Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg lever fortsatt! Og nå kommer det snart sterke menn i hus, så hvis edderkoppen viser seg får jeg bite i det sure eplet og leke jomfru i nød og be en av dem fjerne den. Så mye for likestilling... Likestilling er oppskrytt. Tja. Kanskje ikke, men det betyr vel ikke at det ikke er verdt å jobbe for. Ikke ta meg for å være en av disse gærne Ottar-trollene, de er latterlige. Men jeg er for rettferdighet mellom kjønnene og like muligheter i størst mulig grad. For meg går det også ut på å ikke være ei hjelpesløs lita jente som ikke veit opp og ned på en hammer - det skal gå begge veier. Altså, gjensidig respekt og behandling og lønn og slikt, Helt OK. Tvang på å ha kvinner i sjefsstillinger og fjerning av alle stillinger med "-inne" slutten. Tåpelig. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg har aldri helt fått til det, jeg synes det er flaut å måtte be om hjelp, og dessuten får jeg dårlig samvittighet bare av tanken på å blafre med øyenvippene for å få hjelp til noe. Jeg tror jeg er litt irriterende sånn: skal klare alt sjøl (unntatt harde syltetøylokk). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (unntatt harde syltetøylokk) Det finnes uttallige mange triks for å åpne slikt, så du trenger ikke mannfolk til det. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Nei, som regel holder jeg dem bare under varmt vann eller slår litt på lokket eller whatnot. Men hei, jeg er ikke den som lar en smiskesjanse gå fra meg. Min erfaring er at gutter føler seg kjempebarske når de kan bruke rå styrke til å hjelpe jenter. Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hva skjer da ? Sier LAkasombooooodeiii , halloooo til lærern , der? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg ser på at to Bring-menn fyller gangen min med kjøkkeninnredning. Tilbød meg å hjelpe til å bære, men da bare smilte de overbærende og sa at det nok gikk fint. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Min erfaring er at gutter føler seg kjempebarske når de kan bruke rå styrke til å hjelpe jenter. Helt korrekt. Hvis du også gir han en klem etterpå, vil han være glad resten av dagen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 6 innlegg på 8 dager og bare 100 forrige måned. Huff Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Du er syk lille gutt. SYK! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Har han fått.. Du vet... The disease which we of shall not speak? Endret 8. februar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Har han fått.. Du vet... The disease which we of shall not speak? Voldemort? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Har han fått.. Du vet... The disease which we of shall not speak? Menstruasjon? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Probably AIDS. It's always AIDS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Tarmslyng? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Graviditet? Mensen og graviditet er de aller verste sykdommene som finnes. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg