Datasmurf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Omnom. Charlie Parker i FLAC. <3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 om nom nom placebo lyd. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg var innom rimi i dag, og sjefen prakket på meg to poser med syv forskjellige bakevarer i hver pose. Not going to happen. Noen som kan ete det opp for meg? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg var innom rimi i dag, og sjefen prakket på meg to poser med syv forskjellige bakevarer i hver pose. Not going to happen. Noen som kan ete det opp for meg? om nom nom Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Omnom. Charlie Parker i FLAC. <3 Omnomnom, FLAC <3 om nom nom placebo lyd. Om nom nom, bare om du har dårlig hørsel/lite oppløst anlegg =D Jeg var innom rimi i dag, og sjefen prakket på meg to poser med syv forskjellige bakevarer i hver pose. Not going to happen. Noen som kan ete det opp for meg? Du kan gjerne få gi en del til meg? ------ Btw, "brent kjærlighet" eller biff og båtpoteter etterpå? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg er 93.9% sikker på at bussen kommer forsent i morgen med dette været her. For dere som bor i grisgrendte og ugjestmilde strøk kan jeg melde om tett snødrev i Oslo fra rundt 14 tiden i dag og det holder på enda. Faen i helvete, godt man skal bort fra Norge til uka si. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Mens her i midten regner det og er plussgrader. Biff. Ida, vi kan bytte. Jeg kjøpte meg sjokolade på butikken i sted, men jeg har ikke det minste lyst på den. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Om nom nom, bare om du har dårlig hørsel/lite oppløst anlegg =D Kommer ann på filkvaliteten. Jeg er 93.9% sikker på at bussen kommer forsent i morgen med dette været her. Du er glad med å komme med slike prosenter du. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg er 93.9% sikker på at bussen kommer forsent i morgen med dette været her. Du er glad med å komme med slike prosenter du. Noe jeg er begynt med i det siste ja. Liker det og det ser bra ut med litt svada-statistikk i innleggene mine, for å gjøre de noget mer seriøse. Jeg er også begynt å si "noget" i steden for "noe". Høres mye bedre ut. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Du er en meget syk ung herremann. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Noget er fantastisk mye bedre enn noe. Sier du sne og sepe når vi først er i gang? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Sepe? Hva skal det bety? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Kanskje man skulle begynt med det ja. Jeg sier forresten alt med -en endinger av typen: Hytten istedenfor Hytta. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Kanskje man skulle begynt med det ja. Jeg sier forresten alt med -en endinger av typen: Hytten istedenfor Hytta. Jeg sier bare Ullern... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Om nom nom, bare om du har dårlig hørsel/lite oppløst anlegg =D Kommer ann på filkvaliteten. Men hvorfor ikke FLAC når du kan? Liker tanken på å ha et mer eller mindre bitperfect bibliotek. Har forresten fått meg høyttalere til skrivebordet, som vil bli hooket opp når jeg er ferdig med å bygge rørforsterker en gang i fremtiden. Søte B&O Beovox C75 PS: De der er ikke mine, men tilsvarende På høyde med halvannen liters brusflaske, og i massiv aluminium. Sikkert 7-8kg per høyttaler. Å så søte Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Om nom nom, bare om du har dårlig hørsel/lite oppløst anlegg =D Kommer ann på filkvaliteten. Men hvorfor ikke FLAC når du kan? Liker tanken på å ha et mer eller mindre bitperfect bibliotek. Har forresten fått meg høyttalere til skrivebordet, som vil bli hooket opp når jeg er ferdig med å bygge rørforsterker en gang i fremtiden. Søte B&O Beovox C75 PS: De der er ikke mine, men tilsvarende På høyde med halvannen liters brusflaske, og i massiv aluminium. Sikkert 7-8kg per høyttaler. Å så søte Hva betalte du for dem? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg betalte gratis. Foringen på elementene ser fine ut, men har ikke koblet de til noe anlegg enda, så tør ikke si at de fungerer helt 100% sikkert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 La meg tippe: De falt av en lastebil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg