Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

St Maarten og St Barths er helt fantastisk for en flyspotter. India......Not so great...

Uansett, ja. Jeg har lyst til å drepe alle nordmenn som kun reiser til Kos og Ayia Napa for å bli fulle. Enda bedre, de bør ikke slippes inn i landet igjen.

Vet Kos er en ganske fin øy, men sånn spm Ayia Napa, er det noe annet og se/gjøre der? (har ikke vært på Ayia Napa)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

St Maarten og St Barths er helt fantastisk for en flyspotter. India......Not so great...

Uansett, ja. Jeg har lyst til å drepe alle nordmenn som kun reiser til Kos og Ayia Napa for å bli fulle. Enda bedre, de bør ikke slippes inn i landet igjen.

Vet Kos er en ganske fin øy, men sånn spm Ayia Napa, er det noe annet og se/gjøre der? (har ikke vært på Ayia Napa)

Aiya Napa har jeg konsekvent unngått så det kan jeg ikke svare på. Du får jo spørre noen ungdommer som har vært der.

Nei vent, de husker jo ingenting.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Aiya Napa har jeg konsekvent unngått så det kan jeg ikke svare på. Du får jo spørre noen ungdommer som har vært der.

Nei vent, de husker jo ingenting.

Blir ofte sånn, Kos er jo kjempe fint, men har jo blitt bare fest og fyll, da er det mye bedre å dra til noen av de andre greske øyene!

Lenke til kommentar

Jeg liker meg i Benidorm, jeg. Masse koselige engelskmenn.

Huff og huff! Benidorm har jeg vært to ganger. Britisk under/middelklasse hvor halvparten går i fake burberry og halvparten går i fotballtrøyene. Det er et kjent faktum at Britiske kvinner noget mer uattraktive enn andre Europeiske, og mennene tilhører en egen gruppe.

Man kan summere opp Engelskmenn i Benidorm med ett ord: Chavs :love:

Lenke til kommentar

I min tid hadde man ikke PC på skolen. Bortsett fra i økonomi-timen, og da satt vi for det meste på jippii og spilte biljard.

Jeg kunne ønske det var slik. Det er så dumt å ha PC i timene. Distrahert deluxe. Verste er at vi må ha den, og får anmerkning hvis ikke. I sosiologi er det greit likevel. Læreren vår ligner på et dyr fra "Lillefot og Vennene hans" og er like interessant å høre på. Gleder meg til timen er ferdig.

Lenke til kommentar

Det hadde vært helt perfekt, men det er en ting som trekker det ned, nemlig det at jeg må akseptere teamviewer requesten hjemme hver gang jeg er på skolen, og siden jeg ikke kan være to steder på en gang blir det desverre litt vanskelig.

Last ned teamviewer, så skal jeg forklare på skype hvordan du deaktiverer det.

Lenke til kommentar

Eller, nei. Jeg sitter og venter på å få svar hos x antall personer jeg prøver å få kontakt med. Møkkafolk. Hold dere på kontoret deres når dere har problemer.

Artig, aye? :fun:

I min tid hadde man ikke PC på skolen. Bortsett fra i økonomi-timen, og da satt vi for det meste på jippii og spilte biljard.

Vi spilte tegnespillet på jippii. Eller Unreal Tournament.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...