Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God kveld godtfolk. Jeg håper det er noen alkoholkjennere der ute.

Skal til Tyskland til uken, og regner med å kjøpe med meg noe alko. Tenker i all hovedsak på Underberg, og muligens Jägermeister. I tillegg kommer weissbier som Erdinger og Paulaner.

Noen som har innspill?

Lenke til kommentar

Skal til Tyskland til uken, og regner med å kjøpe med meg noe alko. Tenker i all hovedsak på Underberg, og muligens Jägermeister. I tillegg kommer weissbier som Erdinger og Paulaner.

Noen som har innspill?

Er da bare å kjøpe hostesaft på apoteket, smaker det samme!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har innspill?

Er da bare å kjøpe hostesaft på apoteket, smaker det samme!

Forskjellen er at jeg automatisk blir til en lavrangs alkoholiker med engang jeg gjør det.

Lenke til kommentar

Så et bilde av Bundy for en del år siden. Han var en liten uskyldig gutt, det er ihvertfall sikkert :wee:

Ja, jeg har tre bilder av ham og han ser ut som en søt, liten og uskyldigg guttunge på alle tre. ^^

Søt kan jeg akseptere, men liten, i will have you know jeg var høyere enn de andre i samme aldersgruppe, og ikke uskyldig, heldigvis kan skinnet bedra.

Du ser liten og uskyldig ut på bildene, selv om jeg vet du ikke er noen av delene. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...