Flabba Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 ja hei hei Han er nok litt for liten Flabba men kanskje han har 50kr til overs, med tanke på din søster :O hahah ja:P Synes alle er så unge. Små depprimerende greier Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Trodde du bodde på nesodden? That's Coa. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg er glad jeg eier selvironi iallefall, heahea. Pic related. Jeg mente at jeg hadde fått med meg at du hadde litt av denne selvironien. Derfor tok jeg en råsjangs og la kortene på bordet. Epic win. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Drit i Oslo, Bergen is TEH shit. Nesten ingen utlendinger her å se, IALLEFALL ikke på McDonalds på Torgallmenningen... Faen, bor du i Bergen? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jasså? Slutt å bo så langt utenfor oslo sentrum Ullern er ikke sååå langt da. Jobber jo inne i Oslo, bruker ca 15min med buss eller trikk. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jasså? Slutt å bo så langt utenfor oslo sentrum Jeg bor ikke så langt utenfor oslo sentrum Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jobber jo inne i Oslo, bruker ca 15min med buss eller trikk. Nå lyver du, du jobber i lufta. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 I følge gulesider så bor jeg bare 3t 20min fra oslo :O 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jobber jo inne i Oslo, bruker ca 15min med buss eller trikk. Nå lyver du, du jobber i lufta. Ja, jeg er egentlig flyvertinne. Min identitet er bli kompromittert. :!: Nei, kontoret ligger inne i Oslo, men er sjeldent der. Jobber av og til hjemmefra eller fra andre steder. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jobber jo inne i Oslo, bruker ca 15min med buss eller trikk. Jobber ikke du på Gardemoen? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det er ikke alltid man blir klok av skade, noen ganger blir man bare skada. So true... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Han er nok litt for liten Flabba men kanskje han har 50kr til overs, med tanke på din søster :O Flabba har en søster? Er hu heit? 20min med t-bana er ikke såååå langt unna. Og når jeg er hos pappa bor jeg midt i byen Jeg tok T-bana opp til korketrekkeren en gang. 45 minutter. Trodde jeg skulle dø på meg. (jeg liker det uttrykket) Trodde du bodde på nesodden? Helt korrekt. Bodde. Har bodd i Oslo siden jula. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Jobber jo inne i Oslo, bruker ca 15min med buss eller trikk. Jobber ikke du på Gardemoen? Jeg syntes det ble for langt. Brukte oppimot 2.5t daglig så jeg sitter heller i Oslo nå. Gjør samme jobben så har ikke så mye å si. DET GJØR MEG VELDIG GLAD! Endret 7. februar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Han er nok litt for liten Flabba men kanskje han har 50kr til overs, med tanke på din søster :O Flabba har en søster? Er hu heit? 20min med t-bana er ikke såååå langt unna. Og når jeg er hos pappa bor jeg midt i byen Jeg tok T-bana opp til korketrekkeren en gang. 45 minutter. Trodde jeg skulle dø på meg. (jeg liker det uttrykket) har en lillesøster ja. Hun er vell søt nok, men heit er ikke ordet jeg ville brukt. Også er hun ganske høy.. og litt stor. Men jodda. Korketrekkeren er lang... alt for langt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Lillesøsteren til Flabba er lite heit Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvor gammel er søsteren din? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Lillesøsteren til Flabba er lite heit ^^ godt å høre. Hadde blitt litt forstyrra hvis du hadde synes hun er det Hvor gammel er søsteren din? Blir 19 i mars. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Faen, bor du i Bergen? Askøy, men tror ikke østlendinger vet hvor Askøy er... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 har en lillesøster ja. Hun er vell søt nok, men heit er ikke ordet jeg ville brukt. Også er hun ganske høy.. og litt stor. Men jodda. Høy og stor og ikke heit? Da tror jeg heller at jeg prøver meg på storesøstra. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Kommer fra skolen i 12tida, man setter seg ned med litt Minecraft og så var klokka halv fire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg