Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klart stemmen min ligger ute enda.

Webhotellet mitt har ikke vært noe særlig nede de siste 6 åra. Og filen ligger der den alltid har ligget. :p

Du syns det ikke er skummelt på noen måte hvor mye rart som ligger ute på nettet, av deg?

Nei? Jeg har jo lagt ut sikkert 97% av det selv. :p

d 3 resterende prosentene er sikklig skumle greier som du må bruke et visakort for og få tilgagng til nettadressen hvor du plotter in dinersculb kortet ditt for og få koden til siden du bruker master cardet til og betale for og se filmen .

:D

aiaiai tid for senga ja ...

Lenke til kommentar

I det øyeblikk jeg entret forumet, ble min sosiale status imidelbart mye høyere enn alle andre sin.

Er ikke du han guttungen som skrapet opp den splitter nye motorsykkelen sin? :p

Jeg gjorde et forsøk på å pusse vekk lakken før jeg skulle lakkere den igjen ja, resultatet ble noe som kan ligne på riper.

Lenke til kommentar

Nei? Jeg har jo lagt ut sikkert 97% av det selv. :p

d 3 resterende prosentene er sikklig skumle greier som du må bruke et visakort for og få tilgagng til nettadressen hvor du plotter in dinersculb kortet ditt for og få koden til siden du bruker master cardet til og betale for og se filmen .

:D

aiaiai tid for senga ja ...

Det har du helt rett i. :p

Vel, se på det positive med det. Du er nesten best. :p

*edit*

Uh, ser ut som ratemydowns er nede...

Ende-fuckings-lig!

Lenke til kommentar

I det øyeblikk jeg entret forumet, ble min sosiale status imidelbart mye høyere enn alle andre sin.

Han er i tillegg guttungen som angivelig skal ha hatt ubeskyttet sex (ikke bekreftede kilder) og freaker helt ut annenhver uke når han tror damen hans er gravid.

:cool:

Lenke til kommentar

Han er i tillegg guttungen som angivelig skal ha hatt ubeskyttet sex (ikke bekreftede kilder) og freaker helt ut annenhver uke når han tror damen hans er gravid.

:cool:

That happened once dude.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...