Mchansern Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg hørte på spotify-listen din på vei til jobb i dag. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg hørte på spotify-listen din på vei til jobb i dag. Regner med det er din beste reise til jobb hittil. Har spilt alle sangene i den lista ihjel, feel so good! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Selvsagt. Ingenting er som å sitte på trikken å digge til Brick&Lace, eller hva? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Skal lage en bildeserie som er for fildeling. Propaganda. Noen ideèr? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Selvsagt. Ingenting er som å sitte på trikken å digge til Brick&Lace, eller hva? Jo, Some Kinda Rush i dusjen http://www.youtube.com/watch?v=fERa100TWiY Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Selvsagt. Ingenting er som å sitte på trikken å digge til Brick&Lace, eller hva? Jo, Some Kinda Rush i dusjen. Piece of Me - Britney var sånn passe swagger. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Om den er, hele Blackout plata er rimelig feit. It's Britney bitch! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Tipper du fapper i dusjen og ønsker Britney sto naken ved siden av deg, jeg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Selvsagt. Ingenting er som å sitte på trikken å digge til Brick&Lace, eller hva? Jo, Some Kinda Rush i dusjen Jeg syns det da er bedre å høre på voldtekt i dusjen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Tipper du fapper i dusjen og ønsker Britney sto naken ved siden av deg, jeg. Kun en ung Britney i alderen 18-21. Etter det har det vel gått i nedoverbakke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg har ikke hell med noen av datingsidene jeg har vært innom de siste 11-12 årene, men Spray-date var den jeg hadde mest positive opplevelser med. Alder på deg? Har faktisk aldri prøvd noen form for nettdate. Det hele virker litt ujevnt og lite tilbydende å måtte stå i kø for prippne prinsesser. Hørt om påfuglen? Ikke min stil, og det var nå det intrykket jeg fikk da jeg tittet innom. Jeg sovnet fra diskusjonen i natt, men jeg er 24 år og 4-5 måneder. Bedre med to på 7 som blør, enn ei på 14 som har gjort det før! Fantastisk! Noen som er verre enn meg med den der. Hver gang jeg sier at det er bedre med to på 8 som blør, enn ei på 16 som har gjort det før, får jeg usannsynlig mye pes, til tross for at de drar alle de andre småpedofile setningene før meg. Jeg antar det er fordi jeg avslutter det for dem med 8 og 16. Hvorfor har jeg aldri tenkt 7 og 14? Det er jo enda mer passende for Bjugn-saken! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hey! Se hva jeg fant i bakgården på jobb da! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hey! Se hva jeg fant i bakgården på jobb da! Kannibalisme? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 En rovfugl som spiser ei due er heller normalt. Så en hønsehauk som satt på parkeringsplassen på 3T en gang. Den mumsa på noe som minna om en spurv av noe slag Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 En rovfugl som spiser ei due er heller normalt. Fugl spiser fugl, altså kannibalisme! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Vært oppe siden kl.8, ingenting og gjøre men har vært utrolig deilig. Har sett film, spist et knekkebrød å drukket morgenkaffen min. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg drikker ikke kaffe hjemme, kun på jobben. For å fremstå mer profesjonell og sosial. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 En rovfugl som spiser ei due er heller normalt. Så en hønsehauk som satt på parkeringsplassen på 3T en gang. Den mumsa på noe som minna om en spurv av noe slag Normalt eller ei er totalt irrelevant. Det er kult! Moro! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg drikker ikke kaffe hjemme, kun på jobben. For å fremstå mer profesjonell og sosial. Pff, du trenger da bare en kopp. Ingen som ser inn i koppen din for å se innholdet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg