Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser du har lært deg akronym-taggen Bjørn.

That's very perceptive of you. I'd shake your hand but I'm afraid I might get my awesome cross-contaminated by your awesome.

Riktig. Citroën Xsara Picasso. Og ingen søppelbøtte. Jeg elsker den bilen.

There you go again, calling it a bil. Jeg kan fylle på bensin på en motorsag, men det gjør det ikke til en bil. En go-kart har fire hjul, men det er altså ingen bil.
Lenke til kommentar

Jeg ser du har lært deg akronym-taggen Bjørn.

That's very perceptive of you. I'd shake your hand but I'm afraid I might get my awesome cross-contaminated by your awesome.

Yes indeed. My awesome-aura is very strong these days I cured AIDS with it last week, when i slept with a ladyboy prostitute in a shabby brothel in Bangkok.

Hver eneste gang jeg skriver ender det opp med ett eller annet om en prostituert på et shabby bordell i Bangkok. Tror dette er tredje eller fjerde gangen i dag.

Lenke til kommentar

Riktig. Citroën Xsara Picasso. Og ingen søppelbøtte. Jeg elsker den bilen.

There you go again, calling it a bil. Jeg kan fylle på bensin på en motorsag, men det gjør det ikke til en bil. En go-kart har fire hjul, men det er altså ingen bil.

Sug mæj.

Digger signaturen din forresten. Mørkegjemsel i et råttent hus uten vinduer var helt latterlig. :!:

Lenke til kommentar

Digger signaturen din forresten. Mørkegjemsel i et råttent hus uten vinduer var helt latterlig. laugh.gif

Takk. Jeg var drittrøtt da jeg skreiv den :p Selv om kun halvparten ble skrevet, og resten ble improvisert under innspilling :p

Hver eneste gang jeg skriver ender det opp med ett eller annet om en prostituert på et shabby bordell i Bangkok. Tror dette er tredje eller fjerde gangen i dag.

Regner med det ikke er noen som har stilt spørsmålstegn ved dette før i dag heller, og vi vet alle hvorfor ;)
Lenke til kommentar

Regner med det ikke er noen som har stilt spørsmålstegn ved dette før i dag heller, og vi vet alle hvorfor ;)

La meg gjøre det klart, jeg har ikke besøkt noen lugubre sjapper i i Bangkok eller Amsterdam for den saks skyld. Men jeg er meget fascinert av..eh.."bransjen". Veldig interessant faktisk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...