Datasmurf Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg har aldri funnet noe brukbart på sukker.no eller andre dating-sider i Norge siden spray-date eller hva det het. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Saggy tits er no-no. Tits er tits, uansett form eller fasong. Nå har ikke jeg tatt en grundig inspeksjon. Tviler på om jeg får lov i det hele tatt... Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jaa! Forumtreff i Oslo(l) først. På trikken. Bare si når, så skal jeg ta bussen istede Slipper jeg en trikk full av kaklende idioter Forumtreff på trikken? Ser jeg hver dag.. Er faen ikke langt i fra iaff. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Noen som vet hvor man kan bestille et ark som viser mangler o.l. fra EU-kontroll? Antar at man ikke må ta ny eu-kontroll når man kun har mistet arket? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg vil gjerne høre mer om dine dragninger på digge damer, herunder sukker.no Hvordan foregår dette? Kan jeg få se din profil? Pic or didnt happent? Så du mener jeg skal ta pics lmao, jeg har dame, jeg kan ikke flørte tilbake for dama(Yasmin) er å sjekker pcen etterpå Hva gjør du på sukker hvis du har dame? Din grådige faen! Jeg har aldri funnet noe brukbart på sukker.no eller andre dating-sider i Norge siden spray-date eller hva det het. Bedriver du nettdating. Har du hatt hell med spray, da? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Alphamales sier aldri nei til en til... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hva er best. Tits eller ass? Jeg klarer aldri å bestemme meg! Men en knallbra ass slår bra tits. En sjelden vare, though. Tits slår ass anyday. Nå, skift tilbake til den gamle avataren din, Vetle! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Lemon er kjendis på diskusjon.no. Holder det? Saggy tits er no-no. TAKK. /cut, cut 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Tits slår ass anyday.Nå, skift tilbake til den gamle avataren din, Vetle! Du vet jeg er avataro-holiker. Jeg har forøvrig mistet Shadow-avataren på denne PC-en. Den ligger på den stasjonære, though, men den orker jeg ikke sette opp nå.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ikke vær slemme da. Alle pupper er fine (unntatt man-boobs og 90 år gamle kjerringjævler selvsagt). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 TAKK. /cut, cut /paste, paste? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hva gjør du på sukker hvis du har dame? Din grådige faen! Sier det samme som jeg sier til dama, morsomt å sjekke ut draget Alphamales sier aldri nei til en til... Ikke vær for mye utro, ryktet setter seg godt!, spesielt når det skjer en del ganger. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Lemon er kjendis på diskusjon.no. Holder det? Saggy tits er no-no. TAKK. /cut, cut Nei på albansk skrives ironisk nok 'jo'. EDIT: lol @ paste paste Endret 8. februar 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ikke vær slemme da. Alle pupper er fine (unntatt man-boobs og 90 år gamle kjerringjævler selvsagt). Every breast is sacred. Every breast is great. If a breast is wasted, God gets quite irate. *nikke febrilsk* 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg har ikke hell med noen av datingsidene jeg har vært innom de siste 11-12 årene, men Spray-date var den jeg hadde mest positive opplevelser med. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Alphamales sier aldri nei til en til... Eller så bare gjør han seg til og har egentlig ikke en dritt. pic or didnt happen er mere relevant nå enn noensinne. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ikke vær slemme da. Alle pupper er fine (unntatt man-boobs og 90 år gamle kjerringjævler selvsagt). Nei, jeg er utrolig kresen på hva jeg slikker og suger og knar på. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 TAKK. /cut, cut /paste, paste? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ikke vær for mye utro, ryktet setter seg godt!, spesielt når det skjer en del ganger. Takk for tipsen, men jeg tror det aldri i livet kommer til å forekommer. Jeg hadde mistet den lille selvrespekten jeg hadde hatt for meg selv. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Eller så bare gjør han seg til og har egentlig ikke en dritt. pic or didnt happen er mere relevant nå enn noensinne. Jeg er ganske sikker på, er det noen jeg trenger å bevise noe til, så er det ikke dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg