Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel kanskje den siste "bekreftende" biten jeg ikke helt skjønner..å ha behov for noe slikt..jaja..en er alle forskjellig :)

Tror det er en jentegreie :p Men da er det ikke noen bad feelings mellom oss ihvertfall. Godt å vite :D

men da kan du jo hjelpe meg?

hva er en jentegreie?

Lenke til kommentar
Kanskje det å bytte nick var smart.

enig med du

It's a stranger!!11. Kill it!

*Hjelpe til*

:ph34r:

we is lost when a mod is hearer!?!?!?!?!?

kanskje ida elisabeth under navn var en give-away..

eller take away :)

Endret av n4w
Lenke til kommentar
Har egentlig tenkt litt. (Ja, jeg vet. Det er et mirakel at jeg tenker, men det var ikke poenget nå.)

Når folk driver å snakker i 4chan me-me's, hva tror "normale" folk om oss? De må jo tro vi er spik spenna gærne.

Ta f.eks. anonymous-markeringen utenfor $cientologi-"kirken" i London hvor flere hundre demonstranter ropte og bad dem om å "Do a barrel roll!"

For hvermansen så kan jo ikke dette ha hengt på greip i det hele tatt.

Vel...det gjelder generelt nettprating egentlig...folk skjønner ikke bæra som oftest. Trist, rett og slett.

men da kan du jo hjelpe meg?

hva er en jentegreie?

Optimist?

Hah, lars hopper ut uansett hvor det skal være :love:

Lenke til kommentar
Jeg kan prøve å sy et?

Aww, jeg kan ikke sy =( . Kan ikke lage skikkelig mat heller. Jeg er ubrukelig som kvinne! Ehh...nei vent litt.

Jeg kan heller ikke sy eller lage mat. Men jeg er veldig god på pasta, vasking, s*x og baking :D

sånn ferdig pasta på butikken da eller? :tease:
Lenke til kommentar
Jeg kan prøve å sy et?

Aww, jeg kan ikke sy =( . Kan ikke lage skikkelig mat heller. Jeg er ubrukelig som kvinne! Ehh...nei vent litt.

Jeg kan heller ikke sy eller lage mat. Men jeg er veldig god på pasta, vasking, s*x og baking :D

Hva faen? kan dere ikke sy? Til og med jeg kan det...kan både strikke og brodere ffs.

HVA FEILER DAGENS KVINNFOLK??????!!

*freake ut*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...