Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig jeg misforsto deg, men det er viktig å skille mellom kjønnene men ikke religioner? Ikke at jeg oppfordrer til det, men slik jeg forsto det, så ble det litt rart :p

Ikke religioner? Nå ble jeg litt forvirra her.

Tror det er jeg som misforsto deg, så har det hele bare endt i en stor smørje :p får bare gå videre tror jeg :p

Lenke til kommentar

Men har du noen gang forsøkt å si dette til en, som du kaller det, svarting? Tror ikke du rekker å forklare deg før du treffer bakken da

Nei, selvsagt ikke. Nettopp fordi det har blitt påklistra en negativ mening. På samme måte som du sier "amerikanere.." og rister på hodet. Ordet i seg selv er helt alright, men man knytter det opp mot negative ting.

Lenke til kommentar

Nei, selvsagt ikke. Nettopp fordi det har blitt påklistra en negativ mening. På samme måte som du sier "amerikanere.." og rister på hodet. Ordet i seg selv er helt alright, men man knytter det opp mot negative ting.

Men det er jo politisk korrekte tullinger som mener at man ikke skal si svarting. Da må jo du gjøre det. Jeg prøver bare å følge din logikk her jeg.
Lenke til kommentar

Det har blitt et problem, rett og slett. Jeg har lyst å si det enkelt som jeg har vokst opp med. Men så er det farlig, og man skal være så politisk korrekt som mulig. "Mørkhudet". "afro-amerikansk". "første-generasjons nordmann". etc. Piss meg i øret. :p

Om jeg kan kalle meg selv kviting, burde jeg kunne kalle mørkhudete for svartinger.

Lenke til kommentar

Men det er jo politisk korrekte tullinger som mener at man ikke skal si svarting. Da må jo du gjøre det. Jeg prøver bare å følge din logikk her jeg.

Utfordrer deg til å kalle alle mørkhudede for svartinger fra nå av :p

Lenke til kommentar

Om jeg kan kalle meg selv kviting, burde jeg kunne kalle mørkhudete for svartinger.

Så hvis en same har en trang til å kalle seg selv en engel, fordi han bor så langt nord (les langt oppe i landet) der det er hvitt. Kan denne samen da kalle folk fra Kristiansand for demoner og djevler?

Utfordrer deg til å kalle alle mørkhudede for svartinger fra nå av :p

Challenge not accepted. Jeg har ingen interesse av å gjøre meg til uvenn med noen av ingen som helst grunn.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...