Niqābninja Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Uh. Nei. Nå klarer jeg ikke ta noe Balthier skriver alvorlig lenger. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg er faktisk enig med Bundy. Det var jo ikke litt grovt engang. Takk for at du "sto frem" og faktisk sa det offentlig Men nå er det natta, retten i morgen, også jobb, fått par timer fri så. er jobbrelatert fordi vi måtte takle en narkis når han skulle bruke vold på oss, så rettsaken blir enkel, alt er på kamera. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ikke jeg heller. Og jeg er særdeles overtrøtt... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Takk for at du "sto frem" og faktisk sa det offentlig Alt for deg, søtnos. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ikke jeg heller. Og jeg er særdeles overtrøtt... Er han seriøs når han sier at han ikke skjønner grovisen min ? 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Uh. Nei. Nå klarer jeg ikke ta noe Balthier skriver alvorlig lenger. Til mitt forsvar tar jeg overhodet ingenting alvorlig lenger. Fra nå av er det bare fryd og gammen! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Er han seriøs når han sier at han ikke skjønner grovisen min ? Jeg vet ikke. Det hadde i så fall vært latterlig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Balthier: gjett om du er rapportert nå "hverdags for bundy og co" jeg er dypt fornærmet Natta, nå MÅ jeg i seng. Endret 8. februar 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det var absolutt ikke meningen. Jeg håper dette ikke er noe du opplever i din hverdag, og i så måte var det kun ment som en spøk. I motsatt tilfelle unnskylder jeg meg undertrykkelig og gir min dypeste medfølelse. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Nei, tror jeg tar til fornuften og legger meg. Skal stå opp om 5 timer likevel, så... ugh! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Er vel her jeg skal si "natta bundy". På gjensyn! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Natta, jobbemennesker! Jeg har ambisjoner om å stå opp før tre i morra, så jeg holder det gående litt lenger. Plan for morgendagen: Demonere gardinoppheng. Delvis demontere kjøkkeninnredning. Vaske klær. Lolle rundt. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ja, da var vel forumnatta over ... or is it? *muhahaha* Natta, jobbemennesker! Jeg har ambisjoner om å stå opp før tre i morra, så jeg holder det gående litt lenger. Plan for morgendagen: Demonere gardinoppheng. Delvis demontere kjøkkeninnredning. Vaske klær. Lolle rundt. ... saggy tits ... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Natta, jobbemennesker! Jeg har ambisjoner om å stå opp før tre i morra, så jeg holder det gående litt lenger. Plan for morgendagen: Demonere gardinoppheng. Delvis demontere kjøkkeninnredning. Vaske klær. Lolle rundt. mye mer spennende på min part! kanskje handle litt, fjerne alt hår på beina, i et møte og faste! ja riktig null mat 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=6NvICKmbQEo <3 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Vet du hva? Jeg er faktisk også slik at jeg liker å gjøre en del kjøkkenting på morran. Jeg skal vaske klær og endelig få montert det kjøkkenbordet som mamma har mast om så lenge. Litt rydding blir det og. Så kult Lemon! Vi er begge rydde freaks! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Jeg hater å innrømme det, men jeg er nok det motsatte av ryddefreak (selv om det hender jeg får ånden over meg en gang i ny og ne). Vi driver bare og pusser opp kjøkkenet, og jeg vil bare ha det unnagjort så fort som mulig sånn at jeg kan få dobbelt så stor arbeidsplass som føøøør. <3 Er nok mer kjøkkenfreak. Åja, vent, jeg prater jo egentlig ikke med deg. Har ikke selvbilde til å prate med folk som påpeker feilene mine. Bra å se at de er bra live óg, Jarmo! Ser dem vel på Roskilde i sommer. Endret 9. februar 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Herlig med litt youtube i disse sene nattestimer, Jarmo. Bare synd du poster slikt skvip. Faen heller, jeg trenger litt inspirasjon til musikk. Er det ingen andre som har noen youtube klipp på lur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg