Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

I min tid hadde man ikke PC på skolen. Bortsett fra i økonomi-timen, og da satt vi for det meste på jippii og spilte biljard.

Jeg kunne ønske det var slik. Det er så dumt å ha PC i timene. Distrahert deluxe. Verste er at vi må ha den, og får anmerkning hvis ikke. I sosiologi er det greit likevel. Læreren vår ligner på et dyr fra "Lillefot og Vennene hans" og er like interessant å høre på. Gleder meg til timen er ferdig.

Sant, PC får fokuset bort fra skolen. Omtrent alle utnytter det hvis de får sjansen. :p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller, nei. Jeg sitter og venter på å få svar hos x antall personer jeg prøver å få kontakt med. Møkkafolk. Hold dere på kontoret deres når dere har problemer.

Artig, aye? :fun:

"Hei! PC-en på kontoret mitt fungerer ikke... Jeg skrudde den på, og den lyser... men det kommer liksom ingenting opp."

"Åh?"

*bli med inn på kontoret*

*se seg rundt*

*skru på skjermen*

"Var det noe mer?"

*edit*

Det er kjempegøy. :D

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Ikke verst.

En kompis og meg brukte en naturfagstime på å fylle tre-fire kladdebøker ved å telle fra 0 til 500 binært. :p

Læreren sa at vi hadde gjort noe produktivt, men ikke det rette produktive, men hun var likevel imponert. :p

Kanskje vi skal lage en ny telletråd? Den binære telletråden!

Jeg kan starte. 0, 1, 10, 11

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

"Hei! PC-en på kontoret mitt fungerer ikke... Jeg skrudde den på, og den lyser... men det kommer liksom ingenting opp."

"Åh?"

*bli med inn på kontoret*

*se seg rundt*

*skru på skjermen*

"Var det noe mer?"

*edit*

Det er kjempegøy. :D

"Hei! Bilen min sluttet plutselig å virke! Jeg har den med på tilhenger. Kan du se på den?"

"Klart det!"

"Bli med ut"

"Ta en kjapp titt"

"Prøve å starte"

"Fylle på 5 liter bensin"

"Starte bilen"

"Var det noe mer?"

Ja det er kjempe gøy :!:

Lenke til kommentar

*bla bla bla*

It folkene hos oss hadde veldig fine oppsett på pc'ene

Boot rekkefølge

Nett

Usb

CD-rom

HD

Hvorfor skulle PC-en boote på nettverk? Vi booter bare via nettverk når det er reinstallasjon som gjelder.

Det jeg stusset litt på, spesielt når dette er en pc, som skal brukes ute i feltet :p

Lenke til kommentar

Jeg lever fortsatt! Og nå kommer det snart sterke menn i hus, så hvis edderkoppen viser seg får jeg bite i det sure eplet og leke jomfru i nød og be en av dem fjerne den. Så mye for likestilling...

Likestilling er et tapt konsept. Det kommer aldri til å skje uansett, så bare godta det
Lenke til kommentar

Likestilling er et tapt konsept. Det kommer aldri til å skje uansett, så bare godta det

Tja. Kanskje ikke, men det betyr vel ikke at det ikke er verdt å jobbe for. Ikke ta meg for å være en av disse gærne Ottar-trollene, de er latterlige. Men jeg er for rettferdighet mellom kjønnene og like muligheter i størst mulig grad. For meg går det også ut på å ikke være ei hjelpesløs lita jente som ikke veit opp og ned på en hammer - det skal gå begge veier.

Lenke til kommentar

Lemon; det jeg mener er det at vi får ikke likestilling i den grad mange vil så lenge det finnes fysiske og mentale forskjeller mellom kjønnene. Det er et kjent faktum at menn takler enkelte oppgaver bedre enn kvinner, óg omvendt.

Som du skriver; rettferdighet mellom kjønnene, det er suverent, men likestilling får vi aldri.

Jeg sier heller da at kvinner gjerne kan bruke de forskjellene de har, ved for eksempel å få litt ekstra hjelp ved å "vifte litt med øyevippene". Jeg ser ingenting galt i det :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...