Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 *humre* syns den var morsom jeg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Noen som vet hvor mye en BlackBerry vil koste i Norge sånn ca.? Helst med abo. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg lurte til og med Mchansern Jeg er stolt Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Noen som vet hvor mye en BlackBerry vil koste i Norge sånn ca.? Helst med abo. Har ikke du omtrent akkurat kjøpt deg flunka ny trendy fjortisstelefon? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Noen som vet hvor mye en BlackBerry vil koste i Norge sånn ca.? Helst med abo. Har ikke du omtrent akkurat kjøpt deg flunka ny trendy fjortisstelefon? Jeg prøver å få jobben til å kjøpe en BlackBerry til meg. Ser litt mer ut som siriuz bizniz da. Og da kan jeg maile alle på kontaktlisten min fine kattebilder hele tiden. Men srsly, den hadde vært praktisk til jobbing. @ Gitarmh, Trodde du faktisk det? Wow. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Sier man an ananas eller a ananas? "A, n, a, n, a, s - AnAnAs." Hvor ble det av den tråden? Husker jeg lo godt av stemmen til Datasmurf. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg lurte til og med Mchansern Jeg er stolt Trekk deg mens leken enda er god Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Noen som vet hvor mye en BlackBerry vil koste i Norge sånn ca.? Helst med abo. Har ikke du omtrent akkurat kjøpt deg flunka ny trendy fjortisstelefon? Jeg prøver å få jobben til å kjøpe en BlackBerry til meg. Ser litt mer ut som siriuz bizniz da. Og da kan jeg maile alle på kontaktlisten min fine kattebilder hele tiden. Men srsly, den hadde vært praktisk til jobbing. @ Gitarmh, Trodde du faktisk det? Wow. Touchè Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Hvor ble det av den tråden? Husker jeg lo godt av stemmen til Datasmurf. Der var'n gitt! Tror til og med noen av lenkene fortsatt lever, siden folk brukte forumet til å laste opp. LarsP sin har blitt lastet ned 453 ganger. Datasmurf-lenken lever også! Endret 7. februar 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 jeg trodde nivået skulle være høyere her en i SO trådene <3 Søppel 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 jeg trodde nivået skulle være høyere her en i SO trådene <3 Søppel I could help colouring you disappointed if you like Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) jeg trodde nivået skulle være høyere her en i SO trådene <3 Søppel I could help colouring you disappointed if you like can i have it in yellow ? EDIT : foresten , rykte er det den grønne pluss knappen ?? trodde den knappen viste at jeg likte det inlegget ikke personen , har tydeligvist b rukt d feil Endret 7. februar 2011 av Mato Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Klart stemmen min ligger ute enda. Webhotellet mitt har ikke vært noe særlig nede de siste 6 åra. Og filen ligger der den alltid har ligget. 2 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) can i have it in yellow ? I think disapointment is more of a crass green. EDIT: jeg er litt skremt av det faktum at klokka er snart 23:00 og jeg faktisk er trøtt. Det er så lenge siden sist dét skjedde at det nærmest kan kalles nytt. Endret 7. februar 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 can i have it in yellow ? I think disapointment is more of a crass green. pokker heller Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Slemt, glem det. Endret 7. februar 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=229842 Whoa, du er en skikkelig spelar, er du ikke? Endret 7. februar 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Sånn.Da sitter man på ubuntu og leker seg. Serr, test ut backtrack. Ubuntu er barnelinuz. All in due time. Må lære meg litt linux først. Sånn.Da sitter man på ubuntu og leker seg. Hur føles det? Uvandt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Bah ... Jeg hadde jo stemmen til Thea liggende, men finner den ikke noen steder. -_- Alt jeg finner er stemmene til Arinomi, Bruktbilen, KristianG, LarsP, Loeve, sigz, Smårips_eier (samt et klipp hvor hun leker værdame), Uderzo og Ville_Vonca. Samt LarsP og HalTans sang til AnAnAs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg