Kea Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Det pleide jeg også å være, men så fant jeg ut at man blir mye mer opplagt av å ha en stabil døgnrytme. Typ bli trøtt rundt 11-12-01 tiden om kvelden/natta, gå til sengs, for så å våkne opplagt i 7-8 tiden om morgenen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jepp, er det jeg også prøver, men denne uka har jeg lagt meg i 1-tiden og stått opp klokken 6... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Det pleide jeg også å være, men så fant jeg ut at man blir mye mer opplagt av å ha en stabil døgnrytme. Typ bli trøtt rundt 11-12-01 tiden om kvelden/natta, gå til sengs, for så å våkne opplagt i 7-8 tiden om morgenen. Er dette faktisk mulig? Om jeg blir trøtt 11-12-01, og legger meg, uansett når i løpet av disse 3 timene, og våkner igjen 7-8 om morran, så er jeg -aldri- opplagt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg sovner alltid rundt halv elleve og våkner til gjengjeld uthvilt i halv sju, sju tia hver dag. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg hater dere. Jeg kan ikke huske sist jeg var uthvilt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Det pleide jeg også å være, men så fant jeg ut at man blir mye mer opplagt av å ha en stabil døgnrytme. Typ bli trøtt rundt 11-12-01 tiden om kvelden/natta, gå til sengs, for så å våkne opplagt i 7-8 tiden om morgenen. Er dette faktisk mulig? Om jeg blir trøtt 11-12-01, og legger meg, uansett når i løpet av disse 3 timene, og våkner igjen 7-8 om morran, så er jeg -aldri- opplagt. Kanskje du har søvnproblemer, som gjør at kroppen aldri får sove skikkelig? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg hater dere. Jeg kan ikke huske sist jeg var uthvilt. Tit tit, 11 timers søvn i natt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg hater dere. Jeg kan ikke huske sist jeg var uthvilt. Ikke jeg heller... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Kanskje du har søvnproblemer, som gjør at kroppen aldri får sove skikkelig? Det er ikke noe kanskje i det hele tatt. Jeg har definitivt søvnproblemer. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Det er så mye som påvirker søvnen. for eksempel stress eller diett eller om du faktisk er utkjørt (tom for energi) om kvelden, eller om du bare er "sliten i hodet". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Kanskje du har søvnproblemer, som gjør at kroppen aldri får sove skikkelig? Det er ikke noe kanskje i det hele tatt. Jeg har definitivt søvnproblemer. Da stikker du på en søvnlab og får sjekket hva som er galt med deg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg hater dere. Jeg kan ikke huske sist jeg var uthvilt. Du hater ikke meg, for vi er i samme båt Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Skulle vel kanskje sagt 6-7 tiden. 8 blir litt mye. Sover jeg mer enn 7 timer er jeg et vrak når jeg våkner og umulig å få ut av senga. Mesteparten av tiden. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg kom til å utløse alarmen hjemme. Alltid lurt på hvordan den høres ut. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Da stikker du på en søvnlab og får sjekket hva som er galt med deg. meh. Har ikke hverken tid, penger eller energi til slikt.Come to think about it, jeg har egentlig ikke energi til omtrent noe som helst. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 sliter med søvnen selv. har ikke sovet godt på 8-9månder. Det suger :/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 En kollega fikk beskjeden av legen at "Du kommer ikke til å bli 50 med mindre du gjør noe med søvnproblemet ditt". Han begynte med sovemaske. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 En kollega fikk beskjeden av legen at "Du kommer ikke til å bli 50 med mindre du gjør noe med søvnproblemet ditt". Han begynte med sovemaske. Ja legen min sa jeg skulle prøve det. Men får ikke til å sove med noe på meg. Så det funka dårlig. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 sliter med søvnen selv. har ikke sovet godt på 8-9månder. Det suger :/ Jeg har ikke noen gang sovet godt.I tillegg har jeg ikke kjent sultfølelse siden november 2008. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg