SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Han må jo få vise frem de morsomme bildene han får fra den superhemmelige internettklubben sin. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg tror det er skrivefeil der SnittLeif. Jeg har sikre kilder på at det heter "A idiot". Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg tror det er skrivefeil der SnittLeif. Jeg har sikre kilder på at det heter "A idiot". Ok Skal ta det opp med ledelsen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg tror det er skrivefeil der SnittLeif. Jeg har sikre kilder på at det heter "A idiot". Ok Skal ta det opp med ledelsen Godt. Jeg mener at det også heter "Your a idiot" så det er faktisk to graverende feil der. Jeg bare prøver å hjelpe her. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Linux Distro Chooser Det var en lite hjelpsom side! Fikk 100% på Ubuntu, Mandriva, SuSE, Kubuntu, Fedore og Mint, og 95% på Debian. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Godt. Jeg mener at det også heter "Your a idiot" så det er faktisk to graverende feil der. Jeg bare prøver å hjelpe her. Det er flott du sier ifra. Jeg er nærmest kvalmende dårlig i grammatikk, totalt uavhenig av språk. Derfor er det svært forfriskende å ha slike genier innen det engelske språk her, som du kjent er. Takk Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Linux-distro å kjøre på 8GB minnepenn. Må være såpass nybegynner vennlig at jeg ikke gir opp etter fem minutter. Hvilken? Linux Distro Chooser den testen var hysterisk morsom på nynorsk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Sånn.Da sitter man på ubuntu og leker seg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Godt. Jeg mener at det også heter "Your a idiot" så det er faktisk to graverende feil der. Jeg bare prøver å hjelpe her. Det er flott du sier ifra. Jeg er nærmest kvalmende dårlig i grammatikk, totalt uavhenig av språk. Derfor er det svært forfriskende å ha slike genier innen det engelske språk her, som du kjent er. Takk Det er bare hyggelig å hjelpe. Jeg har som kjent en høyere utdanning i Engelsk, så dette er noe jeg kan. ______ Jeg tror jeg slutter trollingen der. Det var bare en som gikk på Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg tror jeg slutter trollingen der. Det var bare en som gikk på Neida, jeg gikk rett på den jeg og, orket bare ikke å svare. Men du har helt klart rettet opp i noen av mine engelske skrivefeil, og det takker jeg deg for. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Kvifor er dykkar sur? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg tror det er skrivefeil der SnittLeif. Jeg har sikre kilder på at det heter "A idiot". Ok Skal ta det opp med ledelsen Godt. Jeg mener at det også heter "Your a idiot" så det er faktisk to graverende feil der. Jeg bare prøver å hjelpe her. An fremfor vokaler. An idiot. An elephant. An hour (ja, faktisk) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg tror jeg slutter trollingen der. Det var bare en som gikk på Tror jeg blir med på slutting der ja. Blir liksom ikke helt den store underholdningsverdien hvis man ikke får stort med respons :/ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Diskutant, trollbaited. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg