Mr. Lurk Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg bor ikke på Holmlia da. :o Hvor bor du da? 15 min med bil, og det er 10 min inn til oslo s. Nei, men i Oslo generelt så er det lite lurt Sant, men jeg har respekt for dem som klarer oppføre seg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) 15 min med bil, og det er 10 min inn til oslo s. I need a name! eller noen flere hint. Nord, sør, øst, vest? Endret 7. februar 2011 av kammizez Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Jeg bor ikke på Holmlia da. :o Hvor bor du da? 15 min med bil, og det er 10 min inn til oslo s. Nei, men i Oslo generelt så er det lite lurt Sant, men jeg har respekt for dem som klarer oppføre seg. Idd Endret 7. februar 2011 av CrispyBlowfish Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 I need a name! eller noen flere hint. Nord, sør, øst, vest? Nordstrand. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ikke jeg. Der du bor, så tror jeg det er veldig lite lurt og kalle noen svarting osv :O Jeg bor ikke på Holmlia da. :o Nei, men i Oslo generelt så er det lite lurt Jeg bor i Oslo og har ikke sett noen av afrikansk eller midtøsten opprinnelse i mitt nabolag. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Nordstrand. Awesome. Har store deler av familien min på Nordstrand. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg bor i Oslo og har ikke sett noen av afrikansk eller midtøsten opprinnelse i mitt nabolag. I gaten der jeg bor er det 2 utlendinger. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 I need a name! eller noen flere hint. Nord, sør, øst, vest? Nordstrand. Da bor vi ikke så langt unna hverandre. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg bor i Oslo og har ikke sett noen av afrikansk eller midtøsten opprinnelse i mitt nabolag. Du bor på feil side av elva.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg bor i Oslo og har ikke sett noen av afrikansk eller midtøsten opprinnelse i mitt nabolag. Du bor på feil side av elva.. Jeg bor på Ullern Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Drit i Oslo, Bergen is TEH shit. Nesten ingen utlendinger her å se, IALLEFALL ikke på McDonalds på Torgallmenningen... Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Fredrikstad Ftw Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 I need a name! eller noen flere hint. Nord, sør, øst, vest? Nordstrand. Da bor vi ikke så langt unna hverandre. Åheider! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 I need a name! eller noen flere hint. Nord, sør, øst, vest? Nordstrand. Da bor vi ikke så langt unna hverandre. Åheider! ja hei hei Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jasså? Slutt å bo så langt utenfor oslo sentrum Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 ja hei hei Han er nok litt for liten Flabba men kanskje han har 50kr til overs, med tanke på din søster :O Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jasså? Slutt å bo så langt utenfor oslo sentrum Tar ikke lang tid å komme seg inn til Oslo sentrum. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jasså? Slutt å bo så langt utenfor oslo sentrum 20min med t-bana er ikke såååå langt unna. Og når jeg er hos pappa bor jeg midt i byen Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jasså? Slutt å bo så langt utenfor oslo sentrum Trodde du bodde på nesodden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg