Stoddart Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg drikker ikke kaffe hjemme, kun på jobben. For å fremstå mer profesjonell og sosial. Pff, du trenger da bare en kopp. Ingen som ser inn i koppen din for å se innholdet. Ahhh,- Litt Leroy Jethro Gibbs style! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Haha, jeg må bare le. En lærling fra en anna skole i fylket kontakta meg på msn: Han sier: din dust Bjørn Floeng Svendby sier: takk? wat i do? Han sier: riiiiight Bjørn Floeng Svendby sier: wat. Han sier: hva er adm passordet på 6735b pcene deres igjen? har en inne her nå Bjørn Floeng Svendby sier: men hva har det med å gjøre at jeg er en dust? vanligvis er passordet vårt *************** Han sier: jeg prata med deg i telefonen i sta Bjørn Floeng Svendby sier: ehm nei? Han sier: nice funka joda Bjørn Floeng Svendby sier: jeg har ikke snakka med noen på telefon i dag tror du må gå gjennom og undersøke egen logikk, for den failer stort. Han sier: du koser deg nå bjørn værste er at jeg bynte å tvile i ett sek om det kanskje ikke var deg Bjørn Floeng Svendby sier: hæ? jeg aner faktisk ikke hva du snakker om Han sier: nr ditt er xxxxxxxx? Bjørn Floeng Svendby sier: ja Han sier: ringte det. Twice Bjørn Floeng Svendby sier: men du har ikke snakka med meg, og jeg har ingen anrop fra deg på telefonen Han sier: ok faen da har jeg driti meg ut for telefonen min er mad fucka noen ganger Bjørn Floeng Svendby sier: Ja, det har du pebkac Han sier: jeg ringte det som jeg trodde var nr ditt og så var det en som hørtes ut som deg som gjorde til stemmen så jeg trodde du kødda med meg så sa jeg sånn: Nei slutt å kødd da bjørn og sånt inb4 TL;DR Endret 9. februar 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 En rovfugl som spiser ei due er heller normalt. Fugl spiser fugl, altså kannibalisme! Fardin spiser mordi. Kannibalisme Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ikke noe som Cola etter trening. Nå er det en dobbel porsjon med fiskegrateng som venter, så er det tilbake på skolen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Taco til lunch og midt i uka det ska jeg ha sia jeg hadde det til middag i går :o Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ikke noe som Cola etter trening. Nå er det en dobbel porsjon med fiskegrateng som venter, så er det tilbake på skolen. Jeg drar til Tyskland i morgen, og tar ikke med meg laptopen. Dere får klare dere et par dager uten meg. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Er ikke du hipster, da? Du må da ha en iPhone eller iPad du kan bruke? Endret 9. februar 2011 av Coa Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg er skap-hipster og har en android tlf som jeg kanskje gidder å bruke. Men skal stå mest på ski, så blir vel ikke mye tid her inne. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ompa rumpa trippeldumpa Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Er det nå vi skal leke facebook-jenter og rope og skrike "Å herregud b-real er du dumpa går det braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa med deg så gruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusomt"? Endret 9. februar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Haha, jeg må bare le. En lærling fra en anna skole i fylket kontakta meg på msn: Han sier: din dust Bjørn Floeng Svendby sier: takk? wat i do? Han sier: riiiiight Bjørn Floeng Svendby sier: wat. Han sier: hva er adm passordet på 6735b pcene deres igjen? har en inne her nå Bjørn Floeng Svendby sier: men hva har det med å gjøre at jeg er en dust? vanligvis er passordet vårt *************** Han sier: jeg prata med deg i telefonen i sta Bjørn Floeng Svendby sier: ehm nei? Han sier: nice funka joda Bjørn Floeng Svendby sier: jeg har ikke snakka med noen på telefon i dag tror du må gå gjennom og undersøke egen logikk, for den failer stort. Han sier: du koser deg nå bjørn værste er at jeg bynte å tvile i ett sek om det kanskje ikke var deg Bjørn Floeng Svendby sier: hæ? jeg aner faktisk ikke hva du snakker om Han sier: nr ditt er xxxxxxxx? Bjørn Floeng Svendby sier: ja Han sier: ringte det. Twice Bjørn Floeng Svendby sier: men du har ikke snakka med meg, og jeg har ingen anrop fra deg på telefonen Han sier: ok faen da har jeg driti meg ut for telefonen min er mad fucka noen ganger Bjørn Floeng Svendby sier: Ja, det har du pebkac Han sier: jeg ringte det som jeg trodde var nr ditt og så var det en som hørtes ut som deg som gjorde til stemmen så jeg trodde du kødda med meg så sa jeg sånn: Nei slutt å kødd da bjørn og sånt inb4 TL;DR wat @Mchansern: Naaaai! En hel uke uten deg? Stikker til sengs igjen jeg, livet har liksom plutselig ikke mening lengre. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Er det nå vi skal leke facebook-jenter og rope og skrike "Å herregud Lars er du dumpa går det braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa med deg så gruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusomt"? ka i alle dager e det du snakk om? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Andre sine MSN-samtaler er KJEMPE interessant.. Ompa rumpa trippeldumpa geddit? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 jo men han heter jo ikke lars Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Er det nå vi skal leke facebook-jenter og rope og skrike "Å herregud b-real er du dumpa går det braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa med deg så gruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusomt"? Wtf? Nei? Det var ord-rim-ting-lingende-dippedutt-greie-ting. Get of your Amazing horse Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Fant en serie som gjør akkurat det jeg har hatt lyst til å gjøre (som jeg nevnte igår). De er 4 gutter som reiser rundt, og gjør alt på lista si. De er helt gale, da. Så de får jo til det meste.. Forrige episoden jeg så på, skulle de prøve å tjene 1 million dollar på 1 mnd. Endte med at de ble sponsa med 100k, splitta det på 4 og prøvde å tjene penger hver for seg. Til slutt hadde de 125k, og spilte alt på én roulette spin. De måtte vinne 3 ganger for å få en million. Gale folk. Men fy faen så gøy det må være å bare gjøre sånt. Edit: http://www.mtv.com/shows/buried_life/season_2/series.jhtml Endret 9. februar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Faen så stille det ble her nå da. Hvorfor skal det alltid være full aktivitet her om natta når jeg sover, mens om dagen når jeg er våken så er det ingenting interessant som skjer? Går jo glipp av all moroa på den måten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Fordi de største posterene er nattdyr, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg