Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva er det med disse innleggstallene?? ta Loveless sin profil foreksempel.. det står at han har totalt 760 innlegg og er mest aktiv i ot baren med 2137 innlegg / 50% av dette medlemmets aktive innlegg.. ville ikke det bety at den totale mengden skulle vært 4274??
kansje fordi at det ikke teller når du sitter og spammer? eller chatter eller wtf its called
Lenke til kommentar
hm.. lurer på om jeg skal lage meg en profil på en sånn side.. utgi meg som en jente og se hvor mange merkelige meldinger jeg får..

har du bilder i profilen din? for det kan bli ett problem, tar meg ikke så godt ut som jente..

Har sikkert noen å dele med meg hvis du vil ;)

Lenke til kommentar
hva er det med disse innleggstallene?? ta Loveless sin profil foreksempel.. det står at han har totalt 760 innlegg og er mest aktiv i ot baren med 2137 innlegg / 50% av dette medlemmets aktive innlegg.. ville ikke det bety at den totale mengden skulle vært 4274??

Han -__-? . Nå får du jammen meg gi deg.

*fnise*

Ikke alltid like lett å holde oversikt...du får trøste deg med det pusen ;)

Lenke til kommentar

NEWFAGS!

*le*

Har egentlig tenkt litt. (Ja, jeg vet. Det er et mirakel at jeg tenker, men det var ikke poenget nå.)

Når folk driver å snakker i 4chan me-me's, hva tror "normale" folk om oss? De må jo tro vi er spik spenna gærne.

Ta f.eks. anonymous-markeringen utenfor $cientologi-"kirken" i London hvor flere hundre demonstranter ropte og bad dem om å "Do a barrel roll!"

For hvermansen så kan jo ikke dette ha hengt på greip i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Jeg er kanskje attentionwhore. Men Espen vet om profilen der. Han vet egentlig alt jeg tar meg til og tenker, og da mener jeg alt. Jeg synes bare det er gøy en gang i blandt å logge på et slikt sted hvor man umiddelbart får respons, og folk er interessert i deg. Det er ikke så lett å skille seg ut og få positive komentarer i samfunnet i dag. Det blir nesten bare lagt merke til det negative. Og jeg er veldig glad for at jeg har Espen. Men noen ganger trenger man å få en komentar fra fremmede mennesker som ikke kjenner deg i det hele tatt. For jeg vet Espen aldri ville sagt noe som såret meg, eller noe negativt med meg. Men fremmede kan si akkurat hva de mener, uten at de kjenner noe til deg som person. Jeg liker litt sånne overflatiske greier en gang i blant :)
Er vel kanskje den siste "bekreftende" biten jeg ikke helt skjønner..å ha behov for noe slikt..jaja..en er alle forskjellig :)
Lenke til kommentar
hm.. lurer på om jeg skal lage meg en profil på en sånn side.. utgi meg som en jente og se hvor mange merkelige meldinger jeg får..

har du bilder i profilen din? for det kan bli ett problem, tar meg ikke så godt ut som jente..

Har sikkert noen å dele med meg hvis du vil ;)

hehe jo enten det eller ett kjapt google søk :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...