Diskutant Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Har han fått.. Du vet... The disease which we of shall not speak? Voldemort? Vortemold? Æsj. Har han fått.. Du vet... The disease which we of shall not speak? Menstruasjon? Probably AIDS. It's always AIDS. Aids? Lupus? Tarmslyng? Graviditet? Mensen og graviditet er de aller verste sykdommene som finnes. No. Worse. SSGADIPMFIFDS. Endret 8. februar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Graviditet? Mensen og graviditet er de aller verste sykdommene som finnes. Agreed. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 No. Worse. SSGADIPMFIFDS. Akronym-tag! Nah. I think it's still Lupus Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Graviditet? Mensen og graviditet er de aller verste sykdommene som finnes. Agreed. Disagreed. Jeg likte bedre å være gravid to ganger enn å ha influensa som jeg hadde nå sist uke. Mensen er jo bare digg! Jeg elsker det! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Nah. I think it's still Lupus 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 thihi. Hugh Laurie er så søt Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Apropos Hugh Laurie; det har endelig kommet ut en ny episode av House. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 thihi. Hugh Laurie er så søt Den britiske aksenten hans hans er skummel Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Den britiske aksenten hans hans er skummel Dude, mannen er brite, og hans britiske dialekt er fantastisk. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Har faktisk blitt testet mot Aids, klamydia, herpes og andre godsaker. Negativ hele gjengen. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Har faktisk blitt testet mot Aids, klamydia, herpes og andre godsaker. Negativ hele gjengen. Sjæl ass! Fi-hive? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Har faktisk blitt testet mot Aids, klamydia, herpes og andre godsaker. Negativ hele gjengen. Hadde du sex med en 10 dollars gutteprostituert i Bangkoks bakgater siden du har testet deg for slike skitne sykdommer? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Nope, slet med trøtthet og mulig ME så ble testet for en god del forskjellige ting. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Fant du at hva det var da? Jeg har/hadde ME. Not fun... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Når man har ME, da ligger man bare hjemme i senga hele dagen og orker ikke å stå opp, er det slik? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hadde noen, men ikke nok symptomer til å få diagnosen ME, så det er jeg fornøyd med. Finnes forskjellige grader av ME. Enkelte kommer seg ikke opp av senga for å spise en gang, mens andre kan fungere bare at de blir slitne fort. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 That is so MEh ... hø hø hø 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Snart blir det trening. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 That is so MEh ... hø hø hø Du overgår ikke den ene læreren på skolen min. Jeg: "Men heldigvis så hadde jeg ikke ME". Han: Så du var ikke me(d), du var uten" :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg