Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mchansern, what's with the LOL? Eller hinta du til at du spiller LoL og vil spille med meg? :p

Hvis noen skal spille LoL, så skal jeg være med!

Nick?

Eh, prøver å la Lars ta igjen postcounten min.

Samt at jeg har klart å bli uavhengig av dette forumet (og forum generelt), så jeg er ikke så interessert i å bli addicted igjen.

Holder lenge med Facebook. :p

Diskusjon.no > facebook

Hver sin smak.

Facebook har spill. :p

Mchansern, what's with the LOL? Eller hinta du til at du spiller LoL og vil spille med meg? :p

Jeg har reist en del, og jeg er 193% sikker på at du ikke vil finne renere vann i springen enn du vil i Norge. FYI! Det finnes ikke noe bedre enn å komme hjem fra Sri Lanka, Algerie eller andre grisgrendte strøk å ta seg en kopp med iskaldt springvann.

Å koke vann som kommer fra springen i Norge fortjener en LOL.

Går du med tinfoil-hatt hjemme også? The government is reading your mind.

Kommer an på hvor i Norge du bor.

Hos bestemoren min, må de koke vannet, siden kommunen ikke orker å rense opp vannreservoaret. Det er så og si grønt av alger og i fjor fant de et råttent elgkadaver oppi der.

Jeg må ikke koke vannet mitt, og jeg er ikke så paranoid at jeg går med hatt av aluminiumsfolie. Jeg har holdt meg lavt så lenge at jeg ikke tror noen skal ta meg for alt jeg har gjort.

Jeg koker derimot vannet mitt i et håp om få bort klorsmaken og å bli kvitt all kalken. Jeg får nok kalk fra melken jeg drikker.

Liker ikke å drikke vann som smaker som om du drikker det rett fra et svømmebasseng.

Lenke til kommentar

Slimda: Til tross for andres bønner om at jeg skulle dø, forsvinne, perish.. I'm still right here, and been lurking since 2003!

'Legender dør aldri.

HAI BUNDY! /trollface

La meg rette litt, legender dør aldri, de kan ble permbanna, men de sniker seg inn igjen.

Barnerumper :p

Pff, du har bare vært her 2 år mer enn meg, du 2001, jeg 2003.

Vi er oldschool gutta nå breal..

I all verden flytta du dit for? Vakke du tyttebærsnut i storbyen?

Still am, men rolig og fint her. Pluss det er et forhold som har gått ganske skjeis..

Ting begynner å bli for alvorlig når hu snakker om barn, greit vi kan bo sammen men HONEY ikke nevn unger, må begynne å passe på hu tar pilla :whistle:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...