Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Halvor går og legger seg når jeg vil diskutere alt i fra om vitner til selvmord bør gripe inn til hans mening om Kosovo. Har dere hørt noe slikt?

ofte nok...

går i paralellen hans og det er jo artig til tider

Artig kan jeg tenke meg det er, men det fører til at jeg kjeder meg i disse sene nattetimer, og henfaller til, *host*, visse aktiviter.

jeg leste det der bare veldig feil akkurat nå trur jeg...

for mye gammel battery o.o

Lenke til kommentar
http://www.metro.co.uk/weird/article.html?...mp;in_page_id=2
Police in the Czech republic are trying to find out who stole a 4 tonne railway bridge from the border town of Cheb.

The company which was responsible for looking after the bridge raised the alarm when, ever alert, they noticed that the bridge wasn't there any more.

The bridge was on a disused stretch of line just outside Cheb.

Martina Hruskova, a spokeswoman for the Czech police, commented to AFP: 'We are not sure if it was taken for personal use or for its scrap value.' Exactly what that 'personal use' might be was left unsaid.

'It is the first time we have dealt with this type of theft,' she added.

Of course, it's not the first time some light-fingered bridge enthusiast has made off with a bridge. At least two bridges have been nicked in Russia in the past six months, and a pair of bridge thieves appropriated two Macedonian bridges last February.

Hvordan stjeler man egentlig ei bru på 4 tonn? :lol:

Sinnsykt genialt! :!:

*skrive opp på listen over ting som skal forsøkes gjort før døden*

Lenke til kommentar
Nei, jeg har fått fingrene i et par PC-spill som senket min sosiale omgang enda litt mer. Men hei. :)

Hei :) Har du det bra eller?

Kjempeflott, men en smule stresset. Fikk utsettelse på en artikkel om forfallet i den norske skole, så jeg skulle egentlig ha fikset på den nå de siste dagene. Men det ble liksom ikke noe av ...

Lenke til kommentar
Nei, jeg har fått fingrene i et par PC-spill som senket min sosiale omgang enda litt mer. Men hei. :)

Hei :) Har du det bra eller?

Kjempeflott, men en smule stresset. Fikk utsettelse på en artikkel om forfallet i den norske skole, så jeg skulle egentlig ha fikset på den nå de siste dagene. Men det ble liksom ikke noe av ...

vokt deg...

det er skumle saker du er ute på min person jeg knapt har snakket med i det hele tatt. (fant ikke grunn til og kalle deg venn, no offence)

Lenke til kommentar

Det er ikke alltid like lett å sette seg ned med skolearbeidet...

Lenke til kommentar
Sinnsykt genialt! :!:

*skrive opp på listen over ting som skal forsøkes gjort før døden*

HVa har du ellers på lista da mann?

Utsnitt:

-Kjøre atomubåt

-Kjøre til toppen av Mt. Everest på ATV

-Utløse en fallskjerm under vann

-Tenne en sigar med en tusenlapp på en gniercafé elns

-Kjøre bulldoser gjennom et hus

-Lage tungtvann

-Stjele en bro