Randomizer Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg har ikke skolelekser jeg. Jeg har oppgaver på jobb. Mye bedre, for jeg får betalt. Hvaslags oppgaver er det snakk om da? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg har ikke skolelekser jeg. Jeg har oppgaver på jobb. Mye bedre, for jeg får betalt. Faen, bra du minna meg på det, jeg skal på jobb i morgen.. Skulle akkurat til å åpne en vodka. Eller kan jo det uansett, har 15 flasker til. Også bare drikke litt i morra tidlig for eventuell hodepine. Yeah. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Du er litt sånn kebab baklengs uten k 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) - Endret 29. november 2011 av Aleks Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Vi SKAL ha oppdateringer på det som skjer hos deg fremover, Aleks Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Ok, nå har førsteklasse åpnet portene. De la en pose med potetgull på fløystua. Den blir såklart spist av. Totalt 3 gutter spiste av posen (heldigvis ikke meg), helt til de kom ned til en brukt tampong. Dette betyr at vi kan gjøre så og si hva vi vil tilbake. Sålangt har vi tenkt på å ta diverse kjønnshår i sengene, og vi vurderer sterkt proteiner på tannbørsten dems. Vi har også en og en halv liter urin ståendes i fra tidligere som vi tenker å gjøre noe med. Noen flere forslag? Sprut litt på dem! Endret 7. februar 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Enkelte gutter som trenger litt tid på å spare opp kjønnshårene så vet ikke hvor snar hevnen blir, men den blir søt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) - Endret 29. november 2011 av Aleks Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg hadde gjort fra meg i senga til samtlige 3 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg hadde gjort fra meg i senga til samtlige Men nå er du litt grov. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Linux-distro å kjøre på 8GB minnepenn. Må være såpass nybegynner vennlig at jeg ikke gir opp etter fem minutter. Hvilken? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Linux-distro å kjøre på 8GB minnepenn. Må være såpass nybegynner vennlig at jeg ikke gir opp etter fem minutter. Hvilken? Linux Distro Chooser Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Lars. Hater du meg, siden jeg har kranglet med FSX to ganger i minecraft tråden? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 ubuntu Takk. Linux Distro Chooser Hvis jeg ville ta et eget valg ville jeg ikke spurt her. Det burde du vite. Man spør i forumkafeen når man vil fraskrive seg ansvaret for å ta et eget valg. Lars. Hater du meg, siden jeg har kranglet med FSX to ganger i minecraft tråden? Nei, men jeg hadde ønsket du lot være. Det skaper jobb og pes for meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Linux-distro å kjøre på 8GB minnepenn. Må være såpass nybegynner vennlig at jeg ikke gir opp etter fem minutter. Hvilken? Jeg har kun brukt Ubuntu, Redhat, Mint og DamnSmallLinux. Foraktet samtlige. Bruker OSX på MacBooken og W7 på alt annet i huset. Mint var kanskje den minst kjipe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg har kun brukt Ubuntu, Redhat, Mint og DamnSmallLinux. Foraktet samtlige. Bruker OSX på MacBooken og W7 på alt annet i huset. Mint var kanskje den minst kjipe. Takk. Prøver mint om ubuntu svikter. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Linux-distro å kjøre på 8GB minnepenn. Må være såpass nybegynner vennlig at jeg ikke gir opp etter fem minutter. Hvilken? Linux Distro Chooser Jeg fikk 100% på . Legge inn på den gamle bærbare? Y/N? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg fikk 100% på . Legge inn på den gamle bærbare? Y/N? Ser ingen grunn til å ikke teste det ut. Så kjør påY! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg