raWrz Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hanne er på DNFK! Simen her Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 That happened once dude. Tror ikke på deg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Er dere også Osloborgere? Jeg ble Oslogutt relativt nylig. Jeg elsker byen allerede, etter kun rundt 1.5mnd innenfor bygrensen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Speaking of Hanne ... Hvor ble Hanne;) og Vero_NiCa av? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Mchansern: Oslo er herlig, gled deg til sene sommerkvelder =D In other news: god morgen. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hanne er på DNFK! Simen her Takk meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 God morgen, Jonas. ^^ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Mchansern: Oslo er herlig, gled deg til sene sommerkvelder =D Jepp. Gleder meg til å bare ta trikken ned til Aker Brygge f.eks. Om sommeren that is. Om vinteren er det ikke så koselig der. Endret 7. februar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Speaking of Hanne ... Hvor ble Hanne;) og Vero_NiCa av? Hvor ble Malin av? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hun spurte meg om hvordan hun kunne slette brukeren sin her, og da jeg sa det ikke gikk, så sa hun at hun bare fikk droppe å være her og heller slette alle innleggene sine elns. Med andre ord, jeg drepte henne og bruker huden hennes som dyne. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 God morgen, Jonas. ^^ Thanks Mchansern: Oslo er herlig, gled deg til sene sommerkvelder =D Jepp. Gleder meg til å bare ta trikken ned til Aker Brygge f.eks. Om sommeren that is. Om vinteren er det ikke så koselig der. Om vinteren er alt kaldt og ekkelt. Men sommer, utepils i varmen, musikk og kos. I år har jeg ~4kvm veranda og fatboy som skal brukes mye Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Kjipt. Jaja. og fatboy som skal brukes mye ??? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Mchansern: Oslo er herlig, gled deg til sene sommerkvelder =D Jepp. Gleder meg til å bare ta trikken ned til Aker Brygge f.eks. Om sommeren that is. Om vinteren er det ikke så koselig der. Om vinteren er alt kaldt og ekkelt. Men sommer, utepils i varmen, musikk og kos. I år har jeg ~4kvm veranda og fatboy som skal brukes mye Bor du i Oslo? Hmmm... Det visste jeg ikke. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Malin har dratt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Med andre ord, jeg drepte henne og bruker huden hennes som dyne. Har du noe til overs? Jeg kunne trengt en raff skinnjakke til våren nemlig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hun spurte meg om hvordan hun kunne slette brukeren sin her, og da jeg sa det ikke gikk, så sa hun at hun bare fikk droppe å være her og heller slette alle innleggene sine elns. Med andre ord, jeg drepte henne og bruker huden hennes som dyne. ? Kjipt. Jaja. og fatboy som skal brukes mye *bombebilde* ??? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Bor du i Oslo? Hmmm... Det visste jeg ikke. De fleste kule folka bor jo i Oslo, så selvsagt dilter han etter. *pute* Aha, en stor pute. Trodde du mente et våpen i fallout 3-spillet jeg. Det heter også Fatboy. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jonas, gief fatboy! Da vil alt jeg trenger være OLED-tapet. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Hvor er Yavel? Me need Yavel. Endret 7. februar 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg