Yavel Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Slutt å snakk om vann folkens, jeg er tørst nok som det er. Jeg er tom for flaskevann, og siden jeg ikke gidder å stikke på butikken nå bare for det så hadde jeg satt veldig stor pris på om dere kunne droppe emnet. KJØPER DU VANN? (vet du betaler for det i krana og men) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Gleder du deg til å dra til Bucharest? Husker ikke hva hovedgaten heter, men den er veldig fin. Øst-Europas Champs Elysses i mine øyne. Stor og bred. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Slutt å snakk om vann folkens, jeg er tørst nok som det er. Jeg er tom for flaskevann, og siden jeg ikke gidder å stikke på butikken nå bare for det så hadde jeg satt veldig stor pris på om dere kunne droppe emnet. Hva med å drikke det friske kalde og gode vannet vi er "velsignet" med her i Norge ? ZE GERMANZ. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Slutt å snakk om vann folkens, jeg er tørst nok som det er. Jeg er tom for flaskevann, og siden jeg ikke gidder å stikke på butikken nå bare for det så hadde jeg satt veldig stor pris på om dere kunne droppe emnet. KJØPER DU VANN? (vet du betaler for det i krana og men) Jeg kjøper også vann, og jeg bor i Norge (i motsetning til frøkna du quota). Vært ute i det siste? Vann er definitivt ikke vått... *skliii* Jeg var utendørs i Trondheim i helga. Jo, vann er definitivt vått. Gjorde i Trondhjem? oO Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Slutt å snakk om vann folkens, jeg er tørst nok som det er. Jeg er tom for flaskevann, og siden jeg ikke gidder å stikke på butikken nå bare for det så hadde jeg satt veldig stor pris på om dere kunne droppe emnet. Hva med å drikke det friske kalde og gode vannet vi er "velsignet" med her i Norge ? ZE GERMANZ. Aha. Daså. @smurf: Hvorfor det ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Sjur mener vel at det kommunale er fult av bakterier og må kokes før drikking Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Blir dårlig av vannet på Steinkjer. Alt for høyt innhold av kalk og klor og andre ting og tang. Og jeg er smålig lei av å koke det, fryse det ned og smelte det. Det hadde bare en placebo-effekt. Og det er ikke bare jeg som klager på vannet her. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Slutt å snakk om vann folkens, jeg er tørst nok som det er. Jeg er tom for flaskevann, og siden jeg ikke gidder å stikke på butikken nå bare for det så hadde jeg satt veldig stor pris på om dere kunne droppe emnet. Hva med å drikke det friske kalde og gode vannet vi er "velsignet" med her i Norge ? Mener du jeg skal dra helt til Norge bare for en slurk springvann? Nei, da tar jeg heller turen på butikken. Bare ikke akkurat nå. Regner og blåser ute. Huff. Slutt å snakk om vann folkens, jeg er tørst nok som det er. Jeg er tom for flaskevann, og siden jeg ikke gidder å stikke på butikken nå bare for det så hadde jeg satt veldig stor pris på om dere kunne droppe emnet. KJØPER DU VANN? (vet du betaler for det i krana og men) Ja, jeg gjør det. Springvannet her har en rar smak. Dessuten er flaskevann renere. Gleder du deg til å dra til Bucharest? Husker ikke hva hovedgaten heter, men den er veldig fin. Øst-Europas Champs Elysses i mine øyne. Stor og bred. Ja, jeg gjør det. Aldri vært der før. Håper jeg kommer helskinnet frem, er nervøs for å reise alene. Redd for å komme på feil tog eller noe (må ta toget herfra til Berlin) og ende opp i Bayern elns. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Blir dårlig av vannet på Steinkjer. Alt for høyt innhold av kalk og klor og andre ting og tang. Og jeg er smålig lei av å koke det, fryse det ned og smelte det. Det hadde bare en placebo-effekt. Og det er ikke bare jeg som klager på vannet her. Beklager at jeg sier dette men: LOL. Sånn, da var det gjort. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg mener fortsatt at du bare burde dra hjem til Norge, eller komme deg til England eller hva søren. Bare bort fra Tyskland. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Blir dårlig av vannet på Steinkjer. Alt for høyt innhold av kalk og klor og andre ting og tang. Og jeg er smålig lei av å koke det, fryse det ned og smelte det. Det hadde bare en placebo-effekt. Og det er ikke bare jeg som klager på vannet her. Jeg ser deg aldri i DNFK mer. Bli mer aktiv! *kjefte på* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Sjur mener vel at det kommunale er fult av bakterier og må kokes før drikking Blir dårlig av vannet på Steinkjer. Alt for høyt innhold av kalk og klor og andre ting og tang. Og jeg er smålig lei av å koke det, fryse det ned og smelte det. Det hadde bare en placebo-effekt. Og det er ikke bare jeg som klager på vannet her. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Gleder du deg til å dra til Bucharest? Husker ikke hva hovedgaten heter, men den er veldig fin. Øst-Europas Champs Elysses i mine øyne. Stor og bred. Ja, jeg gjør det. Aldri vært der før. Håper jeg kommer helskinnet frem, er nervøs for å reise alene. Redd for å komme på feil tog eller noe (må ta toget herfra til Berlin) og ende opp i Bayern elns. Jeg skal til Bayern denne uka jo. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Gjorde i Trondhjem? oO Spilte bowlingkamper Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg mener fortsatt at du bare burde dra hjem til Norge, eller komme deg til England eller hva søren. Bare bort fra Tyskland. Jada, jada. Jobber med saken. Men skal ihvertfall til Romania først. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Eh, prøver å la Lars ta igjen postcounten min. Samt at jeg har klart å bli uavhengig av dette forumet (og forum generelt), så jeg er ikke så interessert i å bli addicted igjen. Holder lenge med Facebook. Gjorde i Trondhjem? oO Spilte bowlingkamper Najsprajs. Jeg mener fortsatt at du bare burde dra hjem til Norge, eller komme deg til England eller hva søren. Bare bort fra Tyskland. Jada, jada. Jobber med saken. Men skal ihvertfall til Romania først. Ah. Mchansern, what's with the LOL? Eller hinta du til at du spiller LoL og vil spille med meg? Endret 7. februar 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Mchansern, what's with the LOL? Eller hinta du til at du spiller LoL og vil spille med meg? Hvis noen skal spille LoL, så skal jeg være med! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Eh, prøver å la Lars ta igjen postcounten min. Samt at jeg har klart å bli uavhengig av dette forumet (og forum generelt), så jeg er ikke så interessert i å bli addicted igjen. Holder lenge med Facebook. Diskusjon.no > facebook 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Mchansern, what's with the LOL? Eller hinta du til at du spiller LoL og vil spille med meg? Jeg har reist en del, og jeg er 193% sikker på at du ikke vil finne renere vann i springen enn du vil i Norge. FYI! Det finnes ikke noe bedre enn å komme hjem fra Sri Lanka, Algerie eller andre grisgrendte strøk å ta seg en kopp med iskaldt springvann. Å koke vann som kommer fra springen i Norge fortjener en LOL. Går du med tinfoil-hatt hjemme også? The government is reading your mind. 3 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Yey, mamma kom hjem med en laptop til meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg