Flabba Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 har en lillesøster ja. Hun er vell søt nok, men heit er ikke ordet jeg ville brukt. Også er hun ganske høy.. og litt stor. Men jodda. Høy og stor og ikke heit? Da tror jeg heller at jeg prøver meg på storesøstra. hihi. Hun er ganske høy og litt stor og verdens mest ustabile i tempramanget. Så ville ikke prøvd meg på henne nei Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg elsker at jeg kun kommuniserer på engelsk på jobben. Bruker norsk maks 15-30min i løpet av en arbeidsdag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Uff, ustabile jenter er gærne. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Mchansern, hva mener du om Malaysia som feriested? Om du har noen erfaringer da.. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Faen, bor du i Bergen? Askøy, men tror ikke østlendinger vet hvor Askøy er... Jo, har 77% av familien min der. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Mchansern, hva mener du om Malaysia som feriested? Om du har noen erfaringer da.. Erfaringer har jeg plenty av. Hvor er det snakk om her? Malaysia er perfekt dykkested. Anbefaler Sipadan på det sterkeste! Topp 5 dykkested i verden. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Uff, ustabile jenter er gærne. japp. Hun er ekstrem. Glad jeg ikke er som henne. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Faen, bor du i Bergen? Askøy, men tror ikke østlendinger vet hvor Askøy er... En av de jævla gokk-øyene utenfor Bergen. Uff, ustabile jenter er gærne. Er vann vått også? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Uff, ustabile jenter er gærne. Er vann vått også? Vært ute i det siste? Vann er definitivt ikke vått... *skliii* Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Erfaringer har jeg plenty av. Hvor er det snakk om her? Malaysia er perfekt dykkested. Anbefaler Sipadan på det sterkeste! Topp 5 dykkested i verden. leste bare denne artikkelen, og lurte på hva du mente om landet. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Flabba, jeg tror søsteren din hadde blitt hit her på forumet om du hadde fortalt det du fortalte på skype Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Sitter dere på skype og roter også? Hvor er den ensomme smilyen igjen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Erfaringer har jeg plenty av. Hvor er det snakk om her? Malaysia er perfekt dykkested. Anbefaler Sipadan på det sterkeste! Topp 5 dykkested i verden. leste bare denne artikkelen, og lurte på hva du mente om landet. Billig er det sikkert og visst, men på Langkawi og Sipadan er det ikke så sykt billig. På noen av stedene utenom er det sykt billig da. KL er en god og billig storby. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Flabba, jeg tror søsteren din hadde blitt hit her på forumet om du hadde fortalt det du fortalte på skype nei uff! hun hadde banka meg Skal ikke være lett å ha lillesøster som er større enn meg. Det som sies på Skype...blir på Skype Endret 7. februar 2011 av Flabba Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Uff, ustabile jenter er gærne. Er vann vått også? Nei desverre, det er i fast / pulverform og hvitt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det som sies på Skype...blir på Skype Ikke hvis noen tar det opp og poster lydfil på forumet. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det som sies på Skype...blir på Skype Ikke hvis noen tar det opp og poster lydfil på forumet. heller om noen kopierer det jeg skriver å poster det, men det er dårlig gjort. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Vært ute i det siste? Vann er definitivt ikke vått... *skliii* Jeg var utendørs i Trondheim i helga. Jo, vann er definitivt vått. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Slutt å snakk om vann folkens, jeg er tørst nok som det er. Jeg er tom for flaskevann, og siden jeg ikke gidder å stikke på butikken nå bare for det så hadde jeg satt veldig stor pris på om dere kunne droppe emnet. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Slutt å snakk om vann folkens, jeg er tørst nok som det er. Jeg er tom for flaskevann, og siden jeg ikke gidder å stikke på butikken nå bare for det så hadde jeg satt veldig stor pris på om dere kunne droppe emnet. Hva med å drikke det friske kalde og gode vannet vi er "velsignet" med her i Norge ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg