Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg lever fortsatt! Og nå kommer det snart sterke menn i hus, så hvis edderkoppen viser seg får jeg bite i det sure eplet og leke jomfru i nød og be en av dem fjerne den. Så mye for likestilling...

Likestilling er oppskrytt. :tease:

Tja. Kanskje ikke, men det betyr vel ikke at det ikke er verdt å jobbe for. Ikke ta meg for å være en av disse gærne Ottar-trollene, de er latterlige. Men jeg er for rettferdighet mellom kjønnene og like muligheter i størst mulig grad. For meg går det også ut på å ikke være ei hjelpesløs lita jente som ikke veit opp og ned på en hammer - det skal gå begge veier.

Altså, gjensidig respekt og behandling og lønn og slikt, Helt OK.

Tvang på å ha kvinner i sjefsstillinger og fjerning av alle stillinger med "-inne" slutten. Tåpelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri helt fått til det, jeg synes det er flaut å måtte be om hjelp, og dessuten får jeg dårlig samvittighet bare av tanken på å blafre med øyenvippene for å få hjelp til noe. Jeg tror jeg er litt irriterende sånn: skal klare alt sjøl (unntatt harde syltetøylokk).

Lenke til kommentar

Nei, som regel holder jeg dem bare under varmt vann eller slår litt på lokket eller whatnot. Men hei, jeg er ikke den som lar en smiskesjanse gå fra meg. Min erfaring er at gutter føler seg kjempebarske når de kan bruke rå styrke til å hjelpe jenter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...