Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Eller så bare gjør han seg til og har egentlig ikke en dritt. pic or didnt happen er mere relevant nå enn noensinne. Irrelevant. Vi bor i Norge nå, og der er man uskyldig til det motsatte er bevist. Så han er for øyeblikket akkurat slik han viser seg frem. Se der ja, verre var det ikke. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ikke vær slemme da. Alle pupper er fine (unntatt man-boobs og 90 år gamle kjerringjævler selvsagt). Nei, alle jentepupper er ikke fine. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg har ikke hell med noen av datingsidene jeg har vært innom de siste 11-12 årene, men Spray-date var den jeg hadde mest positive opplevelser med. Alder på deg? Har faktisk aldri prøvd noen form for nettdate. Det hele virker litt ujevnt og lite tilbydende å måtte stå i kø for prippne prinsesser. Hørt om påfuglen? Ikke min stil, og det var nå det intrykket jeg fikk da jeg tittet innom. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ikke vær for mye utro, ryktet setter seg godt!, spesielt når det skjer en del ganger. Takk for tipsen, men jeg tror det aldri i livet kommer til å forekommer. Jeg hadde mistet den lille selvrespekten jeg hadde hatt for meg selv. Det har da jeg også sagt, men er ikke så lett når man nærmest blir dratt inn i det og ikke greier å si nei. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det har da jeg også sagt, men er ikke så lett når man nærmest blir dratt inn i det og ikke greier å si nei. Jeg er heldigvis veldig flink til å si nei. Så har jeg den fordelen med at jeg aldri drikker eller inntar noe annet enn brus. Og så er jeg sta som ei fjellgeit. Nei er nei, og jo mer de maser jo mer nekter jeg. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ikke vær slemme da. Alle pupper er fine (unntatt man-boobs og 90 år gamle kjerringjævler selvsagt). Nei, jeg er utrolig kresen på hva jeg slikker og suger og knar på. Det at du i det hele tatt makter å ytre noe sånt får jeg ekle asossiasjoner til. Hva for et slags vesen er du egentlig? Dette er ikke gåtetråden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hva for et slags vesen er du egentlig? Jeg vil tippe han er et menneske. Av typen mann. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det har da jeg også sagt, men er ikke så lett når man nærmest blir dratt inn i det og ikke greier å si nei. Jeg er heldigvis veldig flink til å si nei. Så har jeg den fordelen med at jeg aldri drikker eller inntar noe annet enn brus. Og så er jeg sta som ei fjellgeit. Nei er nei, og jo mer de maser jo mer nekter jeg. Du må være supermann, litt tafsing og jeg er solgt, tar jeg extazy*host* så er det ikke mulig å si hva som kommer til å skje, og jeg er lett overtalbar på alkohol, noe jeg har nevnt til Yasmin, så hun insisterte å bli med på byen neste gang jeg skal, lol Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hehe, som sagt, jeg er 100% avholds. Så slikt påvirker ikke meg. Jeg har ingen problemer med å tasfe/flørte, men jeg vet å si nei om det går "for langt". Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det at du i det hele tatt makter å ytre noe sånt får jeg ekle asossiasjoner til. Hva for et slags vesen er du egentlig? Dette er ikke gåtetråden. I am Legion Og hvis du ikke er mann kan jeg forstå, men er du en mann , og ikke er vant til værre prat om det der, så kan du like godt late som du er kvinnfolk og dra på cruise Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hva for et slags vesen er du egentlig? Jeg vil tippe han er et menneske. Av typen mann. Vi kan vel fastslå at dette i hvert fall er en primat av noe slag. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hehe, som sagt, jeg er 100% avholds. Så slikt påvirker ikke meg. Jeg har ingen problemer med å tasfe/flørte, men jeg vet å si nei om det går "for langt". Tja, jeg begynner å tvile på om du er straight. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Vi er jo alle primater. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hehe, som sagt, jeg er 100% avholds. Så slikt påvirker ikke meg. Jeg har ingen problemer med å tasfe/flørte, men jeg vet å si nei om det går "for langt". Tja, jeg begynner å tvile på om du er straight. Hull er Hull 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Vi kan vel fastslå at dette i hvert fall er en primat av noe slag. Skal jeg fortelle deg en morsom ting, jeg elsker å bli hated, jeg elsker at folk her ikke liker meg, jeg ELSKER å irritere folk på internett, det er det som gir meg livsenergi. Så værsåsnill, bare fortsett Du tok deg bryet til å fornærme meg, dermed er MITT mål nådd, og jeg fikk det som jeg ville. Helt sant. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Neida, du har det hotz for bundy slimda. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Vi kan vel fastslå at dette i hvert fall er en primat av noe slag. Skal jeg fortelle deg en morsom ting, jeg elsker å bli hated, jeg elsker at folk her ikke liker meg, jeg ELSKER å irritere folk på internett, det er det som gir meg livsenergi. Så værsåsnill, bare fortsett Du tok deg bryet til å fornærme meg, dermed er MITT mål nådd, og jeg fikk det som jeg ville. Helt sant. Point taken. Velbekommne. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg har en forkjærlighet for Al Bundy, fra TV-serien. Bundyen på forumet her kjenner jeg såpass lite til. Das boot! Al Bundy ruler. Point taken. Velbekommne. Var det noe mer Plz, jeg vil trolle. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det at du i det hele tatt makter å ytre noe sånt får jeg ekle asossiasjoner til. Hva for et slags vesen er du egentlig? Dette er ikke gåtetråden. I am Legion Og hvis du ikke er mann kan jeg forstå, men er du en mann , og ikke er vant til værre prat om det der, så kan du like godt late som du er kvinnfolk og dra på cruise Jeg er faktisk enig med Bundy. Det var jo ikke litt grovt engang. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Dette har jo egentlig bare vært koselig. Skjønner ikke hvor klagingen kommer ifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg