AdNauseam Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 I min tid hadde man ikke PC på skolen. Bortsett fra i økonomi-timen, og da satt vi for det meste på jippii og spilte biljard. Jeg kunne ønske det var slik. Det er så dumt å ha PC i timene. Distrahert deluxe. Verste er at vi må ha den, og får anmerkning hvis ikke. I sosiologi er det greit likevel. Læreren vår ligner på et dyr fra "Lillefot og Vennene hans" og er like interessant å høre på. Gleder meg til timen er ferdig. Sant, PC får fokuset bort fra skolen. Omtrent alle utnytter det hvis de får sjansen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Eller, nei. Jeg sitter og venter på å få svar hos x antall personer jeg prøver å få kontakt med. Møkkafolk. Hold dere på kontoret deres når dere har problemer. Artig, aye? "Hei! PC-en på kontoret mitt fungerer ikke... Jeg skrudde den på, og den lyser... men det kommer liksom ingenting opp." "Åh?" *bli med inn på kontoret* *se seg rundt* *skru på skjermen* "Var det noe mer?" *edit* Det er kjempegøy. Endret 8. februar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.7497902 Visst ikke at det var et fag som het ORdontologi Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Ikke verst. En kompis og meg brukte en naturfagstime på å fylle tre-fire kladdebøker ved å telle fra 0 til 500 binært. Læreren sa at vi hadde gjort noe produktivt, men ikke det rette produktive, men hun var likevel imponert. Kanskje vi skal lage en ny telletråd? Den binære telletråden! Jeg kan starte. 0, 1, 10, 11 Endret 8. februar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Tegnespillet på jippii Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Tegnespillet på jippii Tidenes sjekke arena :O Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 "Hei! PC-en på kontoret mitt fungerer ikke... Jeg skrudde den på, og den lyser... men det kommer liksom ingenting opp." "Åh?" *bli med inn på kontoret* *se seg rundt* *skru på skjermen* "Var det noe mer?" *edit* Det er kjempegøy. "Hei! Bilen min sluttet plutselig å virke! Jeg har den med på tilhenger. Kan du se på den?" "Klart det!" "Bli med ut" "Ta en kjapp titt" "Prøve å starte" "Fylle på 5 liter bensin" "Starte bilen" "Var det noe mer?" Ja det er kjempe gøy :!: Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 *bla bla bla* It folkene hos oss hadde veldig fine oppsett på pc'ene Boot rekkefølge Nett Usb CD-rom HD Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 jeg ligger i godstolen 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 *bla bla bla* It folkene hos oss hadde veldig fine oppsett på pc'ene Boot rekkefølge Nett Usb CD-rom HD Hvorfor skulle PC-en boote på nettverk? Vi booter bare via nettverk når det er reinstallasjon som gjelder. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 *bla bla bla* It folkene hos oss hadde veldig fine oppsett på pc'ene Boot rekkefølge Nett Usb CD-rom HD Hvorfor skulle PC-en boote på nettverk? Vi booter bare via nettverk når det er reinstallasjon som gjelder. Det jeg stusset litt på, spesielt når dette er en pc, som skal brukes ute i feltet Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Felt PC? Cammo skin, støtsikker og vannsikker? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvorfor CD-ROM før HDD? Vil ikke det gjør oppstarten litt lengre om det er en annen "ikke-bootbar"-CD i? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Felt PC? Cammo skin, støtsikker og vannsikker? ikke helt, ny formatert pc som en gang var sjefens, som egentlig skulle pensjoneres derfor vi fikk den så vi kan ha den med rundt i skjæra. går nok i stykker snart uansett Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg lever fortsatt! Og nå kommer det snart sterke menn i hus, så hvis edderkoppen viser seg får jeg bite i det sure eplet og leke jomfru i nød og be en av dem fjerne den. Så mye for likestilling... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg lever fortsatt! Og nå kommer det snart sterke menn i hus, så hvis edderkoppen viser seg får jeg bite i det sure eplet og leke jomfru i nød og be en av dem fjerne den. Så mye for likestilling... Likestilling er et tapt konsept. Det kommer aldri til å skje uansett, så bare godta det Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Likestilling er et tapt konsept. Det kommer aldri til å skje uansett, så bare godta det Kan jeg sitere deg på det? Oh, wait, I already did. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Oh, wait, I already did. That was so funny i almost forgot how to laugh. Not only to laugh but how to actually do it. Nice move, man. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Likestilling er et tapt konsept. Det kommer aldri til å skje uansett, så bare godta det Tja. Kanskje ikke, men det betyr vel ikke at det ikke er verdt å jobbe for. Ikke ta meg for å være en av disse gærne Ottar-trollene, de er latterlige. Men jeg er for rettferdighet mellom kjønnene og like muligheter i størst mulig grad. For meg går det også ut på å ikke være ei hjelpesløs lita jente som ikke veit opp og ned på en hammer - det skal gå begge veier. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Lemon; det jeg mener er det at vi får ikke likestilling i den grad mange vil så lenge det finnes fysiske og mentale forskjeller mellom kjønnene. Det er et kjent faktum at menn takler enkelte oppgaver bedre enn kvinner, óg omvendt. Som du skriver; rettferdighet mellom kjønnene, det er suverent, men likestilling får vi aldri. Jeg sier heller da at kvinner gjerne kan bruke de forskjellene de har, ved for eksempel å få litt ekstra hjelp ved å "vifte litt med øyevippene". Jeg ser ingenting galt i det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg