Sk!ppy Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Tja, jeg er ikke interesert i så ofte. Hva med at jeg avser 10 kr = 20 ganger, så bruker jeg de andre pengene på noe som er verdt det? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Tja, jeg er ikke interesert i så ofte. Hva med at jeg avser 10 kr = 20 ganger, så bruker jeg de andre pengene på noe som er verdt det? For de resterende 149 kronene får du nesten 3 turer med meg da. Interessant? Endret 8. februar 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Den siste gangen blir han tvunget til å hoppe av i svingen? Endret 8. februar 2011 av clvn Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 http://open.spotify.com/track/2Ld2LehpgQNREMxl9LlIzm You just nostalgia tripped so hard. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg har 169 kr jeg skal bruke, på et visa spendon kort. Hva skal jeg kjøpe? Spotify Premium er et alternativ. 2x394g skittles på looneystuff.com, totalt $23, 140-ish kroner. Eller Twinkies. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Den siste gangen blir han tvunget til å hoppe av i svingen? Ja, selvfølgelig Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Tja, jeg er ikke interesert i så ofte. Hva med at jeg avser 10 kr = 20 ganger, så bruker jeg de andre pengene på noe som er verdt det? For de resterende 149 kronene får du nesten 3 turer med meg da. Interessant? Nei. Noen som har godteri? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Damn, jeg har ikke mer røyk igjen. Jaja, ser ut som jeg må slutte å røyke. Enda jeg kunne ha twista nakken på noen for en sigarett nå. http://open.spotify.com/track/2Ld2LehpgQNREMxl9LlIzm You just nostalgia tripped so hard. Du veit vel ikke hvor jeg finner en sånn gratiskode edit: glem det, bruker spotyxbmc Endret 8. februar 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 God kveld godtfolk. Jeg håper det er noen alkoholkjennere der ute. Skal til Tyskland til uken, og regner med å kjøpe med meg noe alko. Tenker i all hovedsak på Underberg, og muligens Jägermeister. I tillegg kommer weissbier som Erdinger og Paulaner. Noen som har innspill? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 God kveld godtfolk. Jeg håper det er noen alkoholkjennere der ute. Skal til Tyskland til uken, og regner med å kjøpe med meg noe alko. Tenker i all hovedsak på Underberg, og muligens Jägermeister. I tillegg kommer weissbier som Erdinger og Paulaner. Noen som har innspill? Er da bare å kjøpe hostesaft på apoteket, smaker det samme! 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 God kveld godtfolk. Jeg håper det er noen alkoholkjennere der ute. Skal til Tyskland til uken, og regner med å kjøpe med meg noe alko. Tenker i all hovedsak på Underberg, og muligens Jägermeister. I tillegg kommer weissbier som Erdinger og Paulaner. Noen som har innspill? Er da bare å kjøpe hostesaft på apoteket, smaker det samme! Forskjellen er at jeg automatisk blir til en lavrangs alkoholiker med engang jeg gjør det. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Kjøp med deg mye smirnoff vodka. Ellers er vin jævelig billig i Tyskland Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Kjøp med deg mye smirnoff vodka. Hvorfor reise så langt for å kjøpe søppel da vi har skikkelig vodka her i landet? (les: Vikingfjord) Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Er ikke så glad i Vikingfjord, blander mest vodka russian og da funker smirnoff sin topp Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Kjøp med deg mye smirnoff vodka. Ellers er vin jævelig billig i Tyskland Kjøper jeg vodka blir det evt. Moskovskaya, Stolichnaya Eliit eller en annen russisk. Vinen som de har i Tyskland er omtrent like god som trønderske bygdetullinger brygger hjemme 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Er ikke så glad i Vikingfjord, blander mest vodka russian og da funker smirnoff sin topp Men smirnoff smaker sånn som vindusspylervæske lukter. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hva heter den vodkaen som har små gull gåser utenpå flasken? Er ganske dyrt å kjøpe den i Norge, men latterlig god å drikke. Går rett ned reint. Om noen vet navnet anbefaler jeg deg å kjøpe den Hansern Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Whiskey på en onsdag tirsdag... fordi jeg kan. Jeg elsker livet mitt. Endret 8. februar 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Så et bilde av Bundy for en del år siden. Han var en liten uskyldig gutt, det er ihvertfall sikkert Ja, jeg har tre bilder av ham og han ser ut som en søt, liten og uskyldigg guttunge på alle tre. ^^ Søt kan jeg akseptere, men liten, i will have you know jeg var høyere enn de andre i samme aldersgruppe, og ikke uskyldig, heldigvis kan skinnet bedra. Du ser liten og uskyldig ut på bildene, selv om jeg vet du ikke er noen av delene. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Whiskey på en onsdag... fordi jeg kan. Jeg elsker livet mitt. Villa på en ons... vent nå litt. Det er Tirsdag idag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg