Lemon Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=tEiBR2J5s7M Endret 9. februar 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg hater å innrømme det, men jeg er nok det motsatte av ryddefreak (selv om det hender jeg får ånden over meg en gang i ny og ne). Vi driver bare og pusser opp kjøkkenet, og jeg vil bare ha det unnagjort så fort som mulig sånn at jeg kan få dobbelt så stor arbeidsplass som føøøør. <3 Er nok mer kjøkkenfreak. Åja, vent, jeg prater jo egentlig ikke med deg. Har ikke selvbilde til å prate med folk som påpeker feilene mine. Kjøkkenfreak er kooool :>> Digger kjøkkenet liksom! Men jeg prater egentlig ikke med jenter som har dårlig selvtillit, og dessuten hadde jeg ingen aning om at du hadde saggy tits før du innrømmet det Jeg er allikevel villig til å inngå et kompromiss vedrørende samtaler oss i mellom, kjære deg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Tyngdekraften er en bitch. 75 F/G. Godt, godt! Hva slags musikk ønsker du? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 ... det var før du postet youtube video ... fra nå av misliker jeg deg og dine saggies Lemon Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ja, det var meg med den grå parykken og hornbrillene mine. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 75 F/G. Er det bare meg som sikler eller er dette virkelige brystmål. Og du har vel egentlig ikke saggy tits Lemon? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Bra å se at de er bra live óg, Jarmo! Ser dem vel på Roskilde i sommer. Siste Blu-ray konsert(live) av Kings of Lion vil ta pusten av deg.. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Herlig med litt youtube i disse sene nattestimer, Jarmo. Bare synd du poster slikt skvip. Faen heller, jeg trenger litt inspirasjon til musikk. Er det ingen andre som har noen youtube klipp på lur? At du tør :O Jarmo er jo større en chuck norris! 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Bra å se at de er bra live óg, Jarmo! Ser dem vel på Roskilde i sommer. Siste Blu-ray konsert av Kings of Lion vil ta pusten av deg.. Nå har jo ikke jeg kastet meg på Bluray-bølgen enda, men skal sørge for å se den! Endret 9. februar 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ja, da ble det omsider natta for meg og nå. Storrydding i morgen så da blir det forhåpentligvis rent og shiny her etterhvert. Jeg gruer meg. God natt folkens Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Neinei, jeg er "no-no". Endret 9. februar 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Zeromac: Tror du overvurderer din egen størrelse litt. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Wow Aldeles nydelig! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Zeromac: Tror du overvurderer din egen størrelse litt. Tror det jeg, også. Heldigvis kan man si hvaaa man vil på internett! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Zeromac: Tror du overvurderer din egen størrelse litt. Tror det jeg, også. Heldigvis kan man si hvaaa man vil på internett! Jasså? ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Neinei, jeg er "no-no". Endret 9. februar 2011 av WheelMan 7 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Altså, gutter, jeg skjønner puppene til Lemon blir litt vel mye om morningen, men det betyr vel ikke at dere ikke kan poste? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Deilig å starte dagen med Pink Floyd - Meddle, spesielt når jeg ikke har jobb før klokken to Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvorfor står du opp i 7-tiden når du ikke skal jobbe før i 14-tiden? er det ikke bedre å sove 5 timer til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg