Yavel Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hva synes dere om idéen om å ta et friår? Før dette friåret skriver jeg og noen kompiser en liste med 100 punkter vi skal gjøre iløpet av året. Så gjør vi alt vi kan for å få gjort så mange av punktene som mulig. Det hadde vært dritgøy! Tap av gjennomsnittlig inntekt ved et friår=180k + den nye pensjonsreformen gjør at du taper 90k i pensjon :O Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) F.eks. Danse med Erna Solberg. Første jeg kom på som hadde vært sprøtt, ganske vanskelig, men jævli morsomt å få til. Edit@Yavel: Jeg er 18 nå. Fulfører VGS neste år. Jeg ofrer lett penger for å leve livet et år - noe jeg neppe vil ha muligheten til om jeg først skaffer meg en jobb. Finnes viktigere ting i livet enn bare penger. Hva er vitsen med 1 million kroner, om du ikke klarer å ha det gøy? Ingenting. Penger er i seg selv verdiløst. Endret 8. februar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Men seriøst jeg har dritvondt i venstre øre Åssen klarte du og løse ut alarmen? Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hva synes dere om idéen om å ta et friår? Før dette friåret skriver jeg og noen kompiser en liste med 100 punkter vi skal gjøre iløpet av året. Så gjør vi alt vi kan for å få gjort så mange av punktene som mulig. Det hadde vært dritgøy! Ta deg et friår for å ''skrive bok'' Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 F.eks. Danse med Erna Solberg. Første jeg kom på som hadde vært sprøtt, ganske vanskelig, men jævli morsomt å få til. Faktisk ikke så vanskelig, kom deg på et foredrag hun holder, helst på mindre stedet (der tar hun seg tid til å håndhilse) så tar du tak i hånden å danser i vei 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Spørs hva punktene deres er. Lære seg å sjonglere med fire ting, stå på hodet i mer enn ett minutt, danse macarena osv osv er ikke alltid så stilig. e: Sats heller på slike punkter: Hoppe av i svingen, leve utendørs en uke, bli blodsbrødre, adopter en hjemløs katt etc Endret 8. februar 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det hadde vært helt perfekt, men det er en ting som trekker det ned, nemlig det at jeg må akseptere teamviewer requesten hjemme hver gang jeg er på skolen, og siden jeg ikke kan være to steder på en gang blir det desverre litt vanskelig. Standard programmet til win, burde da funke (tilkobling til eksternt skrivebord) vis ikke så brukte jeg Remote admin tidligere, og da trengte du bare å godta en gang! Mtp at alle dataene på bygget har sperrer på alt som er av programmer og installering av programmer, så må jeg nok bruke Remote Admin. Kan teste når jeg kommer hjem! Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Men seriøst jeg har dritvondt i venstre øre Åssen klarte du og løse ut alarmen? Gå inn -> Skrive inn koden -> Alarmen begynner å gå -> WTF'er totalt -> Finner ut at jeg må trykke på et par knapper til. Dette var første gang jeg var førstemann på det nye kontoret nemlig. Hadde ikke gjort det før. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 F.eks. Danse med Erna Solberg. Første jeg kom på som hadde vært sprøtt, ganske vanskelig, men jævli morsomt å få til. Edit@Yavel: Jeg er 18 nå. Fulfører VGS neste år. Jeg ofrer lett penger for å leve livet et år - noe jeg neppe vil ha muligheten til om jeg først skaffer meg en jobb. Finnes viktigere ting i livet enn bare penger. Hva er vitsen med 1 million kroner, om du ikke klarer å ha det gøy? Ingenting. Penger er i seg selv verdiløst. Kommer jo an på hva du kaller fri år viss du jobber 6måneder for så og reise resten av fri året, så er det vell verdt det! Men bare være hjemme i et år og sove, spise og sitte på nettet.. er i mine øyne bortkasta Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jobb i 6-7mnd. Deretter reiser du til India, Vietnam, Kambodsja, Filippinene og Malaysia. LIKE A BOSS. Noe annet hadde vært fullstendig idiotisk og teit når man tar et friår. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Spørs hva punktene deres er. Lære seg å sjonglere med fire ting, stå på hodet i mer enn ett minutt, danse macarena osv osv er ikke alltid så stilig. Blir nok mer utfordrende punkter enn det der. Det er tidkrevende punkter, som ikke er så spennende, eller gir meg så mye. Må være ting som krever reising, og som er utenom det vanlige. Edit@McHansern: En av punktene kunne jo vært... fly med business til Indonesia og tilbake uten å betale noe selv. Det er en jævli utfordrende en. Da må du overtale en med penger til å betale for deg. Endret 8. februar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Men seriøst jeg har dritvondt i venstre øre Åssen klarte du og løse ut alarmen? Gå inn -> Skrive inn koden -> Alarmen begynner å gå -> WTF'er totalt -> Finner ut at jeg må trykke på et par knapper til. Dette var første gang jeg var førstemann på det nye kontoret nemlig. Hadde ikke gjort det før. Husker bare når de aktiverte alarmen mens jeg satt på kontoret å jobbet! Følte det virkelig på ribbeina det var så sin-sykt høyt! Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Da risikerer man jo ikke å ikke merke det da Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Edit@McHansern: En av punktene kunne jo vært... fly med business til Indonesia og tilbake uten å betale noe selv. Det er en jævli utfordrende en. Da må du overtale en med penger til å betale for deg. Mannlig luxus eskorte med utsende som en guttevalp, er veldig gjerne din date på forretningsreiser utenlands! Tilbyr en rekke tjenester deriblant massasje og andre ting man ikke kan reklamere for på nettet Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Edit@McHansern: En av punktene kunne jo vært... fly med business til Indonesia og tilbake uten å betale noe selv. Det er en jævli utfordrende en. Da må du overtale en med penger til å betale for deg. Les det jeg skrev over. Det er fasiten. Hvis du vil tulle bort året med å danse med Erna Solberg så er det greit, men hvis du faktisk vil oppleve noe så gjør du som jeg sa. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Er jo også VELDIG lett å lage mål som er altfor vanskelige. Finn heller på punkter du vet du kan klare, som du alltid har drømt om, men ikke har fått gjort pga tid (og ikke nødvendigvis penger). Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 En kjapp digresjon: Tror dere at å støvsuge en edderkopp og så støvsuge massevis av vaskepulver pluss bittelitt vann er nok til å hindre den fra å krype ut slangen igjen? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 En kjapp digresjon: Tror dere at å støvsuge en edderkopp og så støvsuge massevis av vaskepulver pluss bittelitt vann er nok til å hindre den fra å krype ut slangen igjen? Det holder å støvsuge den. La støvsugeren gå i en sånn 30 sekunder ekstra, så er den nok rimelig fortapt. Edderkopper klarer ikke å komme seg ut igjen, om de i det hele tatt overlever. Så slapp av, du slipper å rote med vaskepulver og vann inn i støvesugeren. :o Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg lot den gå i ti minutter for å være sikker, jeg. Da fikk bikkja nok og begynte å klage. Jeg tar INGEN sjanser med edderkopper. Beist. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Edderkopper er ingenting i forhold til en øyenstikker. Er ikke rart jeg har fortsatt er redd dem, hvem i helvete bestemte det navnet på et insekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg