Vowels Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Nei, det er ikke deg? Vakker sangstemme, det skal du ha! Joda, det er meg. Riktignok er det vel.. fy faen. 7 år sia. Nå ble jeg litt trist at 7 år kan gå så fort Lol, faktisk litt morsom den der. Ikke så gæren vokal på deg heller, egentlig Må slutte å spise taco, kjennes ut som magen sprekker Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 La meg gjøre det klart, jeg har ikke besøkt noen lugubre sjapper i i Bangkok eller Amsterdam for den saks skyld. Men jeg er meget fascinert av..eh.."bransjen". Veldig interessant faktisk. Here, take this outboard engine. Easier than rowing Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg foretrekker å svømme. Sykt rask til å crawle. Michael Phelps style. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Lol, faktisk litt morsom den der. Ikke så gæren vokal på deg heller, egentlig Jo takk Tror akkurat nå at slik vokalisering ikke vil føre til annet enn vondt i halsen, men litt trening så skulle jeg nok fått det til igjen Men pokker at jeg har rota bort majoriteten av Mörkegjemsel-låtene :/ Vi hadde liksom 9 låter, og nå er det vel bare 3-4 igjen som ligger på nett Endret 8. februar 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 La meg gjøre det klart, jeg har ikke besøkt noen lugubre sjapper i i Bangkok eller Amsterdam for den saks skyld. Men jeg er meget fascinert av..eh.."bransjen". Veldig interessant faktisk. La meg gjøre det klart, sånne sjapper ruler! (ja har vært der, hvorfor ikke leie 3 kvinnfolk samtidig) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Dere som er så søte, greie, flotte og høflige sant? Hva er forskjellen på artikkel og nyhetsartikkel ? Er det det at en nyhetsartikkel må være om en dagsaktuell sak? Jeg holder på å skrive en artikkel, men har på følelsen at det er et kåseri istedenfor.. I en artikkel skal du argumentere for/mot og drøfte et bestemt tema, mens en nyhetsartikkel er mer lik en reportasje. Altså at du kommer med nyheter eller informasjon om et bestemt emne, ikke så mye drøfting. Som oftest er nyhetsartikkelen dagsaktuell ja. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg foretrekker å svømme. Sykt rask til å crawle. Michael Phelps style. Jeg har svømt i tre år. Tok 1000 meter hver dag før frokost i sommer. Ikke rart jeg var bass. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 La meg gjøre det klart, jeg har ikke besøkt noen lugubre sjapper i i Bangkok eller Amsterdam for den saks skyld. Men jeg er meget fascinert av..eh.."bransjen". Veldig interessant faktisk. La meg gjøre det klart, sånne sjapper ruler! (ja har vært der, hvorfor ikke leie 3 kvinnfolk samtidig) Kevin, du er gæren som alltid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hva synes dere om at politiet fikk stengt et homsebordell i Bergen? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det tok meg 3 minutter å drepe meg selv uten at jeg prøvde på det på The Sims 1 DIN NOOB JØRN! Jørn? Trodde han het Jørgen Tro kan du gjøre i kirka! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Lol, faktisk litt morsom den der. Ikke så gæren vokal på deg heller, egentlig Jo takk Tror akkurat nå at slik vokalisering ikke vil føre til annet enn vondt i halsen, men litt trening så skulle jeg nok fått det til igjen Men pokker at jeg har rota bort majoriteten av Mörkegjemsel-låtene :/ Vi hadde liksom 9 låter, og nå er det vel bare 3-4 igjen som ligger på nett Se om du finner dem! Ikke ofte jeg hører på slik musikk, men disse klarte jeg faktisk. Justin Bieber har tydeligvis varmet opp ørene mine i tilstrekkelig grad. En fantastisk gutt, forresten. Får alt for mye uberettiget kritikk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Kevin, du er gæren som alltid. Lover deg, første jeg gjorde etter en lang biltur gjennom tyskland etc, var rett på weedsjappa, også bordell Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 kjhag kjan Se om du finner dem! Ikke ofte jeg hører på slik musikk, men disse klarte jeg faktisk. Justin Bieber har tydeligvis varmet opp ørene mine i tilstrekkelig grad. En fantastisk gutt, forresten. Får alt for mye uberettiget kritikk. Setter på Somebody to Love nu, blir alltid i godt humør Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det tok meg 3 minutter å drepe meg selv uten at jeg prøvde på det på The Sims 1 DIN NOOB JØRN! Jørn? Trodde han het Jørgen Tro kan du gjøre i kirka! Kan folk slutte å si det? Vær så snill? Det er kanskje det mest idiotiske utrykket jeg hører. Minner meg om mindre intelligente bønder som aldri klarer å komme på noe mer kreativt. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Her kommer jeg! Jeg hater glassdusjer, husker dere de som sprakk(glasset) når man dusja for lenge, de ble henta tilbake, men jeg var en av de som greide å sprekke glasset på dusjen og tryne på ryggen, har masse arr, og et par arr som er litt stor, har lurt folk og sagt jeg har blitt knivstukket Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Se om du finner dem! Ikke ofte jeg hører på slik musikk, men disse klarte jeg faktisk. Justin Bieber har tydeligvis varmet opp ørene mine i tilstrekkelig grad. En fantastisk gutt, forresten. Får alt for mye uberettiget kritikk. Setter på Somebody to Love nu, blir alltid i godt humør Det er godsang, det! Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hva synes dere om at politiet fikk stengt et homsebordell i Bergen? Har det vært homsebordell her i Bergen? høh Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Du minner meg om en ekte tøffing som kan alt! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Har det vært homsebordell her i Bergen? høh Selv om det muligens ville vært noe for mannen i avataren din, så tviler jeg på at det er spesielt interessant for deg. Sikkert derfor du ikke visste om det. Du minner meg om en ekte tøffing som kan alt! Og det er nettopp dette han er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg