Datasmurf Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 God kveld godtfolk. Jeg håper det er noen alkoholkjennere der ute. Skal til Tyskland til uken, og regner med å kjøpe med meg noe alko. Tenker i all hovedsak på Underberg, og muligens Jägermeister. I tillegg kommer weissbier som Erdinger og Paulaner. Noen som har innspill? Tja, mange har sans for de tyske, søte hvitvinene fra Mozel og Riesling-distriktene. Selv er jeg ikke fan av vin som ikke er tørr eller sur, men det virker som om det er noe almuen liker, så om du er fan av slikt, så kan du vel kjøpe deg det? Alternativt ... Om du finner noe Zubrowka eller Skyy vodka, så kjøp det. Noen av de bedre vodkaene på markedet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 SKYY er så hypet opp som du får det, og ikke faen om jeg kjøper noe amerikansk skvalpevann når jeg først skal ha vodka. Blir vel enn Stolichnaya Eliit eller en flaske Beluga. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Whiskey på en onsdag... fordi jeg kan. Jeg elsker livet mitt. Villa på en ons... vent nå litt. Det er Tirsdag idag! Hahaha, flævvt. Jeg er ikke såå dypt ned i flaska enda, altså. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hahaha, flævvt. Jeg er ikke såå dypt ned i flaska enda, altså. Ska vise deg dypt inni, nei. Du sa ned i. Nevermind. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hahaha, flævvt. Jeg er ikke såå dypt ned i flaska enda, altså. Hahahahha. Men jeg liker tankegangen din, absolutt! Bytt ut Whiskey med Villa og jeg skåler med Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 SKYY er så hypet opp som du får det, og ikke faen om jeg kjøper noe amerikansk skvalpevann når jeg først skal ha vodka. Blir vel enn Stolichnaya Eliit eller en flaske Beluga. Skyy er awesome! Men Żubrówka er min definitive favoritt når det kommer til vodka. Smaker best i alle fall. Skylder på gresstrået med bøffelpiss på. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 God kveld godtfolk. Jeg håper det er noen alkoholkjennere der ute. Skal til Tyskland til uken, og regner med å kjøpe med meg noe alko. Tenker i all hovedsak på Underberg, og muligens Jägermeister. I tillegg kommer weissbier som Erdinger og Paulaner. Noen som har innspill? Faen ta jegermeister, drukket meg dårlig på det. Anbefaler rein vodka, jeg får ikke noen bakrus omså jeg drikker en liter, noe jeg gjerne gjør. Whiskey på en onsdag tirsdag... fordi jeg kan. Jeg elsker livet mitt. Ikke tull sånn, skal i retten i morgen, holdt på å skite en brick nå. Trodde jeg hadde glemt hele rettsaken(har allerede prøvetid) Men jeg er også i gang på en flaske Koskenkorva Du ser liten og uskyldig ut på bildene, selv om jeg vet du ikke er noen av delene. For å si det sånn, jeg er en mester i social engeneering, mange jenter som har drite seg ut på den ^^ Ser ikke fullt så uskyldig ut lengre, bare litt mer kriminell/psycho Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hahaha, flævvt. Jeg er ikke såå dypt ned i flaska enda, altså. Hahahahha. Men jeg liker tankegangen din, absolutt! Bytt ut Whiskey med Villa og jeg skåler med Skål, kjære! (Nå fikk jeg lyst på Villa. Damn you.) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (Nå fikk jeg lyst på Villa. Damn you.) Jeg har en 1.5 L flaske stående... /wink Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Kommer og banker på før du veit ordet av det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Kommer og banker på før du veit ordet av det. Banker på? Utdatert lille venn. Jeg har telefon knytta til inngangsdøra. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Såg ferdig Inception, korleis i all verden kan folk bli "forvirra" av den? Med mindre dei er stokk dumme, så klart. Endret 8. februar 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Geir, hvor i Oslo er det du bor? Ettersom du har kode/telefon på inngangsdøren regner jeg med sentrum. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Herlighet, så urbant! I know. Jeg føler meg nesten som bonde i byen. Geir, hvor i Oslo er det du bor? Ettersom du har kode/telefon på inngangsdøren regner jeg med sentrum. Nesten. Området heter Sandaker tror jeg, og er ca 15 minutter med trikk unna Oslo S. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Huh ... Nå fikk jeg lyst til å se Noir igjen. Men jeg hadde jo tenkt å sove nå. Gah! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg bor eksakt 21min unna Jernbanetorget med buss eller trikk. Jeg sier så mye som at jeg tar 13 trikken mot Jar. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg tar også 13 mot... jar?... eller 12... eller 11... Om du ser en høy fyr med grønn jakke og store øreklokker stige ombord på grefsenveien, er det nok meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Da er jeg sikker på dere har sett meg tusen gangen, tok 13 trikken i et år for litt sia.. hele tia, levering, henting Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg har bare bodd her siden desember, så 'trokke det Mr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg