Alastor Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Kanskje det å bytte nick var smart. enig med du It's a stranger!!11. Kill it! *Hjelpe til* Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Er vel kanskje den siste "bekreftende" biten jeg ikke helt skjønner..å ha behov for noe slikt..jaja..en er alle forskjellig Tror det er en jentegreie Men da er det ikke noen bad feelings mellom oss ihvertfall. Godt å vite men da kan du jo hjelpe meg? hva er en jentegreie? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg kan prøve å sy et? Aww, jeg kan ikke sy =( . Kan ikke lage skikkelig mat heller. Jeg er ubrukelig som kvinne! Ehh...nei vent litt. *tvinge seg selv til å ikke skrive det han hadde lyst til* Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 kanskje ida elisabeth under navn var en give-away.. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Kanskje det å bytte nick var smart. enig med du It's a stranger!!11. Kill it! *Hjelpe til* we is lost when a mod is hearer!?!?!?!?!? kanskje ida elisabeth under navn var en give-away.. eller take away Endret 22. februar 2008 av n4w Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 HAH! Se? Det er slik man lokker pervo'ene ut fra sitt skjulested. I dette tilfellet, L4r5. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 HAH! Se? Det er slik man lokker pervo'ene ut fra sitt skjulested. I dette tilfellet, L4r5. i think u missed one Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 HAH! Se? Det er slik man lokker pervo'ene ut fra sitt skjulested. I dette tilfellet, L4r5. Jeg kan ikke noe for det. Og du er ikke så uskyldig selv, unge frøken. Du bare virker uskyldig til du åpner kjeften. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg kan prøve å sy et? Aww, jeg kan ikke sy =( . Kan ikke lage skikkelig mat heller. Jeg er ubrukelig som kvinne! Ehh...nei vent litt. Jeg kan heller ikke sy eller lage mat. Men jeg er veldig god på pasta, vasking, s*x og baking Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg kan heller ikke sy eller lage mat. Men jeg er veldig god på pasta, vasking, s*x og baking Hva slags sax spiller du? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg kan prøve å sy et? Aww, jeg kan ikke sy =( . Kan ikke lage skikkelig mat heller. Jeg er ubrukelig som kvinne! Ehh...nei vent litt. Jeg kan heller ikke sy eller lage mat. Men jeg er veldig god på pasta, vasking, s*x og baking Eg kan strikke og likar å lage mat. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Har egentlig tenkt litt. (Ja, jeg vet. Det er et mirakel at jeg tenker, men det var ikke poenget nå.)Når folk driver å snakker i 4chan me-me's, hva tror "normale" folk om oss? De må jo tro vi er spik spenna gærne. Ta f.eks. anonymous-markeringen utenfor $cientologi-"kirken" i London hvor flere hundre demonstranter ropte og bad dem om å "Do a barrel roll!" For hvermansen så kan jo ikke dette ha hengt på greip i det hele tatt. Vel...det gjelder generelt nettprating egentlig...folk skjønner ikke bæra som oftest. Trist, rett og slett. men da kan du jo hjelpe meg?hva er en jentegreie? Optimist? Hah, lars hopper ut uansett hvor det skal være Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg kan prøve å sy et? Aww, jeg kan ikke sy =( . Kan ikke lage skikkelig mat heller. Jeg er ubrukelig som kvinne! Ehh...nei vent litt. Jeg kan heller ikke sy eller lage mat. Men jeg er veldig god på pasta, vasking, s*x og baking sånn ferdig pasta på butikken da eller? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 HAH! Se? Det er slik man lokker pervo'ene ut fra sitt skjulested. I dette tilfellet, L4r5. i think u missed one Nop. Jeg bare ignorerte deg. Ja, L4r5. Men jeg må jo prøve meg. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 men er det flere en OT-forumet som ikke gir innlegg siden loveless hadde 50% men likvel har HUN bare 760 innlegg? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 men da kan du jo hjelpe meg?hva er en jentegreie? Optimist? Hah, lars hopper ut uansett hvor det skal være ja hva tror du? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Tror det bare er off-topic. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 men er det flere en OT-forumet som ikke gir innlegg siden loveless hadde 50% men likvel har HUN bare 760 innlegg? Alle disse: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=281 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 HAH! Se? Det er slik man lokker pervo'ene ut fra sitt skjulested. I dette tilfellet, L4r5. i think u missed one Nop. Jeg bare ignorerte deg. jeg føler meg... truffet.... damn Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg kan prøve å sy et? Aww, jeg kan ikke sy =( . Kan ikke lage skikkelig mat heller. Jeg er ubrukelig som kvinne! Ehh...nei vent litt. Jeg kan heller ikke sy eller lage mat. Men jeg er veldig god på pasta, vasking, s*x og baking Hva faen? kan dere ikke sy? Til og med jeg kan det...kan både strikke og brodere ffs. HVA FEILER DAGENS KVINNFOLK??????!! *freake ut* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg