Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

God kveld godtfolk. Jeg håper det er noen alkoholkjennere der ute.

Skal til Tyskland til uken, og regner med å kjøpe med meg noe alko. Tenker i all hovedsak på Underberg, og muligens Jägermeister. I tillegg kommer weissbier som Erdinger og Paulaner.

Noen som har innspill?

Tja, mange har sans for de tyske, søte hvitvinene fra Mozel og Riesling-distriktene. Selv er jeg ikke fan av vin som ikke er tørr eller sur, men det virker som om det er noe almuen liker, så om du er fan av slikt, så kan du vel kjøpe deg det?

Alternativt ... Om du finner noe Zubrowka eller Skyy vodka, så kjøp det. Noen av de bedre vodkaene på markedet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SKYY er så hypet opp som du får det, og ikke faen om jeg kjøper noe amerikansk skvalpevann når jeg først skal ha vodka.

Blir vel enn Stolichnaya Eliit eller en flaske Beluga.

Skyy er awesome!

Men Żubrówka er min definitive favoritt når det kommer til vodka. :love:

Smaker best i alle fall. Skylder på gresstrået med bøffelpiss på. ;)

Lenke til kommentar

God kveld godtfolk. Jeg håper det er noen alkoholkjennere der ute.

Skal til Tyskland til uken, og regner med å kjøpe med meg noe alko. Tenker i all hovedsak på Underberg, og muligens Jägermeister. I tillegg kommer weissbier som Erdinger og Paulaner.

Noen som har innspill?

Faen ta jegermeister, drukket meg dårlig på det.

Anbefaler rein vodka, jeg får ikke noen bakrus omså jeg drikker en liter, noe jeg gjerne gjør.

Whiskey på en onsdag tirsdag... fordi jeg kan.

Jeg elsker livet mitt.

Ikke tull sånn, skal i retten i morgen, holdt på å skite en brick nå. Trodde jeg hadde glemt hele rettsaken(har allerede prøvetid)

Men jeg er også i gang på en flaske Koskenkorva :)

Du ser liten og uskyldig ut på bildene, selv om jeg vet du ikke er noen av delene. :p

For å si det sånn, jeg er en mester i social engeneering, mange jenter som har drite seg ut på den ^^

Ser ikke fullt så uskyldig ut lengre, bare litt mer kriminell/psycho

Lenke til kommentar

Herlighet, så urbant!

I know. Jeg føler meg nesten som bonde i byen.

Geir, hvor i Oslo er det du bor? Ettersom du har kode/telefon på inngangsdøren regner jeg med sentrum.

Nesten. Området heter Sandaker tror jeg, og er ca 15 minutter med trikk unna Oslo S.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...