Pubé Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg får gjøre det... når jeg gidder og har tid Den maskinen er også full av dritt, og går som sørpe. Den trenger en reinnstallasjon av windoze. Men jeg får faen ikke Win7 inn på den. Fikk inn Betaen, men ikke en lovlig kopi av 7. Tenker jeg skaffer meg en ny bærbar, så prøver jeg ut linux på den gamle. Så finner jeg ut om jeg døtter linux på den nye også Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Lars, jeg bruker Backtrack 4, bruk nyeste Backtrack distroen og last ned minnepenn versjonen. Er for å teste sikkerheten til pcer etc, if u get my drift. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Lars, jeg bruker Backtrack 4, bruk nyeste Backtrack distroen og last ned minnepenn versjonen. Er for å teste sikkerheten til pcer etc, if u get my drift. Høres lovende ut. Siden jeg ikke har internett her enda så kan det være greit å sjekke sikkerheten til nettverkene rundt her. Sånn at jeg har noe å gjøre liksom. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Liker Backtrack. Backtrack er awesome. Tror jeg har 3 liggende. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Spurt litt på dem! Så mange muligheter med så mange finflotte ting, også foreslår du å løpe fort på dem? Det virker da litt rart Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Spurt litt på dem! Så mange muligheter med så mange finflotte ting, også foreslår du å løpe fort på dem? Det virker da litt rart Faen ta sløvheten min! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Faen ta sløvheten min! Hva skal Faen med den? Tosken klarte jo ikke å ta makta fra en gud som ikke eksisterer engang, så han må jo være mer enn nok sløv Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Faen ta sløvheten min! Hva skal Faen med den? Tosken klarte jo ikke å ta makta fra en gud som ikke eksisterer engang, så han må jo være mer enn nok sløv http://www.youtube.com/watch?v=AkJf0md1kG8 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Vær så snill, ikke i denne tråden. Hvis det skjer, så hopper jeg ut av vinduet. 3 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 smiletryne.jpg Hæ? Jeg spør om du er sint, også svarer du med et rart smiletryne? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Vær så snill, ikke i denne tråden. Hvis det skjer, så hopper jeg ut av vinduet. +1 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Vær så snill, ikke i denne tråden. Hvis det skjer, så hopper jeg ut av vinduet. +1 +2 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Vær så snill, ikke i denne tråden. Hvis det skjer, så hopper jeg ut av vinduet. +1 +2 +4 ah, fuck. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Kult, jeg har startet en selvmordssekt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Vær så snill, ikke i denne tråden. Hvis det skjer, så hopper jeg ut av vinduet. 2 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Vær så snill, ikke i denne tråden. Hvis det skjer, så hopper jeg ut av vinduet. Han må jo få vise frem de morsomme bildene han får fra den superhemmelige internettklubben sin. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Vi får sannsynligvis ny moderator snart^^ Les, Yamas.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1260105&st=440 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Vær så snill, ikke i denne tråden. Hvis det skjer, så hopper jeg ut av vinduet. Han må jo få vise frem de morsomme bildene han får fra den superhemmelige internettklubben sin. Det er sant. Fyfaen U MAD bildene er jo så morsomme at jeg faktisk ligger på gulvet og fapper og ler om hverandre akkurat nå. Snart må dere ringe AMK for jeg holder faen ikke ut lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg