The Doctor Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jo, har 77% av familien min der. Da er sjansen ganske stor for at jeg vet hvem de er Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jo, har 77% av familien min der. Da er sjansen ganske stor for at jeg vet hvem de er Tenk om dere er i slekt Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Yey, mamma kom hjem med en laptop til meg! Du trenger den ikke, gi den til meg. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jo, har 77% av familien min der. Da er sjansen ganske stor for at jeg vet hvem de er Tenk om dere er i slekt BRUR, HVA SKJER'A? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Da hadde jeg freaket litt ut Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jo, har 77% av familien min der. Da er sjansen ganske stor for at jeg vet hvem de er Tenk om dere er i slekt BRUR, HVA SKJER'A? Du har akkurat oppdaget at du kan ha ginger DNA'et i blodet ditt! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvilken bokstav starter etternavnet ditt på? Du har akkurat oppdaget at du kan ha ginger DNA'et i blodet ditt! OHH HELL NO! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Mitt etternavn starter på J, men jeg tviler på at du heter det samme, er bare 7 andre i landet med det navnet. Mellomnavn derimot, det starter på F Ingenting gale med litt ginger Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 I dag møtte vi opp på skolen 0830 og pratet skit til 1100. All den fine gode tidne jeg kunne brukt på soving. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg har en hel brownie ved min side, men kan ikke røre den før etter middag Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 I dag møtte jeg opp på jobben klokken ni og sitter her enda. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Mitt etternavn starter på J, men jeg tviler på at du heter det samme, er bare 7 andre i landet med det navnet. Hvordan vet du det? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Nå skal jeg trene (ha ha ha) snakkes. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg har en hel brownie ved min side, men kan ikke røre den før etter middag Du kan da røre den så mye du vil. Bare ikke spis den... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 I dag møtte jeg opp på jobben klokken ni og sitter her enda. And? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Hvordan vet du det? Du søkte på etternavnet: Jorn Det er 7 som har Jorn som etternavn. Sensitive personopplysninger, oh no. http://www.ssb.no/vis/navn/man.html < bare å søke Endret 7. februar 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 I dag møtte jeg opp på jobben klokken ni og sitter her enda. And? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Mitt etternavn starter på J, men jeg tviler på at du heter det samme, er bare 7 andre i landet med det navnet. Hvordan vet du det? Det går an å sjekke det opp her. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 I dag møtte jeg opp på jobben klokken ni og sitter her enda. And? Jeg er flink gutt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg