Mikkel™ Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Biler er ett åpent sår Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hjulopphenget består jo av flere deler, og som oftest så byttes bare den delen som er defekt og i dette tilfellet kan jeg få tak i delen for ca. 500 kroner fra Danmark. Så delen er ikke så dyr, men skal høre med de i morgen. Må du bytte hele venstre del av bærebrua?! Hvordan i alle dager har du kjørt? Greit at foringer kan gå, men hele greia da? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 God kveld folk. Jeg hadde akkurat elg-gryte til middag, det var fortreffelig. Jeg innså nå at jeg skriver som en gammel mann. Vel, bedre den enn en fjortiss. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Chill a bahman, du skriver som en gubbe, walla! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 nam taco! tilbud på kjøttdeig i dag så da blei det det. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Må vist skifte kjønn, får jo ingen plusser 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 du har typ 3 ganger så mye som meg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Må vist skifte kjønn, får jo ingen plusser Tja, en god regel er å skrive bra ting... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Må vist skifte kjønn, får jo ingen plusser Tja, en god regel er å skrive bra ting... Jo men det er mye lettere for jenter, fordi folk blir så overasket :O 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Så isteden for å øke kvaliteten på postene dine, vil du heller skifte kjønn? Tsk. 2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 1.Change sex 2.Keep Penis 3.Become trap 4.RPP 5.???? 6.PLUSS! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Teorien om at man må skrive bra ting for å få plusser er vel og bra, men det betyr tydeligvis ikke at man er garantert plusser om man skriver bra ting. Dette sier jeg fordi alt jeg skriver er bra. 3 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 trukke jeg skriver så veldig mye interessant sånn generelt sett. har fått høre at jeg er ganske stille ofte, noe jeg ikke var helt klar over, tbh :o 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Korleis få meir rykte på diskusjon: 1.Stumbleupon, morosame bilete. 2.Snowdogs 3.Profitt! Kan få nesten 50+ om biletet er bra nok. Så rykte er langt i frå noko som kan representere kvaliteten i innlegga til brukaren. 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 da må jeg jobbe hardere for at tegningene mine ska bli bra, ettersom jeg ikke kan huske å fått no særlig til pluss av de. har ikke så mye å si egentlig heller Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Korleis få meir rykte på diskusjon: 1.Stumbleupon, morosame bilete. 2.Snowdogs 3.Profitt! Kan få nesten 50+ om biletet er bra nok. Så rykte er langt i frå noko som kan representere kvaliteten i innlegga til brukaren. so tr00. Eller enda verre: 1)Memegenerator.net 2) Morsomt bilde som er postet 40 ganger tidligere i tråden. 3) Post det. 4) Få mange pluss. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Endret 8. februar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Eller vær jente og post i RPP. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 You actually care Jeg gir f i pluss, gir dem ikke, og vil ikke ha dem. 4 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Men det er jo ikke slik at vi jenter ber om plussene da? Ikke våres feil at dere gutter kaster ut plusser i hytt og pine bare fordi vi poster et bilde av oss i RPP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg