L4r5 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Why are you guys ganging up on me? What've i ever done do you guys? Ingenting i mot deg. Det er tvert i mot en ære. Vi lager en norsk versjon av Burning Man-festivalen og du får være midtpunktet. *helle bensin på* Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Fyfaen jeg må så jævlig til Burning Man en gang. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Why are you guys ganging up on me? What've i ever done do you guys? Ingenting i mot deg. Det er tvert i mot en ære. Vi lager en norsk versjon av Burning Man-festivalen og du får være midtpunktet. *helle bensin på* .. wait. That don't sound like no honour to me. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Why are you guys ganging up on me? What've i ever done do you guys? Simpel logikk. Du brenner. Du befinner deg i forumkafeen. Forumkafeen tar fyr. Folk dør. oh, my bad. Keep on goin' Snittleif! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hørtes ut som en verdig avslutting på livet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Fyfaen jeg må så jævlig til Burning Man en gang. Bare å fikse deg fri til høsten og bestille billetter nå først som sist. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Men er den minneverdig? Skeptisk. Kanskje det hadde blitt noen kule overskrifter, da.. 20 personer drept i FORUMBRANN Endret 7. februar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Fyfaen jeg må så jævlig til Burning Man en gang. Bare å fikse deg fri til høsten og bestille billetter nå først som sist. Hadde gjort det hvis jeg hadde hatt mere fri! Pokker altså, jeg har jo bestilt alle ferier i 2011 allerede og all ferien er brukt opp på disse. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Men er den minneverdig? Skeptisk. Kanskje det hadde blitt noen kule overskrifter, da.. 20 personer drept i FORUMBRANN Kan man ikke forhindre slikt med en brannmur? 6 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Men er den minneverdig? Skeptisk. Kanskje det hadde blitt noen kule overskrifter, da.. 20 personer drept i FORUMBRANN Tror mange her hadde hatt godt av en nedbrent kafe... Inkludert meg selv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ikke med diskusjon.no sin brannmur iallefall. 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Men er den minneverdig? Skeptisk. Kanskje det hadde blitt noen kule overskrifter, da.. 20 personer drept i FORUMBRANN Kan man ikke forhindre slikt med en brannmur? Genialt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Ikke med diskusjon.no sin brannmur iallefall. http://www.trommelyd.no/ Edit: sorry, misset forrige side, randomizer fortjente den der. Endret 7. februar 2011 av kammizez Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Ikke med diskusjon.no sin brannmur iallefall. http://www.trommelyd.no/ Edit: sorry, misset forrige side, randomizer fortjente den der. Hvis noen vil gi en stakkar rykte for en kommentar han bare ble heldig med, kan man bla en side tilbake og se nederst :!: /jk Endret 7. februar 2011 av Randomizer Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 You just killed the thread. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 You just killed the thread. You just woke it up.. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Håpet på at en diskrè /jk skulle redde den, men ser ikke slik ut. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 You just killed the thread. You just woke it up.. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 .. Now you killed the thread.. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 .. Now you killed the thread.. Now YOU just waked it upp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg