Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Men det er jo ikke slik at vi jenter ber om plussene da? Ikke våres feil at dere gutter kaster ut plusser i hytt og pine bare fordi vi poster et bilde av oss i RPP? Female.. *sniff sniff* Link plz! 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Men det er jo ikke slik at vi jenter ber om plussene da? Ikke våres feil at dere gutter kaster ut plusser i hytt og pine bare fordi vi poster et bilde av oss i RPP? Var den ment til meg? For jeg snakker jo av personlig erfaring siden jeg er jente sjøl. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Men det er jo ikke slik at vi jenter ber om plussene da? Ikke våres feil at dere gutter kaster ut plusser i hytt og pine bare fordi vi poster et bilde av oss i RPP? Var den ment til meg? For jeg snakker jo av personlig erfaring siden jeg er jente sjøl. Ikke ment til deg i det hele tatt Bare til alle guttene som klager sånn over det Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg er drop-dead nydelig, jeg hadde fått like mange pluss som dere to! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Okei! :-) Bundy: Du kjenner reglene. Pic or... Endret 8. februar 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Uheldigvis har jeg ikke kamera Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Men det er jo ikke slik at vi jenter ber om plussene da? Ikke våres feil at dere gutter kaster ut plusser i hytt og pine bare fordi vi poster et bilde av oss i RPP? For jeg snakker jo av personlig erfaring siden jeg er jente sjøl. Ikke vår feil at forumet her har mange flotte piker som velger å dele bilder av seg selv. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Trening! Wohoo! Snakkes i kveld, da er jeg dautrøtt! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Uheldigvis har jeg ikke kamera Så beleilig. Ikke vår feil at forumet her har mange flotte piker som velger å dele bilder av seg selv. Nåhåhå, duuu altså. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Okei! :-) Bundy: Du kjenner reglene. Pic or... Få Mchansern til å vitne, vi har gått i samme klasse. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Så et bilde av Bundy for en del år siden. Han var en liten uskyldig gutt, det er ihvertfall sikkert Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg er drop-dead nydelig, jeg hadde fått like mange pluss som dere to! Dette er nok mer sant om The Barnacle Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Så et bilde av Bundy for en del år siden. Han var en liten uskyldig gutt, det er ihvertfall sikkert Når jeg var 13 eller 14, ja. Er snart 20 så er en stund siden. Jeg er drop-dead nydelig, jeg hadde fått like mange pluss som dere to! Dette er nok mer sant om The Barnacle Sant, hadde det vært flerparten jenter her, så hadde min statement vært sant. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg elsker å rapportere innlegg til overmakten. Er så deilig følelse å trykke på "Rapporter". Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg elsker å rapportere innlegg til overmakten. Er så deilig følelse å trykke på "Rapporter". Hva er det jeg har gjort nå da? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Jeg elsker å rapportere innlegg til overmakten. Er så deilig følelse å trykke på "Rapporter". Ja, det var vel du som tysta på meg i skolen også, lol. Endret 8. februar 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg elsker å rapportere innlegg til overmakten. Er så deilig følelse å trykke på "Rapporter". Ja, det var vel du som tysta på meg i skolen også, lol. Niks. Du har jo sagt selv at jeg var grei siden jeg bare satt der. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg elsker å rapportere innlegg til overmakten. Er så deilig følelse å trykke på "Rapporter". Ja, det var vel du som tysta på meg i skolen også, lol. Niks. Du har jo sagt selv at jeg var grei siden jeg bare satt der. Nå begynte jeg i allefall å bli mistenksom. Ikke glem jeg kan ditt navn. *se seg over skulderen* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Nåhåhå, duuu altså. Jeg altså. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Så et bilde av Bundy for en del år siden. Han var en liten uskyldig gutt, det er ihvertfall sikkert Ja, jeg har tre bilder av ham og han ser ut som en søt, liten og uskyldigg guttunge på alle tre. ^^ 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg