Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Så et bilde av Bundy for en del år siden. Han var en liten uskyldig gutt, det er ihvertfall sikkert :wee:

Ja, jeg har tre bilder av ham og han ser ut som en søt, liten og uskyldigg guttunge på alle tre. ^^

Søt kan jeg akseptere, men liten, i will have you know jeg var høyere enn de andre i samme aldersgruppe, og ikke uskyldig, heldigvis kan skinnet bedra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Er det umulig å selge en aggressiv hund som vil drepe mindre hunder? det var en intern diskusjon i bosetningen hvor søsteren min som er et år yngre enn meg vil kvitte seg med han fordi det er hennes hund. Hun mener at hun ikke kan selge den, mens jeg og mor mener at det går an, "selg den som bruktbil, ta den som den står" lignende argument. Hva sier dere?

Lenke til kommentar

Er det umulig å selge en aggressiv hund som vil drepe mindre hunder? det var en intern diskusjon i bosetningen hvor søsteren min som er et år yngre enn meg vil kvitte seg med han fordi det er hennes hund. Hun mener at hun ikke kan selge den, mens jeg og mor mener at det går an, "selg den som bruktbil, ta den som den står" lignende argument. Hva sier dere?

Selg den til din lokale kinesiske forretningsmann. Han kan lage knakandes god biff eller suppe av den. Han driter i om den er aggressiv eller ikke.

Lenke til kommentar

Vel, norges lover er morsomme, plutselig blir DU anmeldt hvis den biter vedkommende du har solgt den til. Jeg hadde bare avlivet hunden

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Selg den til din lokale kinesiske forretningsmann. Han kan lage knakandes god biff eller suppe av den. Han driter i om den er aggressiv eller ikke.

Jeg vet at det ender med at han blir spist av asiatere, men betaler de godt?

Hunden er verdt 4000kr. Jeg driter oppi skjebnen hannes fordi jeg er nøytral, er ikke imot han eller for han.

Hunden er veldig snill mot mennesker, men han vil drepe alle andre hunder som er mindre enn han eller på hannes størrelse. Jeg hersker over hunden i bosetningen, tar jeg frem tusjen så er han på andre siden av leiligheten under en dyne for å skjule seg.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Jeg vet at det ender med at han blir spist av asiatere, men betaler de godt?

Hunden er verdt 4000kr.

Jeg driter oppi skjebnen hannes fordi jeg er nøytral, er ikke imot han eller for han.

Dust.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Du må prute opp prisen med de. Asiatere er gærninger på å prute.

Vet ikke om de tar den i mot engang, men kan jo prøve.

Det er tvilsomt at søsteren min går med på dette, men det kan foreslås på hennes svakeste øyeblikk der lysten for å bli kvitt hunden er størst, da gir det kanskje avkastning.

Lenke til kommentar

Du må prute opp prisen med de. Asiatere er gærninger på å prute.

Vet ikke om de tar den i mot engang, men kan jo prøve.

Det er tvilsomt at søsteren min går med på dette, men det kan foreslås på hennes svakeste øyeblikk der lysten for å bli kvitt hunden er størst, da gir det kanskje avkastning.

Dette er fremgangsmåten din:

Du går til Asiaterne først, med et bilde eller to av bikkja, spør om de er interessert. Du sier størrelsen og forhandler om pris.

Når dere er enige så går du til søsteren din og sier følgende "Hei, jeg har en kjøper til bikkja, vær rask å gi med den. Vi splitter gevinsten 50/50". Her er det viktig at du er såpass gira og har høyt adrenalin slik at hun ikke forstår sitasjonen, men kun gir deg hunden.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

tar jeg frem tusjen så er han på andre siden av leiligheten under en dyne for å skjule seg.

Hva vil det si, har du skadet han med tusjen?

Og ja selfølgelig kan man selge en hund som er "aggresiv" mot andre hunder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

tar jeg frem tusjen så er han på andre siden av leiligheten under en dyne for å skjule seg.

Hva vil det si, har du skadet han med tusjen?

Og ja selfølgelig kan man selge en hund som er "aggresiv" mot andre hunder.

Har aldri skadet han, men han hater lukten fra sprit tusjen, det holder bare å stå 1-2 meter unna han og åpne korken og da tar han avstand pga lukten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Grunnen til at jeg er nøytral til denne saken er at det er ikke min hund, og jeg fikk ikke muligheten til å stoppe dette fordi jeg var ikke hjemme. Hun skal ha pengene selv fordi hunden er hennes eiendom. Andre forslag hvordan bli kvitt hunden?

Lenke til kommentar

Har aldri skadet han, men han hater lukten fra sprit tusjen, det holder bare å stå 1-2 meter unna han og åpne korken og da tar han avstand pga lukten.

blir vel for sterkt for han, husk hunder kan lukte ting som ligger 30 meter nede i bakken etc.

Ajaco: Det er dyremishandling, og folk som gjør det er IDIOTER.

hadde det vært en katt derimot :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Tegn på snuta hans :)

Har vært borti han før med tusjen, han hater slike lukter fra den tusjen eller fra en parfyme som står stasjonert i naborommet.

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg er nøytral til denne saken er at det er ikke min hund, og jeg fikk ikke muligheten til å stoppe dette fordi jeg var ikke hjemme. Hun skal ha pengene selv fordi hunden er hennes eiendom. Andre forslag hvordan bli kvitt hunden?

Hvilken rase er det

(spørsmåltegnet mitt funker ikke)

Jeg trenger en agressiv hund.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...