Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når vi er inne på aper... vil det å spise ape/sjimpansekjøtt gå under kategorien kanibalisme?

For ikke-troende, that is.

Selv for ikke-troende er ikke vi aper.

Se på evolusjonen som en stor Y, hvor vi, og apene er hver vår øvre ende, og heeeeeelt der nede i bunnen av Y'en finnes en felles slektning.

Altså nei

Lenke til kommentar

Jeg vet hvordan evolusjonen fungerer, men siden vi er så nære sjimpansen mente jeg..

Det var ikke meningen å virke nesevis eller noe slikt, hvis det var det du trodde. Ville bare forklare hvorfor det ikke blir kanibalisme.

Vi kan eventuelt også se sånn på det; Det er ikke populært ansett som incest å ha sex med en firmening, så da er det ikke kanibalisme å spise aper

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg fant et bilde av hunden etter et automatisk søk på nettet, det er denne hunden:

Det er den hunden som er i midten.

Sorry mac, dårlig erfaring med den typen. Bestefaren min måtte avlive 2 stk sånne fra forskjellige stamtavler.

Haha, hvorfor ble det nødvendig å avlive de hundene?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Haha, hvorfor ble det nødvendig å avlive de hundene?

Fordi de var generelt tullete og beit alle som gikk etter veien forbi huset, gikk skikkelig til angrep folk måtte slå og sparke dem vekk.

Våres hund er generelt tullete, den er lav intelligent hvor den setter forbeina på kjøkkenbenken når vi ikke er i syne, men vi hører når han setter beina ned igjen på gulvet. Han prøver å snike seg inn på stuen for å stjele mat fra katten. Han bjeffer hver gang noen kommer inn døren. han tåler ikke annen mat ellers spyr han og begynner å drite på gulvet. Han bjeffer og prøver å drepe andre sine hunder slik at det blir konfrontasjoner når han går på tur osv.

Lenke til kommentar

Våres hund er generelt tullete, den er lav intelligent hvor den setter forbeina på kjøkkenbenken når vi ikke er i syne, men vi hører når han setter beina ned igjen på gulvet. Han prøver å snike seg inn på stuen for å stjele mat fra katten. Han bjeffer hver gang noen kommer inn døren. han tåler ikke annen mat ellers spyr han og begynner å drite på gulvet. Han bjeffer og prøver å drepe andre sine hunder slik at det blir konfrontasjoner når han går på tur osv.

Yes, hater den rasen. Jeg vet bare om EN person som har fått 2 stk HALVEIS normale hunder av den typen....

Driver å søker etter en ordentlig tysk sjæfer med ordentlig stamtavle, gjort i en liten stund. Eller de hundene som er 180 høy når de står på bakbeina, husker ikke navnet men de koster 40k med ordentlig stamtavle.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...