TacoFjes Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Narwhals narwhals living in the ocean, causing a commotion because are so AWESOME! Google! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Naar skal dere staa opp idag? Godt spørsmål ... Sove lenge i dag, så 11 kanskje? Narwhals narwhals living in the ocean, causing a commotion because are so AWESOME! Google! Hysj, Ingvild! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 :O Man kan styre Google-bildet! Så fuckings genialt! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) :O Man kan styre Google-bildet! Så fuckings genialt! Sure, sure. slik jeg bruker google though, så pleier jeg ikke å bruke så alt for lang tid på forsiden. Spesielt ikke om det er en liksom ubåt som du kan styre med en spak. Edit: trekker tilbake alt jeg sa, jeg elsker det. Endret 8. februar 2011 av kammizez Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Sure, sure. slik jeg bruker google though, så pleier jeg ikke å bruke så alt for lang tid på forsiden. Spesielt ikke om det er en liksom ubåt som du kan styre med en spak. Edit: trekker tilbake alt jeg sa, jeg elsker det. You'd better. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Nei, da satte jeg på Marco Torrances "Reconstructed Moments" (FLAC selvfølgelig) og la meg med hodelykt og bok. ^^ Natta. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ja, God natt alle sammen. Er vel ikke noe mere interessant på fære i dag, mon tro? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Noen her som vet hva man må gjøre for å ikke bli redirecta til iGoogle hver gang man skal inn på google.no? Har Chrome. Måtte åpne opera her i stad for å få testa det ubåtgreiene Edit: Og der fant man det gitt. Snakk om å ikke ha øynene med seg. Var egen knapp øverst på sida for "klassisk startside" Endret 8. februar 2011 av Cinque Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ikke den fjerneste aning eller ide derav. Den frie kafeen holder tilsynelatende fremdeles åpent, dersom du vil gi det et forsøk. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Den frie kafeen er ment for *nix-snakk, ikke nettlesersnakk. Ville heller googlet det- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hmm. Ser ikke ut til at jeg har noen grunn til å være bekymret over passordet mitt foreløpig. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jaja. Kunne vært verre. Tror ikke noen gidder det da Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 It would take About 2 sextillion years for a desktop PC to crack your password Det er hovedpassordet mitt. :!: Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 It would take About 2 sextillion years for a desktop PC to crack your password Det er hovedpassordet mitt. ikke så farlig når du bruker det på nettsider som lagrer det i klartekst Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det betyr at en nettside lagrer passordet ditt som Detteermittpassord isteden for 120y9hqøognpav9w8hw3.83hot3. Klartekst fremfor kryptert. Capishe? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 For å prøve å få litt liv her. Noen som vet om et program jeg kan installere på en minnepenn som gjør at jeg kan koble meg til skjermen hjemme via internett? Jeg har veldig lyst til å kunne se hva som skjer på dataen hjeme mens jeg er på skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg