Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En god sjekkereplikk?

Sjekkereplikker funker sjeldent!

Det beste er et solid heey eller hei. That's you're icebreaker.

Hvorfor valgte jeg en jevngammel jente, jeg kunne ha stjelt ei på 16.

Yasmin, min kjære, hvis du er så paranoid å leser dette, slapp av, det er kødd. *se seg over skulderen forsiktig* :ph34r:

Lenke til kommentar

Dessverre, de var ikke så gamle som jeg trodde heller. Fra 2008 ifg. metadataene.

Og slette? Skjer ikke, jeg sletter aldri bilder. Jeg roter dem bort, men sletter de aldri. :p

Metadataene dine er feil, jeg var permbanna i 2008, og det bilde med hylo i topp er fra 2006 eller 2005 noe sånt. Hvis ikke han hadde fetish og posta flere av han i topp, who knows.

jeg savner AnAnAs da. Lurer på om hun liker den gaven dere kjøpte til hun, lol.

mchansern: Det har vært nære på, har totalvraka en bil så bare rulleburet var det som redda meg.... Rulla rundt i lufta et par ganger og en gang rett på taket også landa jeg på siden etter noen rull til.

IKKE mye igjen av den bilen, ambulansen kom, de var sjokkert jeg var i live. og borte fra vraket

Lenke til kommentar

Det plager meg at det er reklame for NITH ved siden av forumkafèn, når jeg ikke har i nærheten av gode nok karakterer :ermm:

NITH er en privatskole. Karakterene er ikke så viktige. Så lenge du har den kompetansen linja krever, bør det gå fint.

Lenke til kommentar

Det plager meg at det er reklame for NITH ved siden av forumkafèn, når jeg ikke har i nærheten av gode nok karakterer :ermm:

NITH er en privatskole. Karakterene er ikke så viktige. Så lenge du har den kompetansen linja krever, bør det gå fint.

hmm... kanskje det er veien å gå?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...