har jeg hørt på i mange år. Husker første gang starten på 2000-tallet. Da var jeg meget fascinert over tyskernes musikksmak. Ja, det kan jeg bekrefte. Har dog aldri hørt originalen. Er egentlig ikke så begeistrert for DJ Ötzi. Edit: Liker du slik musikk så faller sikkert dette i smak: http://www.youtube.com/watch?v=YovvypUvDAo Endret 9. februar 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Vel, det er godt mulig. Men når du spør om hjelp og blir møtt av en vegg med piller som ikke fungerer, så er det relativt demotiverende. QFT Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Norsk helsevesen er jo rimelig demotiverende i seg selv, det har jo vi sett utallige eksempler på. Er derfor man må stå på. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg hørte på spotify-listen din på vei til jobb i dag. Må nesten innrømme at jeg gjorde det i dag tidlig jeg, og. Whoopsie daisy. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 @Mchansern: Naaaai! En hel uke uten deg? Stikker til sengs igjen jeg, livet har liksom plutselig ikke mening lengre. Det er greit, jeg skjønner deg fullt ut. PS: Du som bor i Tyskland, kan du bekrefte at dette: er en meget populær og kjent sang i Tyskland og Østerrike. Jeg elsker tysk traktor-dance ompa musikk og denne har jeg hørt på i mange år. Husker første gang starten på 2000-tallet. Da var jeg meget fascinert over tyskernes musikksmak. Ja, det kan jeg bekrefte. Har dog aldri hørt originalen. Er egentlig ikke så begeistrert for DJ Ötzi. Fantastisk. Jeg som trodde dette bare var i alpebyene hvor jeg er mest. Akk! Ingenting er som tysk traktor-ompa popmusikk eller hva?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg