Randomizer Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) For å prøve å få litt liv her. Noen som vet om et program jeg kan installere på en minnepenn som gjør at jeg kan koble meg til skjermen hjemme via internett? Jeg har veldig lyst til å kunne se hva som skjer på dataen hjeme mens jeg er på skolen. Teamwiever? Ingen erfaring selv, men har hørt at det funker bra. edit: INSTALLERE på en minnepen ja, det veit jeg ikke. Endret 8. februar 2011 av Randomizer Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 For å prøve å få litt liv her. Noen som vet om et program jeg kan installere på en minnepenn som gjør at jeg kan koble meg til skjermen hjemme via internett? Jeg har veldig lyst til å kunne se hva som skjer på dataen hjeme mens jeg er på skolen. Remote admin Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 For å prøve å få litt liv her. Noen som vet om et program jeg kan installere på en minnepenn som gjør at jeg kan koble meg til skjermen hjemme via internett? Jeg har veldig lyst til å kunne se hva som skjer på dataen hjeme mens jeg er på skolen. Remote admin Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det hadde vært helt perfekt, men det er en ting som trekker det ned, nemlig det at jeg må akseptere teamviewer requesten hjemme hver gang jeg er på skolen, og siden jeg ikke kan være to steder på en gang blir det desverre litt vanskelig. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 For å prøve å få litt liv her. Noen som vet om et program jeg kan installere på en minnepenn som gjør at jeg kan koble meg til skjermen hjemme via internett? Jeg har veldig lyst til å kunne se hva som skjer på dataen hjeme mens jeg er på skolen. Skjermen blir vel litt vanskelig å koble seg til uansett. Med mindre du har en jævlig lang kabel. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det hadde vært helt perfekt, men det er en ting som trekker det ned, nemlig det at jeg må akseptere teamviewer requesten hjemme hver gang jeg er på skolen, og siden jeg ikke kan være to steder på en gang blir det desverre litt vanskelig. Standard programmet til win, burde da funke (tilkobling til eksternt skrivebord) vis ikke så brukte jeg Remote admin tidligere, og da trengte du bare å godta en gang! Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Har du en ipod tuch eller iphone, så finnes jo logmein. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg bruker www.logmein.com som er meget genialt. Slipper å installere noe program på den pc'en som skal kontrollere, kun på pc'en din hjemme (utenom en liten plugin i nettleseren). Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Uæææhæhæhæhhæææ jeg tok akkurat min aller første edderkopp på egenhånd det var edderkoppenes KONGE wææææh hvorfor må de alltid finne meeeg nå kommer sikkert avkommet dens til å krype fram og ta livet av meg FAKK ALTSÅ jeg føler at noe kryper på meg hele tida Dette kommer til å bli min død Endret 8. februar 2011 av Lemon 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Faen jeg er 112% sikker på at trommehinnene mine er sprukket etter at jeg aktiverte alarmen på jobben Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Faen jeg er 112% sikker på at trommehinnene mine er sprukket etter at jeg aktiverte alarmen på jobben AUUU! går det bra med deg? vil du ha en klem? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Haha, kjenner til den. Var mer redd for å bli permanent rød i fjeset da jeg utløste den to ganger i løpet av tre minutter og måtte ringe opp én gang til for å forklare. Jeg er rimelig sikker på at han fyren på vaktsentralen tenkte "kvinner og elektronikk...". Det hørtes sånn ut på tonefallet hans. (Evt. bare "du er mongo, du".) Endret 8. februar 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 En av ungene på jobben har fått kattunge. Selvfølgelig heter den Luke Skywalker Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Faen jeg er 112% sikker på at trommehinnene mine er sprukket etter at jeg aktiverte alarmen på jobben AUUU! går det bra med deg? vil du ha en klem? Gjerne. Heldigvis kom ikke securitas da. DET hadde vært toppen av flauhet. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det er kjempestas. Klarte å utløse stillealarmen på jobb i sommer, merka ingenting før det plutselig sto politimenn i skuddsikre vester og kikka spørrende på meg. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Faen jeg er 112% sikker på at trommehinnene mine er sprukket etter at jeg aktiverte alarmen på jobben AUUU! går det bra med deg? vil du ha en klem? Gjerne. Heldigvis kom ikke securitas da. DET hadde vært toppen av flauhet. Venn av meg aktiverte brannalarmen på skolen. Rimelig flaut pluss en del utgifter Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det er kjempestas. Klarte å utløse stillealarmen på jobb i sommer, merka ingenting før det plutselig sto politimenn i skuddsikre vester og kikka spørrende på meg. Nei så komisk. Jeg satte av alarmen hjemme to ganger. Ene gangen var fordi jeg glemte koden. (Hadde akkurat hatt en lang diskusjon om når andre verdenskrig startet...); og andre gang var når foreldra ikke visste jeg lå og sov, så de skrudde på alarmen. I andre-etasje går alarmen med en gang, så når jeg stod opp og gikk mot badet (fra 3dje til 1ste etg) gikk alarmen. Gjett hvem som våkna. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Men seriøst jeg har dritvondt i venstre øre Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hva synes dere om idéen om å ta et friår? Før dette friåret skriver jeg og noen kompiser en liste med 100 punkter vi skal gjøre iløpet av året. Så gjør vi alt vi kan for å få gjort så mange av punktene som mulig. Det hadde vært dritgøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg