Bruker-33331 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Vil du se den hårete og skrukkne rumpa mi eller? ELLER? Vel, ja? Vi venter. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 En god sjekkereplikk? Sjekkereplikker funker sjeldent! Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 En god sjekkereplikk? Bit i puta, kjerring. I kveld går jeg inn tørr! -L4r5 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 En god sjekkereplikk? Sjekkereplikker funker sjeldent! Det beste er et solid heey eller hei. That's you're icebreaker. Hvorfor valgte jeg en jevngammel jente, jeg kunne ha stjelt ei på 16. Yasmin, min kjære, hvis du er så paranoid å leser dette, slapp av, det er kødd. *se seg over skulderen forsiktig* Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Gjorde det vondt da du falt ned fra himmelen? *kunstpause* For det ser ut som du landa på trynet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) DOBBEL. Endret 7. februar 2011 av Bundy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Gisle, asspics? Hah, det har du ifra før av så den gang ei Tordenskjold. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 You: BIG FAT PENGUIN! Her: What? You: Just wanted to break the ice. Perfect pickup line. Fungert hver gang jeg har prøvd. Eventuelt har vi: Hun: Sulten jeg. Du: Pølse? Fungert hver gang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Gisle, asspics? Hah, det har du ifra før av så den gang ei Tordenskjold. Mye vil ha mer. Men joda, det stemmer det at jeg har. *titte på* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Bah, finner de ikke. Men fant et søtt av deg i topp. ^^ Samt noen gamle bilder av Bundy, et bilde av Hylo i en slags topp, bilder av Heilage opp og i mente og sexypic av Lars. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Eyh, slett de bildene av meg. Hvis det er nudsa som jeg gav ut, send dem tilbake. Har mista dem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Dessverre, de var ikke så gamle som jeg trodde heller. Fra 2008 ifg. metadataene. Og slette? Skjer ikke, jeg sletter aldri bilder. Jeg roter dem bort, men sletter de aldri. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det plager meg at det er reklame for NITH ved siden av forumkafèn, når jeg ikke har i nærheten av gode nok karakterer Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hah, det har du ifra før av så den gang ei Tordenskjold. Meg da? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 God dag Bundy. Jeg var rimelig sikker på at du hadde avgått ved døden med din harde livsstil. Du holder ut og lever livet ser jeg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Dessverre, de var ikke så gamle som jeg trodde heller. Fra 2008 ifg. metadataene. Og slette? Skjer ikke, jeg sletter aldri bilder. Jeg roter dem bort, men sletter de aldri. Metadataene dine er feil, jeg var permbanna i 2008, og det bilde med hylo i topp er fra 2006 eller 2005 noe sånt. Hvis ikke han hadde fetish og posta flere av han i topp, who knows. jeg savner AnAnAs da. Lurer på om hun liker den gaven dere kjøpte til hun, lol. mchansern: Det har vært nære på, har totalvraka en bil så bare rulleburet var det som redda meg.... Rulla rundt i lufta et par ganger og en gang rett på taket også landa jeg på siden etter noen rull til. IKKE mye igjen av den bilen, ambulansen kom, de var sjokkert jeg var i live. og borte fra vraket Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det plager meg at det er reklame for NITH ved siden av forumkafèn, når jeg ikke har i nærheten av gode nok karakterer NITH er en privatskole. Karakterene er ikke så viktige. Så lenge du har den kompetansen linja krever, bør det gå fint. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det plager meg at det er reklame for NITH ved siden av forumkafèn, når jeg ikke har i nærheten av gode nok karakterer NITH er en privatskole. Karakterene er ikke så viktige. Så lenge du har den kompetansen linja krever, bør det gå fint. hmm... kanskje det er veien å gå? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ja, tenkte meg at metaene var feil. Tror det er noen bilder du enten posta i SO eller RPP1 eller 2 som jeg snappa opp før du sletta de igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg