Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke skolelekser jeg. Jeg har oppgaver på jobb. Mye bedre, for jeg får betalt. :D

Faen, bra du minna meg på det, jeg skal på jobb i morgen.. Skulle akkurat til å åpne en vodka. Eller kan jo det uansett, har 15 flasker til. Også bare drikke litt i morra tidlig for eventuell hodepine. Yeah.

Lenke til kommentar

Ok, nå har førsteklasse åpnet portene. De la en pose med potetgull på fløystua. Den blir såklart spist av. Totalt 3 gutter spiste av posen (heldigvis ikke meg), helt til de kom ned til en brukt tampong. Dette betyr at vi kan gjøre så og si hva vi vil tilbake. Sålangt har vi tenkt på å ta diverse kjønnshår i sengene, og vi vurderer sterkt proteiner på tannbørsten dems. Vi har også en og en halv liter urin ståendes i fra tidligere som vi tenker å gjøre noe med. Noen flere forslag?

Sprut litt på dem! :ermm:

Endret av Wizzlee
Lenke til kommentar

ubuntu :p

Takk.

Hvis jeg ville ta et eget valg ville jeg ikke spurt her. Det burde du vite. Man spør i forumkafeen når man vil fraskrive seg ansvaret for å ta et eget valg.

Lars. Hater du meg, siden jeg har kranglet med FSX to ganger i minecraft tråden? :cry:

Nei, men jeg hadde ønsket du lot være. Det skaper jobb og pes for meg.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...