Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det er jo ikke slik at vi jenter ber om plussene da? Ikke våres feil at dere gutter kaster ut plusser i hytt og pine bare fordi vi poster et bilde av oss i RPP?

Var den ment til meg? For jeg snakker jo av personlig erfaring siden jeg er jente sjøl. :wee:

Lenke til kommentar

Men det er jo ikke slik at vi jenter ber om plussene da? Ikke våres feil at dere gutter kaster ut plusser i hytt og pine bare fordi vi poster et bilde av oss i RPP?

Var den ment til meg? For jeg snakker jo av personlig erfaring siden jeg er jente sjøl. :wee:

Ikke ment til deg i det hele tatt :D Bare til alle guttene som klager sånn over det :roll:

Lenke til kommentar

For jeg snakker jo av personlig erfaring siden jeg er jente sjøl. :wee:

Ikke vår feil at forumet her har mange flotte piker som velger å dele bilder av seg selv. :love:

Lenke til kommentar

Så et bilde av Bundy for en del år siden. Han var en liten uskyldig gutt, det er ihvertfall sikkert :wee:

Når jeg var 13 eller 14, ja. Er snart 20 så er en stund siden.

Jeg er drop-dead nydelig, jeg hadde fått like mange pluss som dere to! :hrm:

Dette er nok mer sant om The Barnacle :love:

Sant, hadde det vært flerparten jenter her, så hadde min statement vært sant.

Lenke til kommentar

Jeg elsker å rapportere innlegg til overmakten. Er så deilig følelse å trykke på "Rapporter".

Ja, det var vel du som tysta på meg i skolen også, lol.

Niks. Du har jo sagt selv at jeg var grei siden jeg bare satt der. :thumbup:

Nå begynte jeg i allefall å bli mistenksom.

Ikke glem jeg kan ditt navn. :ph34r:

*se seg over skulderen* :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...