Datasmurf Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg tror jeg skal dra til Oslo kun for å kunne ta 13-trikken til Jar. Dra til oslo for å ta trikken. Må være verdens dårligste formål med byreise. Hva annet skal jeg gjøre i Oslo? Har tatt trikken flere ganger, både i Oslo og i Trondhjem, så teknisk sett trenger jeg ikke dra til Oslo i det hele tatt. Trysil derimot ... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Møte folk, besøke kuriositeter i Oslo, le av uteliggerene... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Gjort, gjort, gjort. Alt er svært oppskrytt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Møte folk, besøke kuriositeter i Oslo, le av uteliggerene... Jeg liker å veksle en hundrelapp i 50 øringer, også kaste penger på dem, og se dem slite for 13.50 i 50 øringer. Det er fun. EDIT: åååh hælvette der fikk jeg to flørts fra to diggggge damer på en gang, jeg må slutte å dra damer på sukker.no, har jo tross alt dame men er jo litt morsomt også da. Endret 8. februar 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Kjære forumlesere, Hva er best. Tits eller ass? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Tja, oppskrytt ja. Men veldig bra uansett. For all del, det var ingen dårlig film, men den funker ikke som noe annet enn tankeløs action, og det gjør den ikke bedre enn filmer som Die Har, Terminator, Nolans Batman og Matrix. At den er nummer 8 på IMDB Top 250 er latterlig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Kjære forumlesere, Hva er best. Tits eller ass? Kommer ann på dama, men hvis man hadde hatt PERFEKT tits OG ass Hadde det nok blitt tits, nei ass. Faen Jeg kan ikke bestemme meg. Jeg går for begge deler! 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Stemmer, vi møtes på 13-trikken hver dag til en kopp kaffe for å diskutere rundt deg og denne problemstilling. Og vi baksnakker deg. 13-TRIKKEN. Btw, sofaen min er stor nok til å romme tre stk av deg, så det er bare å overnatte om du har lyst å ta trikken sammens med oss... kule... Well, excuuuse me, Princess! Jaa! Forumtreff i Oslo(l) først. På trikken. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Kjære forumlesere, Hva er best. Tits eller ass? Tits. Det er den kroppsdelen du får sett mest av på de fleste damer. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg leter nemlig etter norges beste tits. Av interesse er også ass. NB: må være kjendis! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Tja, oppskrytt ja. Men veldig bra uansett. For all del, det var ingen dårlig film, men den funker ikke som noe annet enn tankeløs action, og det gjør den ikke bedre enn filmer som Die Har, Terminator, Nolans Batman og Matrix. At den er nummer 8 på IMDB Top 250 er latterlig. Sant nok, kunne enkelt ramse opp 20 bedre filmer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 13-TRIKKEN. Btw, sofaen min er stor nok til å romme tre stk av deg, så det er bare å overnatte om du har lyst å ta trikken sammens med oss... kule... Well, excuuuse me, Princess! Jaa! Forumtreff i Oslo(l) først. På trikken. Princess? Nei, senga mi er en Sultan-modell. Hvorfor antar du at jeg har Princess-seng? Forumtreff på trikken. Må være noe av det særeste jeg har hørt. Men nå har jo de arrangert musikk-fester og slikt på trikken, så hvorfor ikke. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hva er best. Tits eller ass? Jeg klarer aldri å bestemme meg! Men en knallbra ass slår bra tits. En sjelden vare, though. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg leter nemlig etter norges beste tits. Av interesse er også ass. NB: må være kjendis! Lemon er kjendis på diskusjon.no. Holder det? 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Lemon er kjendis på diskusjon.no. Holder det? Saggy tits er no-no. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Møte folk, besøke kuriositeter i Oslo, le av uteliggerene... Jeg liker å veksle en hundrelapp i 50 øringer, også kaste penger på dem, og se dem slite for 13.50 i 50 øringer. Det er fun. EDIT: åååh hælvette der fikk jeg to flørts fra to diggggge damer på en gang, jeg må slutte å dra damer på sukker.no, har jo tross alt dame men er jo litt morsomt også da. Jeg vil gjerne høre mer om dine dragninger på digge damer, herunder sukker.no Hvordan foregår dette? Kan jeg få se din profil? Pic or didnt happent? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jaa! Forumtreff i Oslo(l) først. På trikken. Bare si når, så skal jeg ta bussen istede Slipper jeg en trikk full av kaklende idioter Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Utifra profilbildet til lemon vil jeg ikke kalle det tits en gang. Nevnte noen saggy? Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg opprettet 2 emner ved et uhell i kultur>språk en flink moderator kan fjerne en av dem! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg vil gjerne høre mer om dine dragninger på digge damer, herunder sukker.no Hvordan foregår dette? Kan jeg få se din profil? Pic or didnt happent? Så du mener jeg skal ta pics lmao, jeg har dame, jeg kan ikke flørte tilbake for dama(Yasmin) er å sjekker pcen etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg