Yavel Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 I dag møtte jeg opp på jobben klokken ni og sitter her enda. And? Jeg er flink gutt! Jeg har vært på jobb siden kl 7! Grunnet Super Bowl så har jeg ikke sovet på 26T 30min :O Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg er flink gutt! Jeg klarer ikke å se hvordan 7,5 timer på jobb gjør deg til en flink gutt. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Mitt etternavn starter på J, men jeg tviler på at du heter det samme, er bare 7 andre i landet med det navnet. Hvordan vet du det? Det går an å sjekke det opp her. I know, Google ftw. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Grunnet Super Bowl så har jeg ikke sovet på 26T 30min :O *buzzzz*You are wrong, sir. Grunnet at du er en idiot så har du ikke sovet på 26T 30min. Du kan ikke skylde på noe du helt fint kunne latt være å gjøre. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 I dag møtte vi opp på skolen 0830 og pratet skit til 1100. All den fine gode tidne jeg kunne brukt på soving. Det gjør vi hver dag Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg har en hel brownie ved min side, men kan ikke røre den før etter middag Du kan da røre den så mye du vil. Bare ikke spis den... Hjelper ikke Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Grunnet Super Bowl så har jeg ikke sovet på 26T 30min :O *buzzzz*You are wrong, sir. Grunnet at du er en idiot så har du ikke sovet på 26T 30min. Du kan ikke skylde på noe du helt fint kunne latt være å gjøre. Det er null stress, betyr bare at jeg kommer til og sovne i det jeg sikter på senga, når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Snittleif is on fire! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Mitt etternavn starter på J, men jeg tviler på at du heter det samme, er bare 7 andre i landet med det navnet. Mellomnavn derimot, det starter på F Ingenting gale med litt ginger Med mine stalker kunnskaper så fant jeg facen din sende link til wizzle? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Snittleif is on fire! Quick, grab the fire extinguisher. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Med mine stalker kunnskaper så fant jeg facen din sende link til wizzle? Hvis det er to gutter på profilbildet, som ser ganske full ut og han ene har en øl i høyre hånd, go ahead. Hvordan i helvete greide du det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Snittleif is on fire! Kill it with fire? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Snittleif is on fire! Quick, grab the fire extinguisher. Det hørtes jo veldig entusiastisk ut. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Snittleif is on fire! Well don't just sit there like a moron, put me out! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Med mine stalker kunnskaper så fant jeg facen din sende link til wizzle? Hvis det er to gutter på profilbildet, som ser ganske full ut og han ene har en øl i høyre hånd, go ahead. Hvordan i helvete greide du det? Mine skills er så syke at du aner det ikke! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Tror du har forklart det en gang før, men jeg husker det ikke helt... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Kill it with fire? Tenkte heller et enkelt crotch kick, men ild funker vel det også.. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Tror du har forklart det en gang før, men jeg husker det ikke helt... Vi har 2 felles venner da. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Kill it with fire? Tenkte heller et enkelt crotch kick, men ild funker vel det også.. Why are you guys ganging up on me? What've i ever done do you guys? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg