Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje hun er avhengig?

Det kan kanskje være en forklaring, ikke vet jeg, jeg kjenner ikke vedkommende :)

Har jeg noen gang gjort noe galt mot deg? Jeg kan ikke huske å ha sagt noe slemt til eller om deg, men likevel så virker det som du misliker meg. Kan du bare si hva det er nå, sånn at vi kan få det ut av verden?

Btw, ville aldri vært utro mot Espen. Du går ikke fra Aston Martin til Toyota liksom...

Ikke så vidt jeg har fått med meg iallefall =)

Poenget mitt er det at det virker fryktelig attentionwhore aktig ut å gjøre noe slikt that's all og ikke minst ovenfor Espen da som du er sammen med selv om du ikke har logget på før nå siden dere ble sammen.

Bare uttalelsen i seg selv...eller.no...

Og nei jeg har da ingen tanker eller tro på at du skal være utro :)

Lenke til kommentar

hva er det med disse innleggstallene?? ta Loveless sin profil foreksempel.. det står at han har totalt 760 innlegg og er mest aktiv i ot baren med 2137 innlegg / 50% av dette medlemmets aktive innlegg.. ville ikke det bety at den totale mengden skulle vært 4274??

Lenke til kommentar
hva er det med disse innleggstallene?? ta Loveless sin profil foreksempel.. det står at han har totalt 760 innlegg og er mest aktiv i ot baren med 2137 innlegg / 50% av dette medlemmets aktive innlegg.. ville ikke det bety at den totale mengden skulle vært 4274??

Off-topic teller (fremdeles) ikke.

Hvor mange er det egentlig som skal spørre om dette?

Lenke til kommentar
Ikke så vidt jeg har fått med meg i alle fall =)

Poenget mitt er det at det virker fryktelig attentionwhore aktig ut å gjøre noe slikt that's all og ikke minst ovenfor Espen da som du er sammen med selv om du ikke har logget på før nå siden dere ble sammen.

Bare uttalelsen i seg selv...eller.no...

Og nei jeg har da ingen tanker eller tro på at du skal være utro :)

Jeg er kanskje attentionwhore. Men Espen vet om profilen der. Han vet egentlig alt jeg tar meg til og tenker, og da mener jeg alt. Jeg synes bare det er gøy en gang i blandt å logge på et slikt sted hvor man umiddelbart får respons, og folk er interessert i deg. Det er ikke så lett å skille seg ut og få positive komentarer i samfunnet i dag. Det blir nesten bare lagt merke til det negative. Og jeg er veldig glad for at jeg har Espen. Men noen ganger trenger man å få en komentar fra fremmede mennesker som ikke kjenner deg i det hele tatt. For jeg vet Espen aldri ville sagt noe som såret meg, eller noe negativt med meg. Men fremmede kan si akkurat hva de mener, uten at de kjenner noe til deg som person. Jeg liker litt sånne overflatiske greier en gang i blant :)

Lenke til kommentar

Han -__-? . Nå får du jammen meg gi deg.

Endret av Loveless
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...