Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Grunnen til at jeg er nøytral til denne saken er at det er ikke min hund, og jeg fikk ikke muligheten til å stoppe dette fordi jeg var ikke hjemme. Hun skal ha pengene selv fordi hunden er hennes eiendom. Andre forslag hvordan bli kvitt hunden?

Hvilken rase er det

(spørsmåltegnet mitt funker ikke)

Jeg trenger en agressiv hund.

Dop dealer elns, siden du trenger hissig hund?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Grunnen til at jeg er nøytral til denne saken er at det er ikke min hund, og jeg fikk ikke muligheten til å stoppe dette fordi jeg var ikke hjemme. Hun skal ha pengene selv fordi hunden er hennes eiendom. Andre forslag hvordan bli kvitt hunden?

Hvilken rase er det

(spørsmåltegnet mitt funker ikke)

Jeg trenger en agressiv hund.

Det skal vist være en blanding av Collie og Alaska Malamutt.

Lenke til kommentar

Det verste jeg vet er ungmenn som har rottweilere, med funksjon som penisforlenger. Majoriteten av disse har faen INGEN peiling på bikkje, og derfor null kontroll på bikkja si. Seriøst. Hva faen? Det plager alle andre rundt deg.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Dop dealer elns, siden du trenger hissig hund?

Jeg har våpenlisens til håndvåpen og jaktprøven, og hvordan jeg tjener penger har du ingenting med :)

Jeg skal bare ha en hund som jeg kan si angrip også biter hunden de jeg ikke liker TRYNET til.

Det skal vist være en blanding av Collie og Alaska Malamutt.

pics eller

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det verste jeg vet er ungmenn som har rottweilere, med funksjon som penisforlenger. Majoriteten av disse har faen INGEN peiling på bikkje, og derfor null kontroll på bikkja si. Seriøst. Hva faen? Det plager alle andre rundt deg.

Spar deg, har trent opp hunder som småunge som har vært snille hunder hele livet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg fant et bilde av hunden etter et automatisk søk på nettet, det er denne hunden:

819973.jpeg

Det er den hunden som er i midten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...