Ajaco Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Er jo også VELDIG lett å lage mål som er altfor vanskelige. Finn heller på punkter du vet du kan klare, som du alltid har drømt om, men ikke har fått gjort pga tid (og ikke nødvendigvis penger). Det er sant. Skader ikke å prøve, da. Er utrolig hvor mye man kan få til hvis man virkelig vil. Det er svært mange som har instillingen at "nei, det går ikke". Som et eksempel kan jeg bruke fetteren min. De hadde en skoleoppgave der de skulle finne ut hva politikerene gjorde for å få unge folk til å stemme. Han gjorde intet mindre enn å personlig ringe statsministeren. Han fikk prata med han også. Vanligvis ville man tenkte at "Nei, det går ikke. Han har ikke tid". Men den innstillinen går det iallefall ikke. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg tar INGEN sjanser med edderkopper. Beist. Skjønner det. Norske edderkopper er jo så ubegripelig farlige. Tenke seg til om den ene edderkoppen skulle hente 999.999 av kompisene sine og alle beit det på nøyaktig samme sted. Du ville jo blitt moderat nummen akkurat på den millimeteren alle bet deg. Fysj og føy. Tenke seg til. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Edderkopper er ingenting i forhold til en øyenstikker. Er ikke rart jeg har fortsatt er redd dem, hvem i helvete bestemte det navnet på et insekt De er jo kjempefine! Pleide å være redd for dem, jeg óg, men tror ikke de har for vane å plage mennesker. SnittLeif: Jeg veit, jeg veit. Men jeg er jo av det kvinnelige kjønn, jeg tror vi har lov til å være litt irrasjonelle. Får kalle det "hormoner" eller noe. PMS kanskje. Endret 8. februar 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg lot den gå i ti minutter for å være sikker, jeg. Da fikk bikkja nok og begynte å klage. Jeg tar INGEN sjanser med edderkopper. Beist. ti minutter er vel en smule overkill. Det du trenger er et mannfolk å bo med. Bare å tråle gjennom forumet her og plukke ut, så stiller han opp med sko i hånda og et smil på ansiktet. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Mente bare at det fort kan bli ganske demotiverende hvis du møter veggen mange nok ganger. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Faen så deprimerende det er å se ut vinduene nå, i Bergen Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg lot den gå i ti minutter for å være sikker, jeg. Da fikk bikkja nok og begynte å klage. Jeg tar INGEN sjanser med edderkopper. Beist. ti minutter er vel en smule overkill. Det du trenger er et mannfolk å bo med. Bare å tråle gjennom forumet her og plukke ut, så stiller han opp med sko i hånda og et smil på ansiktet. Han hadde nok blitt gæærn rimelig fort, dessverre. Det er da det er greit å ha en 17 år gammel lillebror som er verdensmester i alt og ikke redd for noen ting. Som regel får jeg ham til å ta dem ut, for jeg vil jo ikke drepe dem. Det er ikke deres feil at de er så ekle. Jeg bare... fikk meg ikke til å komme nær den. Så den måtte dø. Det er trist. -10 i karma til meg. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Edderkopper overlever om vi skyller de ned i do Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Da har den i HVERTFALL overlevd støvsugeren! Faaaaaaaaaaaaaaaen. Jeg går og legger meg i senga og venter på å dø. Det har vært koselig å kjenne dere. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Eller du kan kaste støvsugeren ut av vinduet og håpe den finner noen andre å plage Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Han hadde nok blitt gæærn rimelig fort, dessverre. Skeptiiiisk... Det er ikke deres feil at de er så ekle. Jeg bare... fikk meg ikke til å komme nær den. Så den måtte dø. Det er trist. -10 i karma til meg. Ikke noe karma-minus til deg. Å være redd edderkopper er en del av våre instinkter. Jeg liker ikke edderkopper opp i trynet på meg selv. Lite interessert i å oppleve det igjen. Da har den i HVERTFALL overlevd støvsugeren! Faaaaaaaaaaaaaaaen. Nei, den har ikke det. Den er knust og most. Lenke til kommentar
awezum Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 looololol D: im a fu*king ninja ! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Nei, den har ikke det. Den er knust og most. Jooo! Lover. Lemon, du må teipe igjen åpningen! Også få noen til å tømme støvsugerposen senere. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Lemon: Du er klar over hva edderkopper gjør med kroppsåpninger? Håper for din del du drepte den. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 ^lol. Friår anbefales ikke om du ikke har jobb, eller har tenkt til å reise: Jeg hadde ikke jobb mellom august og september 2010, annet enn lørdager. Det sugde ganske hardt gitt. Men nå tar jeg igjen med å jobbe 60 timer i uka Jeg hadde lyst til å reise, men nå er det litt sent, da det kommer til å kræsje med opptak til studier jeg har lyst til å søke på. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg forstår enda ikke hvorfor jeg ikke er moderator i Ferie og Reisedelen. Jo vent, det gjør jeg. Jeg hadde slettet alle tråder som inneholdt ordene "Fylletur" "Kos" "Ayia Napa" "Magaluf" "Må være billig drikke" "Hvor møter man skandinavere" og "Finnes det en skandinavisk bar i nærheten". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det er kjempestas. Klarte å utløse stillealarmen på jobb i sommer, merka ingenting før det plutselig sto politimenn i skuddsikre vester og kikka spørrende på meg. Du skulle spurt om du kunne lånt håndjerna deres. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Jeg forstår enda ikke hvorfor jeg ikke er moderator i Ferie og Reisedelen. Jo vent, det gjør jeg. Jeg hadde slettet alle tråder som inneholdt ordene "Fylletur" "Kos" "Ayia Napa" "Magaluf" "Må være billig drikke" "Hvor møter man skandinavere" og "Finnes det en skandinavisk bar i nærheten". ^THIS Familien har feriehus i Tyrkia, utenfor det verste turiststrøkene egentlig og jeg kjenner jeg blir flau hver gang jeg er inne i byen og ser alle de norske som ikke klarer å oppføre seg. Steder jeg skal reise før jeg dør: Fiji, India, St. Maarten/St. Barths og Nepal (Lukla flyplass:D) Endret 8. februar 2011 av OlafG Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) St Maarten og St Barths er helt fantastisk for en flyspotter. India......Not so great... Uansett, ja. Jeg har lyst til å drepe alle nordmenn som kun reiser til Kos og Ayia Napa for å bli fulle. Enda bedre, de bør ikke slippes inn i landet igjen. Endret 8. februar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg